Cumu allevà l'inconfort à a fine di a gravidanza
![Cumu allevà l'inconfort à a fine di a gravidanza - Salute Cumu allevà l'inconfort à a fine di a gravidanza - Salute](https://a.svetzdravlja.org/healths/como-aliviar-o-desconforto-no-final-da-gravidez.webp)
Cuntenutu
- Cume allevà l'ardori in gravidanza
- Cumu allevà u dolore di schiena in gravidanza
- Cumu allevà u gonfiore in gravidanza
- Cumu allevà e varicesi in gravidanza
- Cumu allevà l'insomnia in gravidanza
- Cumu allevà i crampi in gravidanza
- Cumu allevà a mancanza di respiru in gravidanza
Inconfortu à a fine di a gravidanza, cum'è ardori di stomacu, gonfiori, insonnia è crampi, nascenu per via di cambiamenti ormonali tipichi di a gravidanza è di a pressione aumentata esercitata da u zitellu, chì pò causà un grande disconfort è malessere à a donna incinta.
Cume allevà l'ardori in gravidanza
Per alleviare l'ardori di stomacu durante a gravidanza, hè impurtante chì a donna incinta ùn si stenda subitu dopu à i pasti, manghja piccule quantità à a volta, mette a testa di u lettu più in alto è evite di cunsumà alimenti chì causanu ardori di stomacu. Scuprite à chì sò questi alimenti: alimentu per prevene i brusgiuli di stomacu.
L'ardori di stomacu in gravidanza si producenu per via di cambiamenti ormonali è di a crescita di u criaturu in u ventre chì causanu l'acidi da u stomacu à cullà in l'esòfuru, causendu ardori di stomacu.
Cumu allevà u dolore di schiena in gravidanza
Per alleviare u dolore di schiena durante a gravidanza, ottimi cunsiglii sò di aduprà una parentesi incinta è applicà una compressa calda nantu à u schernu. Inoltre, a donna incinta deve evità di fà sforzi, ma u riposu assolutu ùn hè micca indicatu. U dolore di schiena in gravidanza hè assai cumunu è si pone soprattuttu à a fine di a gravidanza, per via di u pesu di u zitellu. Scuprite più cunsiglii nantu à ciò chì pudete fà per sentite megliu in stu video:
Cumu allevà u gonfiore in gravidanza
Per alleviare u gonfiore durante a gravidanza, a donna incinta deve piazzà i so pedi più alti di u so corpu cù l'aiutu di una panca o cuscini quandu si stà seduta o stesa, senza portà scarpi stretti, micca in piedi per un bellu pezzu è deve praticà eserciziu fisicu regulare mentre cammina o natà.
Gonfiore in gravidanza, ancu se pò cumparisce à u principiu o à mezu à a gravidanza, s'aggrava à a fine di a gravidanza perchè u corpu ferma più acqua è si trova soprattuttu à e caviglie, e mani è e gambe.
Cumu allevà e varicesi in gravidanza
Per alleviare u dolore di e varici in gravidanza, indossendu calze elastiche compressive durante u ghjornu, applicà acqua calda è poi acqua fredda nantu à e gambe o mette un saccu di ghiacciu nantu à e gambe, sò ottimi cunsiglii per aiutà à cuntrae e vene è riduce u dolore.
E vene varicose in gravidanza nascenu per via di cambiamenti ormonali chì causanu u rilassamentu di e vene, è ancu di a crescita di l'utru, ciò chì rende difficiule u sangue da a vena cava à u core.
Cumu allevà l'insomnia in gravidanza
Per alleviare l'insonnia in gravidanza, a donna incinta deve creà una rutina di sonnu, pò beie tè di camomilla (matricaria recutita) chì hè calmante prima di dorme, duvete evità di dorme durante u ghjornu o pudete mette 5 gocce di lavanda nantu à u cuscinu per aiutà à induce u sonnu. L'insonnia in gravidanza hè più frequente in u terzu trimesteru di gravidanza è si verifica per via di cambiamenti ormonali tipichi di gravidanza.
Attenzione: Durante a gravidanza, u tè di camomilla romana ùn deve esse presu (Chamaemelum nobile) ùn deve micca esse cunsumatu in gravidanza perchè pò causà cuntrazzioni uterina.
Cumu allevà i crampi in gravidanza
Per alleviare i crampi di i pedi, a donna incinta deve allungallu tirendu u calcagnu in ghjò è i diti in su. Inoltre, per prevene i crampi hè impurtante di beie circa 2 litri d'acqua à ghjornu è aumentà u cunsumu d'alimenti ricchi in magnesiu.
I crampi in gravidanza sò più frequenti in e gambe è in i pedi.
Cumu allevà a mancanza di respiru in gravidanza
Per alleviare a mancanza di respiro in gravidanza, a donna incinta deve smette di fà ciò ch'ella face, pusà, cerca di rilassassi è di respirà profondamente è regolarmente. Hè ancu impurtante per evità di fà sforzi è per evità situazioni stressanti.
A mancanza di respiru in gravidanza pò esse causata da asma o bronchite, tuttavia, da u 7u mese di gravidanza finu à circa 36 settimane di gestazione, pò esse causata da a dilatazione di e vene è di l'utru chì cumincianu à pressà i pulmoni, causendu sensazione di mancanza di fiatu.
Queste scumudità, ancu s'elle sò più cumuni à a fine di a gravidanza, ponu cumparisce ancu à l'iniziu o à mezu à a gravidanza. Vede ciò chì sò è cumu per allevà l'incomodità in a prima gravidanza.