Vechju tè à a cannella: à chì serve è cumu fà

Cuntenutu
Vechja cannella, cù nome scentificu Miconia Albicans hè una pianta medicinali appartenente à a famiglia Melastomataceae, chì pò ghjunghje à circa 3 metri di altezza, chì si pò truvà in e regioni tropicali di u mondu.
Sta pianta hà pruprietà toniche analgesiche, antiinfiammatorie, antiossidanti, antimutagene, antimicrobiche, antitumorali, epatoprotettive è digestive è hà dunque benefici per a salute cum'è purificazione di sangue, neutralizazione di radicali liberi è riduzzione di u dolore è infiammazione di e articulazioni, chì ponu esse aduprate per u trattamentu di l'artrosi è l'artrite reumatoide.
A cannella vechja pò esse acquistata in farmarii o in erbe in forma di tè o in capsule.
Per chì ghjè
U vechju tè à a cannella serve per riduce u dolore è l'infiammazione di l'articuli è stimula a rigenerazione di u cartilagine chì riveste l'osse è, dunque, pò esse adupratu in malatie cum'è l'artrosi o l'artrite reumatoide o ancu per aiutà à alleviare u dolore di schiena è u dolore musculare. Capite ciò chì hè l'artrosi.
Questa erba, per via di e so proprietà antiossidanti, aiuta à neutralizà i radicali liberi, rallentendu l'invecchiamentu è aiuta à eliminà e tossine da u corpu, aiuta à riduce i livelli di zuccheru in sangue, essendu ideale per e persone cun diabete è aiuta a digestione, dighjà chì aiuta à riduce u grassu di u fegatu. , ardore di stomacu, reflux è cattiva digestione.
Inoltre, per via di e so proprietà antioxidanti è antitumorali, pò esse adupratu per prevene o ritardà certi tippi di cancheru, postu chì hà una azzione protettiva nantu à e cellule da danni à l'ADN.
Cumu aduprà
Old cannella pò esse cunsumatu in forma di capsula, o in tè.
Per uttene u tè, pò esse preparatu cume:
Ingredienti
- 70 g di vechji foglie di cannella secchi;
- 1 L d'acqua.
Modu di preparazione
Fate bollire l'acqua è mettite e foglie secche di a cannella vechja, lascendula riposà per circa 10 minuti è poi filtrate à a fine. Per gode di i so benefici, duvete beie 2 tazze di stu tè à ghjornu, una in a mattina è una in a sera.
Quale ùn deve micca aduprà
U vechju tè di cannella ùn deve esse adupratu da e persone allergiche à sta pianta, da e donne incinte, da e donne chì allattanu è da i zitelli.
Possibili effetti collaterali
L'usu eccessivu di u vechju tè di cannella pò causà un sintimu di malatia in u stomacu.