Cosa da fà se u preservativu si rompe
Cuntenutu
U preservativu hè un metudu contraceptivu chì serve per prevene a gravidanza è per prevene a trasmissione d'infezioni di trasmissione sessuale, tuttavia, se scoppia, perde a so efficacia, cù u risicu di gravidanza è a trasmissione di malatie.
Per questa ragione, hè assai impurtante aduprà u preservativu currettamente è, per questu, deve esse piazzatu à u mumentu ghjustu, evitendu l'usu se hè scadutu o dannighjatu.
Chì fà?
Se u preservativu si rompe, l'ideale hè chì a donna pigliessi a pillula di a matina dopu per evità una gravidanza indesiderata se ùn utilizza micca un altru contraccettivu, cume a pillula contraceptiva, l'anellu vaginale o IUD, per esempiu.
In quantu à e STI, ùn ci hè manera di evità a trasmissione, dunque a persona deve esse cuscente di i segni o sintomi pussibuli di e STI, per andà à u duttore in modu puntuale è evità cumplicazioni.
Perchè accade?
Alcuni di i fattori chì ponu causà a rotura di u preservativo ponu esse:
- Mancanza di lubricazione;
- Usu impropriu, cum'è sbulicà u preservativu da u pene è mette lu dopu; esercitendu troppu pressione o applicendu troppu forza contr'à u pene;
- Usu di lubrificanti à base d'oliu, chì ponu dannà u preservativu;
- Usu di un preservativu scadutu, cù un culore cambiatu o chì hè assai appiccicosu;
- Riutilizazione di u preservativu;
- Usu di un preservativu maschile durante u periodu quandu a donna hè sottumessa à trattamentu cù antifungali, cume miconazole o econazole, chì sò sostanze chì danneghjanu u lattice di u preservativu.
Per l'ultima situazione, ci hè a pussibilità di aduprà preservativi maschili da un altru materiale o un preservativu femminile. Vede cumu hè u preservativu femminile è sappiutu aduprà currettamente.
Cosa da fà per impedisce u preservativu di scoppiu?
Per prevene u preservativu da a splutazione, a persona deve assicurà chì sia in a data di scadenza, chì l'imballu ùn sia micca dannighjatu, è aprite l'imballu à a manu, evitendu l'usu di oggetti taglienti, denti o unghie.
A lubrificazione hè ancu assai impurtante per chì u preservativu ùn si rompa cù l'attritu, allora s'ellu ùn hè micca abbastanza, pudete aduprà un lubrificante à base d'acqua. U preservativu di solitu cuntene dighjà lubrificante, tuttavia, pò esse micca abbastanza.
Inoltre, l'usu currettu di i preservativi hè ancu assai impurtante. L'omu duveria mette nantu à u latu drittu appena si face l'erezione, ma prima chì u pene abbia qualchì cuntattu genitale, orale o anale.
Fighjate u video chì seguita è scopre chì sò i sbagli i più cumuni quandu si mette u preservativu è cumu fà lu in modu currettu, passu à passu: