Aghju Dormitu in Pianu per duie Settimane ... Avà, u mo maritu è ùn possu micca sparte un lettu

Cuntenutu
- Notte 1: Un aghjustamentu duru
- Notte 2 è 3: Rolling in it
- Notte 4: Sognu di dorme megliu
- Notte 5 è 6: Dorme, micca dorme
- Notte 7: Sognu sempre di dorme megliu
- Notte 8 è 9: Ùn vi scurdate micca di i nervi
- Notte 10: Ci simu ghjunti
- Notte 11, 12 è 13: Beddy-bye
- Notte 14: Nova rutina, donna rinuvata
- Purtà si
Per un pezzu, u mo sonnu hà veramente suciatu.
Aghju statu svegliatu groggy è in u dulore. Dumandate à u mo perchè, è vi diceraghju chì ùn dormu micca bè. Ovviamente, dite. Ma piuttostu chè di piattà una piccula fortuna per l'ultimu materasso "intelligente" o inseme di cuscini, vulia vede s'ellu ci era una strada menu percorsa in u mondu di u sonnu.
In a mo ricerca per una soluzione à a mo insonnia è dolori, aghju cercatu in linea per truvà numerosi risultati nantu à u tema di dorme à u pavimentu. Mentre chì ci hè pocu o micca evidenze scientifiche chì indicanu un sonnu miglioratu da dorme in terra, ci sò alcune culture chì preferiscenu u terrenu duru sopra i materassi di peluche di l'Occidenti.
Sapenu qualcosa chì ùn sapemu micca? Addisperatu per una suluzione, vulia scopre. Dunque, aghju decisu di pruvà à schjattà nantu à u pavimentu per duie settimane è ghjurnale i mo risultati di sonnu - senza u mo maritu, sfurtunatamente. Ma, hey, una zitella deve dorme.
Notte 1: Un aghjustamentu duru
Mentalmente, a mo prima notte mi sò stata più vicina à una festa di sonnu cà una notte di scola. Dopu à una tecnica chì aghju trovu in ligna, mi sò piazzatu pianu nantu à e mo spalle cù e mo dinochje leggermente piegate. Normalmente dormu in pusizione fetale, allora era una sfida.
Ùn l'aghju da zuccherà: a mo prima notte di sonnu era orribile. Ma, ciò chì mi pareva stranu era malgradu una spalla dolorosa, aghju avutu un sonnu solidu REM. Questu mi dice chì mentre u mo corpu puderia avè fisicamente pigliatu un colpu, a mo mente ùn l'hà micca.
Emozionalmente, eru partutu per un bon principiu. Fisicamente, ci era (assai) spaziu per migliurà.
Vale à dì chì aghju avutu un sonniu cusì vivu chì m'ha perseguitu tutta a mane dopu. Aghju sunniatu chì aghju compru una furgone usata da una rivendita esterna moquette. Forse u mo subcosciente dumandava un ritornu à u mo materassi cuscinu?
Notte 2 è 3: Rolling in it
Aghju spartutu u mo sperimentu di sonnu cù i mo cullaburatori a matina dopu, catturendu l'interessu di un cumpagnu di dorme è di soffre di sonnu. Anu offertu una punta assai utile (fora di abbandunà tuttu u mo esperimentu): Pruvate aduprà un rullu di schiuma o un bastone per aiutà à allentà tutti i musculi in i musculi inferiori è superiori di a spalla.
Prima di arrampicà mi in u mo lettu di furtuna, aghju pigliatu un rullu di schiuma in su è in giù per u mo lombu più è più volte per circa cinque minuti. Cum'è un bonu massaggiu o regolazione chiropratica, u mo corpu è a mo mente si sentianu rilassati è in sincronia abbastanza per andà à dorme. Aghju seguitu a stessa rutina di notte a notte dopu, sperendu di pudè esse capace di rializà infine i benefici di dorme nantu à e vostre spalle.
Tuttavia, u restu di u mo corpu hà rifiutatu di cooperà. Mi sò svegliu cù un orribile dolore à e spalle è ciò chì pò esse megliu descrittu cum'è purgatoriu per e persone catturate trà pusizioni fetali è di sonnu. Finu à oghje, era a peghju notte di sonnu fin'à avà.
Notte 4: Sognu di dorme megliu
U pianu era di dorme in 6 ore passate, allora ùn aghju micca stressatu troppu nantu à una prima ora di dorme. U mo dulore à e spalle era un pocu megliu dopu avè andatu in cità cù un rullu di schiuma prima di a ghjurnata.
Ancu aghju pussutu stà nantu à e mo spalle tutta a notte, ma e mo ghjinochje ùn eranu ancu piegate abbastanza longu per u sustegnu necessariu. Da u latu pusitivu, u mo ciclu di i sogni ùn hà micca deludatu, è aghju campatu sogni più vivi.
