Cloridrato di dopamina: cosa hè è à chì serve
Cuntenutu
U cloridrato di dopamina hè una medicina iniettabile, indicata in stati di scossa circulatoria, cume scossa cardiogenica, postinfartu, scossa settica, scossa anafilattica è ritenzione di idrosalina di varia etiologia.
Questa medicina deve esse amministrata da un prufessiunale sanitariu furmatu, direttamente in a vena.
Cumu funziona
A dopamina hè una droga chì funziona migliurendu a pressione sanguigna, a forza di cuntrazione di u core è u battitu di u core in situazioni di scossa severa, in situazioni induve a calata di a pressione sanguigna ùn hè risolta quandu solu u sieru hè amministratu attraversu a vena.
In casu di scossa circulatoria, u cloridrato di dopamina funziona stimolendu l'arterie per restringe, aumentendu cusì a pressione sanguigna. U tempu di iniziu di l'azzioni di a droga hè di circa 5 minuti.
Cumu aduprà
Questa medicina hè un inghjettabile chì deve esse amministratu da un prufessiunale sanitariu, secondu cunsiglii medichi.
Quale ùn deve micca aduprà
U cloridrato di dopamina ùn deve esse amministratu à e persone cun feocromocitoma, chì hè un tumore in a ghiandola surrenale, o cun ipersensibilità à i cumpunenti di a formula, ipertiroidismu o cun una storia recente di arritmie.
Inoltre, ùn deve ancu esse adupratu da e donne incinte senza cunsiglii medichi.
Possibili effetti collaterali
Alcuni di l'effetti secondari chì ponu accade cù l'usu di u cloridrato di dopamina sò aritmia ventriculare, battiti ectopichi, tachicardia, angina, palpitazioni, disordini di cunduzione cardiaca, complessu QRS ingranditu, bradicardia, ipotensione, ipertensione, vasocostrizione, difficoltà respiratorie, nausea, vomitu , mal di testa, ansietà è piloerezione.