Chloë Grace Moretz parla di l'annunziu di vergogna di u so novu filmu
Cuntenutu
U novu filmu di Chloë Grace Moretz Scarpi Rossi è i 7 Nani guadagna ogni sorta d'attenzione negativa per a so campagna di marketing vergugnosa. ICYMI, u filmu animatu hè una parodia di a storia di Biancaneve cù un missaghju educativu annantu à l'amore di sè è l'accettazione. Eppuru u cartellu di u filmu mostra duie versioni di Biancaneve, una alta è slanciata è l'altra corta è "plus size", accantu à u testu: "E s'è Biancaneve ùn era più bella è i 7 Nani micca cusì corti?" È cum'è averete capitu, parechje persone ùn sò micca cuntenti di a suggestione chì a taglia hà qualcosa à chì vede cù a bellezza.
New York Magzine L'editore Kyle Buchanan hè statu u primu à indicà u missaghju implicitu di l'annunziu di vergogna di u corpu affissendu una foto in Twitter.
Più tardi, avucatu pusitivu per u corpu è mudellu plus-size, Tess Holliday hà ancu pigliatu à i media suciali, chjamendu a squadra di marketing di u filmu è Moretz per avè firmatu qualcosa cusì insensibile. (Connessu: Tess Holliday Boicotta Uber Dopu chì u Corpu di u Driver hè vergugnatu)
Hè capiscitoghju, altri utilizatori di Twitter si sò prestu messi à seguità.
Moretz, chì si autoproclamatu un avvucatu pusitivu di u corpu è a voce di Biancaneve in u filmu, hà dapoi rispostu à a reazione spieghendu chì ùn hà micca appruvatu alcunu annunziu di u film. "Avà aghju rivistu cumplettamente u marketing per Scarpi Rossi, Sò cusì spaventatu è arrabiatu cum'è tutti l'altri ", hà dettu u ghjovanu di 20 anni in una seria di tweets." Questu ùn hè statu appruvatu da mè o da a mo squadra. Per piacè sapete chì aghju fattu sapè à i pruduttori di u filmu. Aghju pristatu a mo voce à un bellu script chì spergu chì tutti vedete in a so interezza ".
"A storia vera hè putente per e donne giovani è hà resuatu cun mè", hà continuatu. "Mi dispiace per l'offisa chì era fora di u mo cuntrollu creativu".
Sicondu u situ web di u film, Scarpi Rossi si tratta di una principessa chì ùn si inserisce micca in u mondu di e celebrità di e principesse o di e so dimensioni di vestiti stereotipati. In una ricerca per truvà u so babbu, impara pianu pianu à accettà se stessa è à celebrà quale ella sia à l'internu sia fora.
Dopu a reazione, unu di i pruduttori di u filmu, Sujin Hwang hà publicatu una dichjarazione à Divertimentu settimanale dicendu chì anu decisu di "terminà a campagna".
"Apprezzemu è simu grati per a critica costruttiva di quelli chì ci anu purtatu à a nostra attenzione", hà dettu. "Si dispiace sinceramente ogni vergogna o insatisfazione chì sta publicità sbagliata hà causatu à qualsiasi artisti o cumpagnie individuali implicati in a produzzione o distribuzione futura di u nostru filmu, nimu di quale ùn hà avutu alcuna implicazione in a creazione o l'appruvazioni di a campagna di publicità ora interrotta".
U tempu dirà solu cumu si riceve u cuntenutu reale di u filmu, ma pudemu solu sperà chì sia assai megliu cà sti manifesti. Intantu, pudete vede u trailer quì sottu.