Notte 5 è 6: Dorme, micca dorme
Zero difficultà à addurmintassi a notte cinque, ma dorme era un pocu più duru. Aviu avutu uni pochi di bichjeri di vinu à a festa d'anniversariu di u mo maritu, cusì puderia esse statu u culpevule. Eppuru, mi sò svegliatu sintendu riposu. U mo collu è u mo spinu eranu ligeramente menu rigidi, ma micca abbastanza per ravi.
A notte dopu hè stata più deludente. Ùn puderia micca entra in una pusizione cunfortu. Aghju adupratu u mo rulli di fiducia per allentà a mo regione lombare inferiore di a mo schiena, è chì hà fattu u truccu. Aghju dormitu per a notte è mi sò svegliatu cù prublemi minimi, ancu se u mo sonnu REM s'hè affinatu un pocu.
Notte 7: Sognu sempre di dorme megliu
Eru fora cum'è una luce finu à 2 ore dopu meziornu quandu una seria di incubi assai vivi sò ghjunti. Credu chì i mo lucidi sogni sò una spada à doppiu tagliu. Tuttu u giru è a girata hà pigliatu un pocu di pedace nantu à u mo corpu. Una settimana in, è mi sò sempre adattatu. Ma Roma ùn hè stata custruita in un ghjornu, nò?
Notte 8 è 9: Ùn vi scurdate micca di i nervi
Ùn fate micca sbagliu: Nisuna quantità di dorme nantu à u pavimentu hà da frenà a vostra ansietà. Aviu avutu una grande presentazione à u travagliu a mane dopu, è malgradu avè un ritornu chì mi sentia benissimu è guasi abituatu à dorme à u pavimentu, puderia micca addrumintà si.
A mo ansietà hà ancu imbulighjatu u grande sonnu REM chì aghju avutu sperimentatu. A notte dopu, eru cusì stancu da a notte precedente da l'infernu, chì ùn aghju avutu nisun prublemu à rotulà nantu à e mo spalle è à a deriva per dorme in terra. Aghju durmitu cusì duru chì ùn aghju micca intesu a mo sveglia per i primi minuti ch'ella era andata.
Notte 10: Ci simu ghjunti
Per a prima volta, aghju veramente a fiducia chì averaghju una bona notte di sonnu nantu à u pavimentu. Dopu avè ripusatu un pocu necessariu dopu un weekend di turbulenza, mi sò svegliu da a mo paleta di pavimentu mi sentu stupendu senza spalle o dolore à a schiena. Devu cumincià à redecorà a mo camera da letto per un aspettu senza materassi?
Notte 11, 12 è 13: Beddy-bye
Aghju torcitu a mo schiena mentre alzava pesi nanzu à a ghjurnata. Prima di pudè ancu pensà à dorme, aghju avutu à passà un pocu di tempu aduprendu u mo rullu di schiuma nantu à u mo spinu. Mi sò svegliatu sintendu riposu, è mentre a mo schiena era malata, ùn era micca dolorosa. Vittoria!
Aghju fattu listessu u ghjornu dopu, mi sentu duppiu sicuru chì ùn averaghju micca prublemi. Cum'è previstu, aghju avutu assai riposu è era prontu à piglià u ghjornu.
Quandu a notte 13 ghjira, possu sinceramente dì chì gode di a mo nova rutina. Mentre mi piace una altra notte di sonnu solidu, ùn mancu mancà u mo materassi.
Notte 14: Nova rutina, donna rinuvata
A mo ultima notte di sonnu hè stata per i libri. Aghju durmitu bè è mi sò svegliatu mi sentu rinfriscatu. Malgradu a prima settimana rocciosa, ùn pensu micca di pudè dorme in altrò, ma u pianu à questu puntu. Puderia esse una donna cambiata.
Purtà si
Devu ricunnosce chì u mo approcciu iniziale per dorme à u pavimentu hè statu entrutu cun tremore è scetticisimu, ma dopu à duie settimane sò credente.
Sorprendentemente, u mo più grande take away era u sonnu prufondu chì aghju sperimentatu accumpagnatu da sogni lucidi chì s'alluntanavanu di a prima colazione in pranzu. Ch'ella sia u pianu, una nova pusizione di sonnu, o tramindui, sta nova rutina m'hà aiutatu à ottene un sonnu megliu, più prufondu è à svegliammi più riposu.
Cù l'esperimentu finitu è essendu menu chì entusiasta di abbandunà u materassi per u pavimentu, u mo maritu m'hà dumandatu di vultà in lettu. Dunque, sò vultatu à a mo vechja rutina per una settimana ... E dopu u dolore di u collu è di u collu sò colpi. Era tantu male chì l'unicu locu induve aghju trovu sollievu era in terra. Scusate, maritu, sò di ritornu à u pianu à tempu pienu per dorme. Arricurdatevi: Moglie felice, vita felice.
Prima di inizià una nova rutina di salute, per piacè cunsultate prima u vostru duttore.
Angela Cavallari Walker hè una scrittore, mamma, corridore, è aspirante foodie chì odia e cipolle. Quandu ùn corre micca cù e forbici, a pudete truvà in e muntagne di u Colorado appesi cù a so famiglia. Scuprite chì altru hè in traccia di seguitalla in Instagram o Twitter.