Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 11 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Ghjugnu 2024
Anonim
U vostru Guida per Infezioni Coccobacilli - Salute
U vostru Guida per Infezioni Coccobacilli - Salute

Cuntenutu

Chì sò i coccobacilli?

I Coccobacilli sò un tipu di batteri chì anu a forma di verghe assai corte o ovali.

U nome "coccobacilli" hè una cumbinazione di e parolle "cocci" è "bacilli". I Cocci sò batteri in forma di sfera, mentre chì i bacilli sò batteri in forma di asta. I batteri chì si trovanu trà queste duie forme sò chjamati coccobacilli.

Ci hè parechje spezie di coccobacilli, è alcune di elle causanu malatie in l'omu. Continuate à leghje per amparà di più nantu à alcune di e infezioni coccobacilli più cumuni.

Vaginosi batterica (Gardnerella vaginalis)

U coccobacillu G. vaginalis pò cuntribuisce à a vaginosi batterica in e donne, ciò chì accade quandu i batteri in a vagina sò fora di equilibriu.

I sintomi includenu scarica vaginale gialla o bianca è un odore vaginale chì puzza di pesciu. Tuttavia, finu à u 75 per centu di e donne ùn anu micca sintomi.

Puntura (Haemophilus influenzae)

A pneumonia hè una infezzione pulmonaria carattarizata da infjammazione. Un tipu di pulmonite hè causatu da u coccobacillus H. influenzae.


Sintomi di pneumonia causata da H. influenzae includenu frebba, brividi, sudore, tosse, prublemi di respirazione, dolore di pettu, è mal di testa.

H. influenzae pò ancu causà meningite batterica è infezioni di u sangue.

Chlamydia (Chlamydia trachomatis)

C. trachomatis hè un coccobacillus chì provoca chlamydia, una di e infezioni di trasmissione sessuale più frequenti in i Stati Uniti.

Mentre di solitu ùn causa micca sintomi in l'omi, e donne ponu sperimentà una scarica vaginale inusuale, sanguinamentu o urinazione dolorosa.

Se ùn hè trattata, a chlamydia pò purtà à sterilità sia in omi sia in donne. Pò dinò aumentà u risicu di una donna per sviluppà malatie infiammatorie pelviche.

Parodontite (Aggregatibacter actinomycetemcomitans)

A parodontite hè una infezzione di gomme chì danneghja e gengive è l'ossu chì sustene i vostri denti. A parodontite non trattata pò causà denti sciolti è ancu perdita di denti.

A. actinomycetemcomitans hè un coccobacillus chì pò causà periodontitis aggressiva. Ancu se hè cunsiderata flora nurmale di a bocca chì si pò spannà da persona à persona, si trova spessu in i giovani cun parodontite.


I sintomi di a parodontite includenu gengive gonfie, gengive rosse o viole, sanguinanti di gengive, cattivu fiatu, è dolore quandu si mastica.

A. actinomycetemcomitans pò ancu causà infezioni di l'urinariu, endocardite è ascessi.

TussulaBordetella pertussis)

A tussula hè una grave infezzione batterica causata da u coccobacillu B. pertussis.

I primi sintomi includenu febbre bassa, nasu chì cola è tosse. In i zitelli, pò ancu causà apnea, chì hè una pausa in a respirazione. I sintomi più tardi spessu implicanu vomitu, stanchezza, è una tosse distintiva cun un sonu acutu "chianciente".

Pesta (Yersinia pestis)

A pesta hè causata da u coccobacillus Y. pestis.

Storicamente, Y. pestis hà causatu alcune di e foche più devastanti di a storia, cumprese a "pesta nera" di u 14u seculu. Mentre hè più raru oghje, i cased sò sempre. Sicondu a, ci sò stati più di 3000 casi di pesta signalati trà u 2010 è u 2015, causendu 584 morti.


I sintomi di peste ponu include febbre improvvisa, brividi, mal di testa, dolori in tuttu u vostru corpu, una sensazione di debolezza, nausea è vomitu.

Brucelosi (Brucella specie)

A Brucellosi hè una malattia causata da i coccobacilli di u genaru Brucella. Si trova di solitu in animali, cum'è pecure, vacchi è capre. Tuttavia, l'omu pò uttene da manghjà o bere prudutti di latticini micca pasturizzati.

I batteri ponu ancu entre in u vostru corpu per taglioli è graffi o per e mucose.

I sintomi di brucellosi includenu mal di testa, sentimenti di debolezza, frebba, sudore, brividi è dolori di corpu.

Cumu sò trattati l'infezioni coccobacilli?

I Coccobacilli sò rispunsevuli di parechje condizioni chì causanu una varietà di sintomi, allora u trattamentu dipende spessu da u tippu di malattia chì avete.

Antibiotici

U primu passu in u trattamentu di e infezioni coccobacilli hè di piglià antibiotici. U vostru duttore vi prescriverà quellu chì hà più probabilità di destinà u coccobacillus specificu chì causa i vostri sintomi. Assicuratevi di piglià u corsu cumpletu chì hè prescrittu da u vostru duttore, ancu sè cumminciate à sentite megliu prima di finì lu.

Vaccini

A tosse ferulente è a pesta sò tramindui assai menu cumuni oghje ch'è eranu, grazia à i vaccini contr'à B. pertussis è Y. pestis.

U raccomanda chì tutti i zitelli, i zitelli, i preadolescenti, l'adulescenti è e donne incinte sianu vaccinati contr'à a tosse ferina.

U H. influenzae u vaccinu prutege solu da e malatie causate da H. influenzae tippu b. Tuttavia, oghje di H. influenzae A malattia di tip b si verifica ogni annu in i zitelli più ghjovani in i Stati Uniti paragunatu à 1.000 morti ogni annu prima di l'introduzione di u vaccinu.

U raccomanda di vaccinassi contr'à Y. pestis solu sì avete un risicu elevatu di entre in cuntattu cun ellu. Per esempiu, e persone chì travaglianu in laboratorii anu un risicu più altu di scuntrà più rari tipi di batteri.

U fondu

Mentre i batteri coccobacilli ùn causanu micca sempre malatie, sò rispunsevuli di alcune malatie umane, chì vanu da lievi à gravi. Sì avete diagnosticatu una infezzjoni di coccobacilli, u vostru duttore probabilmente prescriverà antibiotici per tumbà i batteri.

Assicuratevi Di Circà

Ci hè un Codice Cheat per Uttene Six-Pack Abs Faster?

Ci hè un Codice Cheat per Uttene Six-Pack Abs Faster?

PanoramicaL'abdomini trappati, ci ellati ò u antu graal di parechji appa iunati di fitne . Dicenu à u mondu chì ite forte è magru è chì e la agne ùn anu micca i...
Chì Cause Sensazioni di Dolore Crescenti in Adulti?

Chì Cause Sensazioni di Dolore Crescenti in Adulti?

I dolori cre centi ò un dolore dolorante o palpitante in e gambe o in altre e tremità. Affettanu di olitu i zitelli da 3 à 5 anni è da 8 à 12. I dolori cre centi i pre entanu ...