13 Studii nantu à l'oliu di coccu è i so effetti per a salute
Cuntenutu
- I Studii
- Effetti nantu à a perdita di pesu è u metabolismu
- Effetti nantu à u colesterolu, i trigliceridi è l'infiammazione
- Altri benefici per a salute di l'oliu di coccu
- Salute dentale
- Qualità di vita cù u cancheru di u senu
- U fondu
- Hacks à l'oliu di coccu chì avete bisognu di sapè
L'oliu di coccu hà ricivutu assai attenzione in l'ultimi anni, è ci sò qualchì evidenza chì pò aiutà cù a perdita di pesu, l'igiene orale, è ancu di più.
L'oliu di coconut hè un grassu satuatu, ma à u cuntrariu di parechji grassi saturati, ùn cuntene micca u colesterolu. Contene ancu trigliceridi à catena media (MCT).
Diversi studii anu suggeritu chì i MCT ponu avè benefici per a salute.
Questu articulu vede 13 prucessi umani cuntrullati nantu à l'oliu di coccu. Questu hè u megliu tippu di studiu per decide se un alimentu sia o micca beneficu per e persone.
I Studii
1. White, MD, et al. (1999). A spesa energetica postprandiale aumentata cù l'alimentazione di acidi grassi à catena media hè attenuata dopu à 14 d in donne premenopausali. Revista Americana di Nutrizione Clinica. DOI: 10.1093 / ajcn / 69.5.883
Dettagli
Dodici femine senza sovrappesu anu seguitu una dieta MCT per 14 ghjorni. Anu cunsumatu burru è oliu di coccu cum'è e so fonti principali di grassu.
Per altri 14 ghjorni, anu seguitu una dieta à longa catena di trigliceridi (LCT), cunsumendu sebo di manzo cum'è a so fonte principale di grassu.
Risultati
Dopu à 7 ghjorni, u tassu metabolicu riposu è e calorie brusgiate dopu à i pasti eranu significativamente più alti nantu à a dieta MCT paragunatu cù a dieta LCT. Dopu à 14 ghjorni, a differenza trà e diete ùn era più statisticamente significativa.
2. Papamandjaris AA, et al. (2000). Ossidazione di u grassu endogenu durante a catena media versus l'alimentazione di trigliceridi à catena lunga in donne sane. Revista Internaziunale di Obesità. DOI: 10.1038 / sj.ijo.0801350
Dettagli
Dodici femine senza sovrappesu anu cunsumatu una dieta mista supplementata sia cù burru è oliu di coccu (dieta MCT) o sebo di manzo (dieta LCT) per 6 ghjorni. Durante 8 ghjorni, entrambi i gruppi anu cunsumatu LCT, in modu chì i ricercatori pudessinu valutà a combustione di grassu.
Risultati
À u ghjornu 14, u gruppu MCT hà brusgiatu più grassu corporeu cà u gruppu LCT. A percentuale metabolica di riposu era significativamente più alta u ghjornu 7 in u gruppu MCT paragunatu cù u gruppu LCT, ma a differenza ùn era più significativa per u ghjornu 14.
3. Papamandjaris AA, et al. (2012). I cumpunenti di a spesa energetica tutale in e donne giovani sane ùn sò micca influenzati dopu à 14 ghjorni di alimentazione cù trigliceridi à catena media versus longa. Ricerca di l'Obesità. DOI: 10.1002 / j.1550-8528.1999.tb00406.x
Dettagli
Dodici donne senza sovrappesu cunsumanu una dieta mista integrata cù burru è oliu di coccu (dieta MCT) per 14 ghjorni è sebo di manzo (dieta LCT) per 14 ghjorni separati.
Risultati
U ritimu metabolicu di riposu era significativamente più altu u ghjornu 7 di a dieta MCT, paragunatu cù a dieta LCT. Tuttavia, a differenza ùn era più significativa per u ghjornu 14. A spesa di calorie totali era simile per i dui gruppi in tuttu u studiu.
4. Liau KM, et al. (2011). Un studiu pilotu apertu per valutà l'efficacità è a sicurezza di l'oliu di coccu vergine in a riduzione di l'adiposità viscerale. Annunci Internaziunali di Ricerca Scholarly. DOI: 10.5402/2011/949686
Dettagli
Vintu persone cun sovrappesu o obesità anu cunsumatu 10 ml d'oliu di coccu vergine trè volte à ghjornu prima di pranzi per 4 settimane, o un totale di 30 ml (2 cucchiai) per ghjornu. Inutili, anu seguitu i so dieti abituali è esercitanu e rutine.
