Cumu trattà i blister à u pede
Cuntenutu
- Cunsiglii per trattà u blister più veloce
- Cumu fà scopre una bolla currettamente
- Perchè ùn duverebbe micca fà scoppà a bolla
- Cumu prevene l'apparizione di bolle
Vampiche à u pede ponu apparisce per via di attriti, brusgiature, infezioni o un colpu à u puntu. A seconda di a regione induve cumpariscenu, e vesciche ponu interferisce cù varie attività quotidiane è, dunque, ponu diventà un fastidiu maiò, soprattuttu quandu rendenu più difficiuli di camminà o di mette i scarpi.
Benchì pare chì scuppià a bolla sia a soluzione a più rapida è pratica per alleviare u disagiu, questu ùn deve mai esse una opzione, perchè quandu a bolla spunta, una piccula apertura hè creata in a pelle chì permette à i batteri di entrà, ciò chì pò dà una infizzione. Dunque, u megliu modu per trattà una vescica à u pede hè di solitu per alleviare a pressione in situ è pruvà à mantene a bolla intatta, postu chì sparisce da sola in pochi ghjorni.
Cunsiglii per trattà u blister più veloce
U megliu modu per trattà una bolla in u vostru pede hè di riduce a pressione in u locu è impedisce chì a bolla scuppi. Dunque, alcuni consigli includenu:
- Applica gel d'aloe vera o crema à base di aloe per riduce l'infiammazione. In casu di segni d'infezzione, un unguentu antibioticu pò esse applicatu;
- Mette una aiutu à a banda nantu à a bolla per evità l'attriti, se hè necessariu un scarpu chjosu;
- Ùn portate scarpi troppu stretti;
- Camminà scalzu ogni volta chì hè pussibule, chì a calzetta pò causà attritu è peghju u dulore.
Tuttavia, se u blister hè assai grande è causa assai disagiu, hè pussibile drenà un pocu u liquidu, tuttavia, duvete aduprà a tecnica curretta per evità una infezzione in u situ.
Cumu fà scopre una bolla currettamente
U drenaggiu di e bolle deve esse adupratu solu in i casi induve altre cure ùn aiutanu micca à allevà u disagiu è, idealmente, deve esse fatta da una infermiera o da un altru prufessiunale sanitariu.
U passu à passu per fà u drenaggiu hè:
- Lavate i pedi è e mani cù acqua è sapone;
- Strofinendu alcolu nantu à u blister cù l'aiutu di un pezzu di cotone;
- Pigliate una agulla sterilizzata o disinfettata cù alcolu;
- Fate un picculu foru in a bolla cù una agulla sterile;
- Lascià chì u liquidu esca da a bolla, ma senza applicà pressione;
- Applica un unguentu cù l'acidu fusidicu o una altra sustanza antibatterica in u situ;
- Coperta u blister cun gasa o medicazione sterile.
Dopu u drenaggiu, hè ancu più impurtante di mantene una cura igienica, cume mantene a zona sempre prutetta cù una medicazione sterile è evitendu l'accumulazione di liquidu in a medicazione.
Perchè ùn duverebbe micca fà scoppà a bolla
Ideale, u blister ùn deve micca esse burst perchè questu aumenta u risicu di infezzione di a pelle. Normalmente, u blister hè pruduttu da u corpu per prutege i tessuti di a pelle chì sò infiammati. Cusì, u blister prevene i colpi è prutege ancu da l'entrata di virus è batteri chì ponu causà una infezzione.
Cumu prevene l'apparizione di bolle
A maiò parte di e bolle sò causate da una cumbinazione di pressione è attritu, dunque si deve evità tutti i fattori chì ponu cuntribuisce à sta cumbinazione. Alcuni consiglii semplici chì aiutanu à prevene a vescica includenu:
- Ùn portate scarpi troppu stretti o largu;
- Evite di mette calze di materiale sinteticu;
- Ùn portate scarpi chì ùn sò micca adatti per attività chì portanu à movimenti ripetitivi di i pedi, cum'è a corsa;
- Ùn portate scarpi o calzetti cù i pedi umidi;
- Evita di purtà scarpi novi per un bellu pezzu;
- Idratate bè i pedi cun crema prima di dorme.
Seguendu queste precauzioni hè pussibile micca solu prevene l'apparizione di vesciche, ma ancu prutegge i pedi, ciò chì aiuta à evità a sensazione di pedi gonfi è stanchi à a fine di a ghjurnata. Ma uttene un bon massaggio di i pedi è un massaghju di i pedi prima di dorme hè una bona idea per migliurà a circulazione sanguigna.
Vede i passi per avè un grande massaggio di i pedi in u video seguente: