E 4 Migliori Posizioni di Allattamentu per Tè è Bè
Cuntenutu
- 1. A culla tene
- 2. A croce cradle tene
- 3. U hold di football
- 4. U hold-latu
- Gemelli allattendu
- Allattendu i vostri gimelli separatamente
- Posizioni per allattà i gemelli
- Tenuta di doppiu calciu
- Cradle-clutch hold
- Purtà si
Panoramica
L'allattamentu à u pettu pare ch'ella duveria esse inutile.
Metti u zitellu à u pettu, u zitellu apre a bocca è succhia. Ma hè raramente cusì simplice. Mantene u vostru zitellu in un modu chì rende l'alimentazione più faciule per elli è per voi ùn hè micca necessariamente direttu. Per furtuna, parechje donne chì sò venute davanti à noi anu capitu.
E quattru tene raccomandate da a Clinica Mayo sò:
- culla tene
- hold-cradle hold
- hold di football
- tene à fiancu
1. A culla tene
A presa di culla hè un classicu. Hè l'OG di l'allattamentu maternu tene.
Per fà questu tene comodamente, duvete pusà nantu à una sedia cù braccioli o una zona cù assai cuscini per sustene e to bracce. I zitelli ponu esse chjucchi, ma teneli in una pusizione per un bellu pezzu pò esse duru nantu à e bracce è a schiena. Dunque prima, mettiti cunfortu.
Pusate drittu drittu, è sustene a testa di u to zitellu in u curcu di u to bracciu. U corpu di u to criaturu deve esse di fiancu è giratu versu tè, cù u so bracciu internu infilatu sottu. Tenite u to criaturu in grembu o mettelu nantu à un cuscinu in grembu, quellu chì hè più comudu.
2. A croce cradle tene
Cum'è si pò sapè da u nome, a presa di cradle hè cum'è a tenuta di a culla, solu attraversata. Ciò chì significa hè chì invece di ripusà a testa di u to zitellu in u corcu di u to bracciu, sustene u so fondu.
Pusate drittu è tenite u to criaturu in modu chì u so fondu sia in u curcu di u to bracciu è a so testa sia à u pettu da u quale vulete alimentalli (u pettu chì hè oppostu da u latu di u bracciu di sustegnu).
Puderete ancu tene a so testa cù a manu di u bracciu di sustegnu, cusì torna, assicurà chì avete braccioli o cuscini hè impurtante. U vostru bracciu liberu serà adupratu per tene u to pettu d'alimentazione da sottu in una pusizione chì faciliteghja à u to zitellu di chjappà.
3. U hold di football
In una sedia cù braccioli o aduprendu cuscini di sustegnu, tenite u vostru zitellu à fiancu à u bracciu piegatu è u palmu rivestitu, simile à cumu si teneria un calciu mentre curria. U spinu di u to criaturu serà nantu à u to bracciu è a so testa serà in manu.
Aduprate quella manu di sustegnu per purtà u zitellu à u to pettu è, se vulete, l'altra manu per tene u pettu da sottu.
4. U hold-latu
Hè raru chì si possa cumbinà parenting è chjinatu, allora apprufittatelu sempre chì pudete. Questa hè una grande presa per aduprà quandu site veramente, veramente stancu. È serà tuttu u tempu.
Per questu tene, stenditi da u vostru latu è tene u to zitellu contr'à voi. Cù u vostru bracciu liberu, portate u vostru zitellu à u pettu inferiore. Una volta chì u zitellu ferma, pudete aduprà u vostru bracciu liberu per sustene li mentre u vostru altru bracciu afferra un cuscinu è u tene sottu à a testa addurmintata.
Gemelli allattendu
Se ammaestrà l'arte di allattà pò esse sfida cun solu un novu zitellu, pò esse duie volte più scoraggiante cù dui. Ma e mamme di i gemelli ponu fà l'alimentazione micca solu gestibile, ma assai cunfortu è riesciuta.
Eccu alcuni di ciò chì duvete sapè nantu à l'allattamentu di i vostri gimelli, più uni pochi di pusizioni per tene à tutti cunfortu.
Allattendu i vostri gimelli separatamente
Quandu si principia à allattà i gimelli, hè megliu d'infermerà ogni gemellu separatamente. In questu modu, pudete focalizà nantu à u benu chì ogni zitellu si ferma è alimenta.
A Clinica Mayo vi cunsiglia di seguità l'abitudini d'alimentazione di i vostri zitelli, arregistrendu quantu è quantu volte ogni infermiera, in più di tene un cuntu di pannolini bagnati è poopy. Per u latte pompatu, traccia quantu ogni zitellu piglia in una alimentazione.
Quandu site abituatu à allattà i vostri zitelli, pudete sperimentà cù allattà tramindui in listessu tempu. Per alcune mamme, questu hè un risparmiu conveniente. Altri trovanu chì i so criaturi preferiscenu allattà individualmente, è va bè, ancu.
Puderete pruvà allattà i vostri zitelli individualmente durante u ghjornu, è tramindui à a listessa ora di notte. Arricurdatevi, ùn ci hè nisun modu sbagliatu per allattà i vostri gimelli, fintantu chì i dui criaturi prosperanu è site còmodu.
Posizioni per allattà i gemelli
Se vulete pruvà allattà i vostri gemelli in u stessu tempu, eccu uni pochi di pusizioni da cunsiderà. L'impurtante hè di truvà una pusizione chì sia còmuda per voi è chì permetta à i vostri zitelli di chjappà bè.
Tenuta di doppiu calciu
Pone un cuscinu da i dui lati di u vostru corpu è attraversu u vostru grembu. Chjucate ogni criaturu contr'à i vostri lati, nantu à i cuscini, cù i so pedi puntati da voi. Supporterete u spinu di ogni zitellu cù i vostri avambracci, aduprendu i cuscini per sustene e to bracce.
U fondu di i vostri criaturi s'adapterà à l'internu di i to gomiti, è e so teste seranu à u nivellu di u capezzolu. Teni u spinu di a testa di ogni criaturu. Pudete ancu pruvà à mette i vostri zitelli nantu à cuscini davanti à voi. Girate i so corpi versu voi, aduprendu e vostre palme per sustene a so testa.
Cradle-clutch hold
In questa pusizione, un criaturu hè messu contr'à voi in pusizione di culla, mentre l'altru criaturu hè contr'à voi in pusizione di embrague spiegata sopra. Questa hè una bona opzione se avete un zitellu cù un fermu particularmente bonu (mette u zitellu in pusizione di culla).
Quandu si principia, hè utile avè un inseme di mani in più per aiutavvi à situà tutti quessi cuscini è zitelli. È se un criaturu piglia più tempu per chjappà currettamente, pruvate à chjappà li prima. Allora rilassate è gode.
Purtà si
Aduprà una o più di queste pusizioni di allattamentu duveranu aiutà à fà l'allattamentu faciule è cunfurtevule per voi è u vostru zitellu. Se avete bisognu d'aiutu per pusizioni o altri prublemi di allattamentu, pudete truvà informazioni in ligna o per mezu di u vostru ostetricu, pediatra, o ospedale lucale.