Risultati
Dopu à 4 settimane, i masci avianu persu una media di 1,0 pollici (2,61 cm) è e femine una media di 1,2 pollici (3,00 cm) da intornu à a cintura. A perdita media di pesu era di 0,5 libbre (0,23 kg) in generale è di 1,2 libbre (0,54 kg) in i masci.
5. Assunzione ML, et al. (2009). Effetti di l'oliu di coccu dieteticu nantu à i profili biochimici è antropometrici di e donne chì presentanu obesità addominale. Lipidi. DOI: 10.1007 / s11745-009-3306-6
Dettagli
Quaranta femine cù obesità addominale anu pigliatu 10 mL d'oliu di soia o oliu di coccu à ogni pastu, trè volte à ghjornu per 12 settimane. Questu ammontava à 30 mL (2 cucchiai) d'oliu per ghjornu.
I circadori anu dumandatu ancu di seguità una dieta bassa in calorie è di marchjà 50 minuti à ghjornu.
Risultati
I dui gruppi anu persu circa 2,2 liri (1 kg). Tuttavia, u gruppu di l'oliu di coccu hà avutu una diminuzione di 0,55 pollici (1,4 cm) in a circonferenza di a cintura, mentre chì u gruppu di l'oliu di soia hà avutu una leggera crescita.
U gruppu di l'oliu di coccu hà avutu ancu una crescita di lipoproteine à alta densità (HDL) o di colesterolu "bonu", è una diminuzione di 35% di a proteina C-reattiva (CRP), un marcatore di l'infiammazione.
Inoltre, u gruppu di l'oliu di soia hà avutu una crescita di lipoproteine à bassa densità (LDL) o di colesterolu "cattivu", una diminuzione di u colesterolu HDL (bonu), è una diminuzione di 14% in CRP.
6. Sabitha P, et al. (2009). Paragone di u prufilu lipidicu è di l'enzimi antioxidanti trà l'omi indiani di u sud chì cunsumanu oliu di coccu è oliu di girasole. DOI: 10.1007 / s12291-009-0013-2
Dettagli
Stu studiu hà riguardatu 70 masci cù u tippu 2 è 70 masci senza diabete. I ricercatori anu divisu i participanti in gruppi basati annantu à u so usu di oliu di coccu versus oliu di girasole per a cucina durante un periodu di 6 anni.
I ricercatori anu misuratu u colesterolu, i trigliceridi è i marcatori di u stress ossidativu.
Risultati
Ùn ci era nisuna differenza significativa in i valori trà l'oliu di coconut è i gruppi di oliu di girasole.Quelli chì anu diabete avianu marcatori più alti di stress ossidativu è risicu di malatie cardiache di quelli senza diabete, indipendentemente da u tippu d'oliu.
7. Cox C, et al. (1995). Journal of Lipid Research. https://www.jlr.org/content/36/8/1787.long
Dettagli
Vintottu persone cun colesterolu altu seguitanu trè diete chì cuntenenu oliu di coccu, burru, o oliu di cartamo cum'è a principale fonte di grassu per 6 settimane ciascuna. I ricercatori anu misuratu i so livelli di lipidi è lipoproteine.
Risultati
L'oliu di coccu è u burru anu aumentatu l'HDL significativamente più cà l'oliu di giacimentu in e femine, ma micca in i masci. U butiru hà risuscitatu u colesterolu tutale più cà l'oliu di coccu o l'oliu di cartamo.
8. Reiser R, et al. (1985). Risposta lipidica è lipoproteica in plasma di l'umani à u grassu di vacca, à l'oliu di coccu è à l'oliu di cartamo. Revista Americana di Nutrizione Clinica. DOI: 10.1093 / ajcn / 42.2.190
Dettagli
Diciannove masci cù livelli normali di colesterolu cunsumanu pranzu è cena chì cuntenenu trè grassi diversi per trè periodi di prova sequenziale.
Anu cunsumatu oliu di coccu, oliu di cartamo è grassu di manzo per 5 settimane ciascuna, alternendu cù a so dieta abituale per 5 settimane trà ogni periodu di prova.
Risultati
Quelli chì seguitanu a dieta di l'oliu di coccu anu avutu livelli più alti di colesterolu totale, HDL (bonu) è LDL (cattivu) di quelli chì anu cunsumatu a dieta di grassu di manzo è oliu di cartamo. Tuttavia, i so livelli di trigliceridi sò aumentati menu di quelli chì cunsumanu grassu di manzo.
