I Surviventi di u Cancer di Senu Mostranu Cicatrici In Lingerie à NYFW
Cuntenutu
I sopravvissuti di u cancru di u senu caminavanu recentemente a pista di a Settimana di a Moda di New York per aiutà à sensibilizà à una malatia chì piglia a vita di più di 40 000 donne ogni annu solu in i Stati Uniti.
E donne cù u cancheru di u senu in varie tappe sò entrate in i riflettori indossendu una biancheria cuncepita apposta per elli à u spettaculu annuale AnaOno Lingerie x #Cancerland. (Assuciatu: NYFW hè diventatu una Casa per a Pusitività è Inclusione di u Corpu, è Ùn pudemu micca esse Fieri)
"Hè una cosa cusì maravigghiusa d'avè sti individui chì camminanu nantu à a pista à NYFW, è micca solu in qualsiasi lingerie, ma fatte specificamente per i so corpi unichi", hà dettu Beth Fairchild, co-presidente di #Cancerland, una piattaforma media senza scopo di lucro focalizata nantu à cambià a conversazione nantu à u cancheru di u senu, in un comunicatu stampa. "Chì cosa empowering per camminà quella pista è pussede ciò chì avete!"
AnaOno hà debuttatu u so novu reggiseno Flat & Fabulous durante l'evenimentu, cuncepitu apposta per e donne chì anu decisu di rinuncià à a ricustruzzione di i seni dopu à una mastectomia. (Assuciatu: Perchè Più Donne anu Mastectomie)
"Vulemu dimustrà chì s'ellu hè statu diagnosticatu cun cancru di mama o avete un marcatu geneticu, avete pettu o ùn avete nimu, avete cicatrici visibili o ancu tatuaggi in u locu di i capezzoli, ùn importa micca", Dana Donofree, un designer di AnaOno. è u sopravvivente di u cancheru di u senu, hà dettu in u comunicatu stampa. "Site sempre abilitatu, forte è sexy!"
U centu per centu di a vendita di biglietti da l'avvenimentu hè andatu à #Cancerland, chì dona a mità di a so raccolta di fondi generale à a ricerca di u cancer di u senu.
Pusitività di u corpu chì sustene una grande causa? Quì per questu.