Cannellite: chì hè, cause è cumu trattà
Cuntenutu
A cannellite hè una infiammazione in l'ossu di a stinza, a tibia, o i musculi è i tendini chì sò inseriti in quellu ossu. U so sintomu principale hè u forte dulore in u stinzu chì si sente quandu si facenu esercizii à grande impattu, cum'è a corsa. Malgradu esse cumunu in i corridori, pò cumparisce ancu in atleti di football, tennis, ciclismu, ginnastica, frà altri.
A causa principale di cannellitis, in fattu, esercizii fisichi chì anu un impattu ripetitivu, ma pò ancu esse u risultatu di a pratica di esercizii nantu à superfici irregulari, mancanza di stretching è ancu cundizioni genetiche. Cusì, una di e migliori forme di prevenzione hè di allungassi prima di l'eserciziu, per preparà u musculu per l'attività fisica, è aumentà gradualmente u vulume di l'eserciziu per prevene micca solu cannellite ma ancu altre ferite.
U trattamentu hè simplice, essendu indicatu per applicà u ghjacciu in a regione per alleviare u dolore. Hè ancu raccomandatu di cercà a guida di un fisioterapeuta, cume l'esercitazioni di allungamentu è di rinforzu in i musculi di a gamba ponu ancu aiutà assai in a recuperazione.
Cumu deve esse u trattamentu
Hè cunsigliatu di ripusà si, di mette ghiacciu à u locu per alleviare u dolore è, in cundizioni più gravi, aduprà antiinflamatori è analgésichi prescritti da u duttore, cum'è paracetamol o dipyrone. A cosa più impurtante ùn hè micca di ignurà u dolore è di cuntinuà a furmazione, chì questu causerà una maggiore infiammazione è aumenterà u tempu di recuperu.
A fisioterapia hè ancu impurtante per chì u risultatu di u trattamentu sia più efficace è durabile. U fisioterapeuta aiutà da:
- Indicazione di esercizii per rinfurzà i musculi di a gamba;
- Indicazione di esercizii di stretchimentu;
- Cunsiglii nantu à u calzatu ideale per u tippu d'attività fisica secondu u passu;
- Currezzione di u muvimentu;
- Reintegrazione graduale in attività fisiche.
Inoltre, à u ritornu à l'eserciziu, hè impurtante massà u musculu cù u ghjacciu per trè à cinque minuti per prevene o allevà u dolore.
Quandu currere torna?
U ritornu à e corse pò accade in settimane o mesi da u principiu di u trattamentu. Questu tempu varieghja secondu l'attitudini pigliate da l'occurrence di u primu sintimu. Se persiste in esercitassi ancu quandu si sente u dulore, u prucessu di recuperu pò piglià più tempu è a reintegrazione in u sport pò ancu esse difficiule.
Per ricumincià à corre torna u più prestu pussibule è riduce a pussibilità di sente torna u dulore, hè impurtante di piantà di esercità per almenu duie settimane, di fà pacchetti di ghiacciu in a regione è di circà una guida da un fisioterapeuta.
Principali cause di cannellite
A causa cumuna di cannellite hè un impattu ripetitivu di l'attività fisica, cum'è a corsa, per esempiu, chì hè per quessa chì parechji corridori riportanu stu tipu di dolore. Altre cause chì ponu purtà l'apparizione di stu prublema sò:
- Usu di scarpi inappropriati;
- Esercizi eccessivi di ghjambe;
- Caricu in eccessu;
- Attività fisiche à altu impattu;
- Praticà eserciziu nantu à terreni irregulari;
- Passu sbagliatu;
- Fattori genetichi;
- Mancanza di stinza.
U dulore pò ancu esse u risultatu di fratture, infezioni lucali è ancu tumori, ma queste cause sò più rare. Di solitu u dulore nasce per via di sforzi ripetitivi è di grande impattu. Scuprite chì sò e 6 cause più cumuni di u dolore in esecuzione.
Cumu prevene
Per evità a cannellite hè assai impurtante di allungà per preparà u musculu per l'attività. Hè impurtante ancu di fà casu à u tippu di scarpi aduprati, s'ella hè ideale per u tippu di passu, è a superficia nantu à a quale si faci l'eserciziu. Inoltre, hè cunsigliatu di fà esercizii per rinfurzà a gamba è aumentà gradualmente u vulume di eserciziu per evità ulteriori ferite. Scopre i migliori esercizii per rinfurzà e vostre gambe.
U dulore ùn deve esse ignoratu. Appena cuminciate à sentelu, hè megliu piantà di esercità è stà in riposu finu à chì u gonfiu è u dolore cessanu.