9. Müller H, et al. (2003). U Rapportu Solu LDL / HDL di Colesterolu hè Influenzatu Più Favuramente per Scambià Saturatu cù Grassi Insaturati Chè da Riduce i Grassi Saturati in a Dieta di e Donne. Ghjurnale di Nutrizione. DOI: 10.1093 / jn / 133.1.78
Dettagli
Vinticinque femine anu cunsumatu trè diete:
- una dieta ricca di grassu, basata in oliu di coccu
- una dieta bassa in grassu, oliu di coccu
- una dieta basata nantu à l'acidi grassi altamente insaturati (HUFA)
Anu cunsumatu ognunu per 20-22 ghjorni, alternendu cù 1 settimana di a so dieta normale trà ogni periodu di dieta di prova.
Risultati
In u gruppu di dieta basatu in oliu di coccu à grassi elevati, i livelli di colesterolu HDL (bonu) è LDL (cattivu) aumentanu di più chè in l'altri gruppi.
In u gruppu di dieta basatu in grassu, basatu in oliu di coccu, i livelli di colesterolu LDL (cattivu) aumentavanu di più, paragunatu cù i livelli HDL (boni). In l'altri gruppi, u colesterolu LDL (cattivu) hè cascatu in paragone cù HDL (bonu).
10. Müller H, et al. (2003). Una dieta ricca in oliu di coccu riduce e variazioni postprandiali diurnu in l'antigene attivatore di u plasminogenu in circulazione è in lipoproteine à digiunu (a) paragunatu cù una dieta ricca di grassu insaturatu in e donne. Ghjurnale di Nutrizione. DOI: 10.1093 / jn / 133.11.3422
Dettagli
Undici femine anu cunsumatu trè diete diverse:
- una dieta ricca di grassu, basata in oliu di coccu
- una dieta bassa in grassu, basata in oliu di coccu
- una dieta cù acidi grassi assai insaturati.
Anu seguitatu ogni dieta per 20-22 ghjorni. Dopu si sò alternati cù 1 settimana di a so dieta abituale trà i periodi di prova.
Risultati
E femine chì anu cunsumatu una dieta alta in grassu, basata in oliu di coccu anu avutu a più grande riduzzione in marcatori di inflammazioni dopu i pranzi. I so marcatori à dighjunu di risicu di malatie cardiache sò ancu più calati, soprattuttu paragunatu cù u gruppu HUFA.
11. Kaushik M, et al. (2016). L'effettu di l'oliu di coconut pulling on Streptococcus mutans cuntà in saliva paragunatu à u collutore clorhexidina. Revista di Pratica Dentale Contemporanea. DOI: 10.5005 / jp-journals-10024-1800
Dettagli
Sessanta persone si sò sciacquate a bocca cù unu di i seguenti:
- oliu di coccu per 10 minuti
- collutore di clorexidina per 1 minutu
- acqua distillata per 1 minutu
I scienziati anu misuratu i livelli di batteri chì formanu placche in a so bocca prima è dopu u trattamentu.
Risultati
Quelli chì anu adupratu oliu di coccu o clorexidina anu vistu riduzzione significativa in u numeru di batteri chì formanu placche in saliva.
12. Peedikayil FC, et al. (2015). Effettu di l'oliu di coccu in a gingivitis cunnessa à a placca - un rapportu preliminariu. Niger Medical Journal. DOI: 10.4103/0300-1652.153406
Dettagli
Sessanta adulescenti da 16 à 18 anni cù gingivitis (inflammazione di a gomma) anu fattu tirà oliu cù oliu di coccu per 30 ghjorni. U pulling d'oliu implica l'usu di l'oliu di coccu cum'è collutore.
I ricercatori anu misuratu l'infiammazione è i marcatori di placche dopu à 7, 15 è 30 ghjorni.
Risultati
I marcatori di placca è gingivitis sò cascati significativamente à u ghjornu 7 è anu continuatu à diminuisce durante u studiu.
Tuttavia, ùn ci era micca un gruppu di cuntrollu, dunque ùn hè micca sicuru chì l'oliu di coccu era rispunsevule di sti benefici.
13. Lege KS, et al. (2014). L'effetti di l'oliu di coccu vergine (VCO) cum'è supplementazione nantu à a qualità di vita (QOL) in i pazienti cun cancru di senu. Lipidi in Salute è Malatie. DOI: 10.1186 / 1476-511X-13-139
Dettagli
Stu studiu hà implicatu 60 femine chì eranu sottumessi à chimioterapia per u cancheru di senu avanzatu. Anu ricivutu o 20 mL d'oliu di coccu vergine ogni ghjornu o nisun trattamentu.
