Candidiasi in gravidanza: sintomi è opzioni di trattamentu
Cuntenutu
- Principali sintomi
- Cumu uttene candidiasi
- Cumu hè fattu u trattamentu
- Cura per accelerà u trattamentu
- Opzione di trattamentu naturale per candidiasi
A candidiasi durante a gravidanza hè una situazione assai cumuna trà e donne incinte, perchè durante stu periodu i livelli di estrogeni sò più alti, favurendu a crescita di i funghi, in particulare u Candida Albicans chì vive naturalmente in a regione intima di a donna.
A candidiasi in gravidanza ùn face micca male à u zitellu, ma se u zitellu nasce da a nascita normale è, in quellu ghjornu a donna hà candidiasi, u zitellu pò esse infettatu è presentà candidiasi in i primi ghjorni di vita.
Se u criaturu hè infettatu, pò avè placche bianche in a so bocca, candidiasi orale, chjamata popularmente "tordu" è quandu allatta pò trasmette u fungu à a so mamma, chì pò sviluppà candidiasi mammaria, ostaculendu infine u prucessu di u senu. alimentazione. Vede l'altri sintomi di sta infezzjoni in u zitellu è cumu si tratta.
Principali sintomi
A candidiasi durante a gravidanza pò esse presente senza sintomi, ma a situazione più cumuna hè l'apparizione di:
- Scaricamentu biancu, cum'è u latte tagliatu;
- Prughjettu intensu in u vaginu;
- Brucia o dolore quandu urina;
- Dolore in i rapporti sessuali;
- Zona intima gonfia è rossa.
L'ostetricu pò suspettà di candidiasi solu fighjendu a regione intima di a donna è valutendu i sintomi. Tuttavia, cume a candidiasi pò favurisce u sviluppu di altri microorganismi, u duttore pò ancu dumandà un test di pap per verificà s'ellu ci hè qualchì altra infezzione chì si sviluppa.
Cumu uttene candidiasi
In a maggior parte di e donne incinte, a candidiasi nasce per via di cambiamenti ormonali chì si verificanu durante a gravidanza è, dunque, ùn hè micca pigliatu da u cuntattu sessuale cù qualchissia infettatu o da l'usu di mutandine. Tuttavia, è ancu se l'ormoni ùn ponu micca esse cuntrullati, ci sò alcune precauzioni chì ponu riduce u risicu di sviluppà candidiasi, chì includenu:
- Purtate mutanni di cuttone, per facilità a respirazione di a pelle è impedisce a crescita di i funghi;
- Asciugate bè l'area intima dopu u bagnu, per diminuisce l'umidità è impedisce a crescita di funghi;
- Evite di mette prudutti in a zona intima, cum'è sapone o prufumi prufumati;
- Dorme senza mutandine è senza pantaloniperchè permette à a pelle di respirà di notte;
- Evite di fà dusce intime, cumu alteranu a flora vaginale è facilitanu a crescita di i funghi.
Inoltre, a donna incinta pò ancu scumette nantu à aumentà l'alimentu cù Lactobacillus acidophilus, cum'è i yogurt, chì sò un tipu di "boni" batteri, cunnisciuti cum'è probiotici, chì aiutanu à cuntrullà a crescita di i funghi in a regione intima.
Cumu hè fattu u trattamentu
U trattamentu per a candidiasi in gravidanza hè di solitu cuminciatu cù l'usu di creme vaginali o unguenti antifungali prescritti da l'ostetricu o u ginecologu. A candidiasi chì ùn causa micca sintomi deve ancu esse trattata, perchè l'infezzione ùn passa micca à u zitellu durante a consegna.
Alcuni di i rimedii più comunemente usati per a candidiasi in gravidanza includenu Nistatina, Butoconazole, Clotrimazole, Miconazole o Terconazole. Queste droghe devenu sempre esse cunsigliate da un duttore, per assicurà chì ùn danneghjanu micca a vostra gravidanza.
Tipicamente, i rimedi unguenti candidiasi sò da applicà ogni ghjornu à a vagina duie volte à ghjornu per 7 à 10 ghjorni.
Cura per accelerà u trattamentu
Per cumplementà u trattamentu indicatu da u duttore hè ancu cunsigliatu:
- Evite l'alimenti dolci o ricchi di carboidrati;
- Portate sempre mutandine di cuttone;
- Evite di portà pantaloni stretti;
- Lavate solu a zona intima cù acqua è sapone o tè di camomilla;
- Preferite a carta igienica bianca, inodore;
- Evite protezioni di pantaloni parfumati.
Fighjate in u video sottu chì manghjà è cumu fà un eccellente rimediu casanu cù u yogurt semplice:
Opzione di trattamentu naturale per candidiasi
Una bona opzione naturale per compie u trattamentu di a candidiasi in gravidanza indicata da u duttore, è per alleviare i sintomi di prurigine hè di fà un bagnu di sitz cù 2 litri d'acqua calda è 1 tazza di acitu di sidru di mela.A donna incinta deve tene a zona intima in u mischju per almenu 30 minuti è fà quessa una volta à ghjornu, prima di piglià un bagnu, per esempiu.