Tè per calà a menstruazione tardiva

Cuntenutu
- 1. Tè di zenzeru
- 2. Tè Senna
- 3. Tè frescu di foglie di ravane
- 4. Tè d'oréganu
- Quale ùn deve micca piglià questi tes
- Perchè a menstruazione pò ritardà
- Quandu andà à u duttore
I tè per a menstruazione ritardata sò quelli chì facenu cuntrattà u musculu uterinu è, dunque, stimulanu a descamazione di l'utru.
A maiò parte di i tè aduprati per questu scopu ùn anu evidenza scientifica in l'omu, ma sò aduprati assai spessu in medicina tradiziunale in certi cuntinenti, in particulare in Sud America, Africa è Asia. Inoltre, alcune piante anu ancu risultati pruvati in ricerche fatte nantu à i topi.
Prima di piglià unu di sti tippi di tè, hè necessariu per a donna di fà un test di gravidanza per assicurassi ch'ella ùn sia incinta, per ùn impedisce u sviluppu di u zitellu, chì qualsiasi tè indicatu per a menstruazione discendente pò influenzà seriamente a gravidanza. .
Verificate e 9 cause principali per chì a menstruazione sia in ritardu.
1. Tè di zenzeru

U tè di zenzeru hè cunsideratu sicuru in gravidanza, basta chì sia adupratu in basse dosi finu à 1 gramma è per un massimu di 3 à 4 ghjorni di fila. À dosi più alte, sta radica pare avè a capacità di fà cuntrae l'utru.
Cusì, u tè di zenzeru pò esse adupratu intornu à u ghjornu di a menstruazione per stimulà i sanguinamenti uterini.
Ingredienti
- 2 à 3 cm di radice fresca di zenzero affettata;
- 1 tazza d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Pone e fette di zenzeru in a tazza cù acqua è lasciate riposà per 5 à 10 minuti. Poi filtrà è beie 2 à 3 volte à ghjornu.
E fette di zenzeru ponu esse riutilizate per fà 2 o 3 tazze di tè, è per quessa, pudete fà picculi tagli in e fette cù ogni usu, per facilità a liberazione di più sostanze.
2. Tè Senna

A Senna hè una pianta cun un elevatu putere lassativu, ma face ancu chì l'utru si contrai. Hè perchè cuntene sustanzi chì stimulanu a cuntrazzione di u musculu lisciu, chì hè u tippu di musculu prisente in l'intestinu, ma ancu in l'utru.
Cusì, in più di trattà a stinzia, stu tè pò esse adupratu ancu da e donne chì volenu stimulà a menstruazione.
Ingredienti
- 2 grammi di foglie di senna;
- 1 tazza d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Mettite e foglie di senna in a tazza cù acqua bollente è lasciate riposà per 5 à 10 minuti. Poi filtrà è beie 2 à 3 volte à ghjornu.
Perchè hè lassativu, hè normale chì u tè sena cause diarrea, soprattuttu se a persona ùn soffre micca di stinzia. Idealmentu, stu tè ùn deve esse adupratu per più di 3 ghjorni, postu chì pò causà assai fastidiu addominale, in più di cuntribuisce à a perdita d'acqua è di minerali da a diarrea.
3. Tè frescu di foglie di ravane

Studi fatti cù u ravanellu indicanu chì u tè fretu frescu hà una azzione stimulante nantu à l'utru, facilitendu a menstruazione. Stu effettu pare esse ligatu à a presenza di saponine è alcaloidi chì causanu a cuntrazione di i musculi lisci di u stomacu, di l'intestinu è di l'utru.
Ingredienti
- 5 à 6 foglie di ravane;
- 150 ml d'acqua
Modu di preparazione
Pone e foglie di ravane è l'acqua in un frullatore. Poi batte bè finu à avè un mischiu omogeneu è filtrate cù un filtru. Bei 2 à 3 bichjeri à ghjornu.
E foglie di ravane sò sicure per a salute è assai nutritive, cuntenenu una grande quantità di vitamina C è altri antioxidanti chì aiutanu à mantene u corpu sanu.
4. Tè d'oréganu

Oréganu hè una erba aromatica chì hè aduprata in alcune culture per aumentà a circulazione sanguigna in l'utru è stimulare a cuntrazione uterina, essendu adupratu in a tappa finale di a gravidanza per facilità u travagliu. Tuttavia, è per via di e so pruprietà, l'oreganu pò ancu esse in gradu di stimulà a menstruazione.
Ingredienti
- 1 cucchiaia di origanu;
- 1 tazza d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Pone 1 tazza d'acqua bullente nantu à e foglie di origanu per 5 minuti. Dopu lasciate calà, colate è beie 2 à 3 volte à ghjornu.
Quale ùn deve micca piglià questi tes
I tè per aiutà à calà a menstruazione causanu cambiamenti in u flussu di sangue uterinu o in a cuntrazione di i musculi di l'utru è, dunque, ùn devenu micca esse aduprati quandu si sospetta a gravidanza, chì ponu causà cambiamenti serii in u sviluppu di u zitellu.
Inoltre, cume certi tè ponu avè un effettu lassativu, per via di cambiamenti di cuntrazione musculare liscia, ùn devenu ancu esse aduprati in i zitelli o in l'anziani, senza a guida di un duttore.
Perchè a menstruazione pò ritardà
A causa principale di a menstruazione ritardata hè a gravidanza, ma i cambiamenti ormonali, u stress eccessivu è l'altru cunsumu di alimenti caffeinati, cum'è u cicculata, u caffè è a cola ponu ancu alterà u ciclu menstruale. Inoltre, altre malatie cum'è u sindrome di l'ovariu polististicu ponu ancu fà chì a menstruazione sia ritardata o avanzata. Amparate più nantu à e cause di a menstruazione ritardata.
In i casi induve a donna hà dubbitu se ella hè incinta, ùn deve micca piglià alcunu di sti tè. Fate u nostru test in linea per scopre quale hè u vostru risicu di esse incinta:
- 1. Avete avutu un rapportu sessuale senza aduprà un preservativu o un altru mètudu contraccettivu l'ultimu mese?
- 2. Avete rimarcatu qualchì secrecione vaginale rosa da pocu?
- 3. Ti senti malatu o vulete vomità a mane?
- 4. Site più sensibile à l’odori (odore di sigarette, prufume, cibu ...)?
- 5. U to ventre pare più gonfiu, rendendu più difficiule di tene i pantaloni stretti?
- 6. Sentite chì i vostri seni sò più sensibili o gonfiati?
- 7. Pensate chì a vostra pelle pare più grassa è propensa à i brufoli?
- 8. Vi sentite più stancu di l'abitudine, ancu per fà e cose chì avete fattu prima?
- 9. U vostru periodu hè statu ritardatu per più di 5 ghjorni?
- 10. Avete pigliatu a pillula u ghjornu dopu finu à 3 ghjorni dopu à u rapportu senza prutezzione?
- 11. Avete avutu un test di gravidanza in farmacia, l'ultimu mese, cun un risultatu pusitivu?
Quandu andà à u duttore
A menstruazione ritardata hè un avvenimentu relativamente cumunu chì si verifica almenu una volta in a vita di guasi tutte e donne. A maiò parte di u tempu, stu ritardu hè legatu à picculi cambiamenti in u bilanciu ormonale, chì finiscenu per risolve di manera naturale in pochi ghjorni.
Tuttavia, se u ritardu accade per più di 1 settimana o s'ella hè accumpagnata da coliche o dolore addominale assai severu, l'ideale hè di cunsultà un ginecologu per identificà a causa pussibile.