Risultati
Quelli chì sò in u gruppu di l'oliu di coccu anu avutu megliu punteggi per a qualità di vita, a fatica, u sonnu, a perdita di l'appetitu, a funzione sessuale è l'immagine di u corpu di quelli di u gruppu di cuntrollu.
Effetti nantu à a perdita di pesu è u metabolismu
Tutti i cinque studii chì anu guardatu à i cambiamenti in a perdita di grassu o in u metabolismu anu trovu chì l'oliu di coccu avia qualchì benefiziu, paragunatu cù altri olii o gruppi di cuntrollu.
Tuttavia, parechji di i studii eranu chjuchi, è l'effetti eranu di solitu modesti.
Per esempiu:
- L'oliu di coccu hà aumentatu u metabolismu durante almenu un puntu di tempu in ogni studiu induve hè statu misuratu (,,).
- In un studiu, e persone in u gruppu di l'oliu di coccu anu vistu diminuite in grassu corporeu è circonferenza di a cintura senza riduce intenzionalmente e calorie ().
- Un studiu paragunendu e diete ristrette in calorie hà trovu chì u grassu addominale hè cascatu solu in u gruppu chì hà pigliatu oliu di coccu ().
Parechji altri studii anu studiatu a perdita di grassu è i cambiamenti metabolichi in risposta à l'oliu MCT, chì face circa 65% di l'oliu di coccu.
Ognunu di questi hà suggeritu chì l'oliu MCT puderia aumentà u metabolismu, riduce l'appetitu è l'assunzione di calorie, è prumove a perdita di grassu (,,,,,,,).
Tuttavia, micca tutti i circadori sò cunvinti. Alcuni studii ùn anu rilevatu alcun benefiziu di perdita di pesu, è l'evidenza hè inconsistente in generale ().
Eccu un articulu detallatu nantu à l'effetti di l'oliu di coccu nantu à u pesu è u grassu di u ventre.
Effetti nantu à u colesterolu, i trigliceridi è l'infiammazione
Cinque studii anu fighjatu l'effetti di e diverse grasse annantu à u colesterolu è i trigliceridi. Eccu alcuni di i risultati:
- L'oliu di coccu hà aumentatu u colesterolu HDL (bonu) più di u grassu insaturatu è almenu quant'è u burru (,,,).
- L'oliu di coccu hà risuscitatu u colesterulu tutale è LDL (cattivu) più cà l'oliu di cartamo è u grassu di manzo, ma menu cà l'oliu di soia è u burru (,,).
- I trigliceridi ùn anu micca cambiatu assai in risposta à l'oliu di coccu paragunatu cù altri olii dietetichi cun cuntenutu grassu simile.
- I marcatori di l'infiammazione è di u stress ossidativu sò diminuiti di più in e persone chì cunsumavanu oliu di coccu paragunatu à e persone chì cunsumavanu altri olii (,).
Sfurtunatamente, i studii ùn anu micca guardatu à ApoB o u conte di particule LDL. Quessi sò marcatori più precisi per u risicu di malatie cardiache chè a misura standard di colesterolu LDL (cattivu).
Altri benefici per a salute di l'oliu di coccu
Salute dentale
A pratica di l'oliu chì tira cù l'oliu di coccu pò riduce i batteri rispunsevuli di a placca. Inoltre, hà migliuratu significativamente a gingivitis in u studiu chì participava à l'adulescenti.
Qualità di vita cù u cancheru di u senu
Aghjunghjendu una piccula quantità di oliu di coccu à a dieta mentre sottumette chimioterapia per u cancheru di u senu pò migliurà a qualità di vita di una persona in questu momentu.
U fondu
L'oliu di coconut pò aiutà à e persone perde grassu addominale è aumentà temporaneamente a so percentuale metabolica.
Tuttavia, ogni cucchiaia di oliu di coccu furnisce 130 calorie. L'assunzione di calorie in più puderia supere i benefici à a tarifa metabolica.
E risposte à i grassi dietetichi ponu varià assai trà l'individui. Per parechji, cunsumà troppu di ogni tippu di grassu pò purtà à un ingrossu di pesu è prublemi di salute cunnessi.
U corpu hà bisognu di qualchì grassu, ma hè impurtante di sceglie u dirittu è di cunsumà qualsiasi grassu cù moderazione.
In generale, e Linee Guida Dietetiche attuali per l'Americani cunsiglianu di cunsumà una dieta bassa in grassi saturati. U grassu saturatu deve riprisentà menu di 10% di calorie à ghjornu, secondu e linee guida ().
Dittu chistu, l'oliu di coccu pò esse una scelta sana chì puderebbe benefiziu a vostra salute generale, u pesu è a qualità di vita.