7 cause di pruritu scrotum è cosa fà

Cuntenutu
Prurite in a regione intima, in particulare in u saccu scrotale, hè un sintomu relativamente cumunu è, in a maiò parte di i casi, ùn hè micca ligatu à alcun prublema di salute, derivante solu da a presenza di sudore è attritu in a regione per tutta a ghjurnata.
Tuttavia, quandu questu pruritu hè assai intensu è porta à l'apparizione di piccule ferite, per esempiu, pò esse un primu segnu di un prublema più seriu, cum'è una infezzione o infiammazione di a pelle.
Cusì, quandu u sintomu ùn sparisce micca prestu, hè megliu cunsultà un urologu o un dermatologu prima di aduprà ogni tipu di unguentu o trattamentu, per identificà s'ellu ci hè veramente un prublema è per inizià u trattamentu u più adattu.
5. Reazione allergica
Cum'è cù qualsiasi altra parte di a pelle, u scrotum pò ancu diventà leggermente infiammatu per via di un'allergia. U più cumunu hè chì st'allergia si faci per via di l'usu di mutandine fatte di materiale sinteticu, cum'è u poliester o l'elastane, ma pò ancu esse per l'usu di qualchì tipu di sapone chì cuntene un odore o un altru tipu di chimicu in u cumpusizioni.
Cosa da fà: per evità una allergie in questa regione duvete sempre sceglie di aduprà biancheria intima 100% cotone. Tuttavia, se u sintomu ùn sparisce, pudete pruvà à cambià u sapone, è ci sò ancu saponi adatti per l'area intima, chì ùn cuntenenu micca chimichi o sostanze chì ponu esse irritanti per a pelle. In i casi i più gravi, pò esse necessariu di cunsultà u duttore per cumincià à aduprà un unguentu cù corticosteroidi, cum'è l'idrocortisone, per esempiu.
6. Pidocchi piatti o pubichi
Ci hè un tipu di pidochju chì si pò sviluppà in i peli di a regione intima di l'omi è di e donne, pruvucendu una prurigazione intensa in a zona, in più di u rossu. Ancu se à u principiu di l'infestazione ùn hè micca pussibule d'osservà i parassiti, cù u tempu a quantità di pidochji aumenterà, permettendu di osservà piccule macchie nere chì si movenu in i capelli.
A trasmissione di stu tippu di pidochju accade principalmente cun cuntattu intimu è, dunque, hè spessu cunsiderata cum'è una malattia di trasmissione sessuale.
Cosa da fà: duvete caccià i pidochji cù un pettinu finu dopu u bagnu è aduprà un spray o una lozione antiparasitaria cunsigliata da u dermatistu. Vede più nantu à stu prublema è cumu trattallu.
7. Malatie di trasmissione sessuale
Ancu se hè un sintomu più raru, prurite di u scrotum pò ancu indicà a presenza di una malattia di trasmissione sessuale (STD), in particulare l'herpes o HPV. Di solitu, ste infezioni sò più cumuni dopu avè rapporti sessuali senza prutezzione è, dunque, se u sintomu persiste, un urologu deve esse cunsultatu.
Cosa da fà: ogni volta chì sospettate una malattia di trasmissione sessuale, un urologu deve esse cunsultatu per cunfirmà u diagnosticu è inizià un trattamentu adattatu, impedendu chì a malattia aggravi. Per evità stu tipu di malatie, un preservativu deve esse sempre adupratu, soprattuttu se avete un novu cumpagnu. Amparate più nantu à e principali ETS è cume sò trattate.