Rimedi di sonnu: Naturale è Farmacia
Cuntenutu
- Rimedii Naturali di u Sonnu
- 1. Valeriana
- 2. Camomilla
- 3. Lavanda
- 4. Passiflora
- 5. Melissa
- Rimedi farmaceutichi senza ricetta
- 1. Melatonina
- 2. Antihistaminichi
- Rimedi di farmacia chì necessitanu una prescrizione
- 1. Benzodiazepine
- 2. Non benzodiazepine
- 3. Analugii di melatonina
- Cumu aduprà i rimedii in modu sicuru
Ci hè parechje opzioni di trattamentu per quelli chì anu difficultà à dorme, cum'è rimedii naturali, cum'è valeriana, passiflora o camomilla, rimedii chì ùn anu micca bisognu di una prescrizione cum'è melatonina o doxilamina, o ipnotici è sedativi, chì sò prescritti da u duttore cum'è l'ultima risorsa, quandu nisun metudu funziona.
Per migliurà u sonnu, l'abitudini sane devenu sempre esse privilegiate, cum'è una bona nutrizione, eserciziu regulare è tecniche di rilassamentu sopra i medicinali. Amparate à curà l'insomnia senza piglià medicazione.
Rimedii Naturali di u Sonnu
I rimedii naturali devenu esse a prima scelta quandu avete difficultà à dorme. Esempii d'opzioni chì ponu aiutà à migliurà u sonnu sò:
1. Valeriana
A radice di Valeriana hà una azzione calmante, riduce l'ansietà è migliora a qualità di u sonnu. Amparate tutti i benefici di sta pianta.
A Valeriana hè una pianta ampiamente aduprata, chì si pò truvà in parechji supplementi, cum'è Valdorm, Valerimed, Valmane o Calman, per esempiu. A dosa raccomandata va da 45 à 450 mg, circa 30 minuti prima di dorme.
2. Camomilla
A camomilla hè una pianta chì aiuta à calmà, rilassà è riduce u stress è l'ansietà, chì sò spessu fattori chì causanu insonnia. Per gode di i so benefici, pudete avè un tè prima di dorme. Vede cumu preparà un tè di camomilla è chì altri benefici pò avè.
3. Lavanda
A lavanda hè una pianta di fiori viola, assai faciule da truvà, chì hà numerosi benefici. Per aiutavvi à addurmintassi è à migliurà a vostra qualità di sonnu, basta à sente qualchì goccia d'oliu essenziale di lavanda per circa 30 minuti prima di andà à dorme.
Inoltre, pudete ancu fà un cuscinu aromatizatu cù lavanda o un mischju di erbe è aduprallu per a notte. Eccu cumu fà un cuscinu aromatizatu.
4. Passiflora
A Passionflower hè una pianta ampiamente aduprata in insonnia, ansietà è altri disordini di u sistema nervosu centrale, per via di a so cumpusizione ricca di flavonoidi è alcaloidi, chì riducenu l'attività motrice, anu azzione sedativa, ansiolitica è antispasmodica è aiutanu à allungà u sonnu.
A Passiflora si pò truvà sola o in cumbinazione cù altri medicinali à base di erbe, in supplementi cum'è Pasalix, Passiflorine, Ritmoneuran, Tensart o Calman, per esempiu o in forma di tè. In u casu di supplementi, a dose raccomandata pò varia da circa 100 à 200 mg prima di dorme.
5. Melissa
A melissa hè una pianta cù pruprietà calmanti chì migliuranu a qualità di u sonnu. Per gode di sti benefici, basta à fà un tè cù e so foglie. Vede cumu preparà un tè di melissa è chì altri benefici per a salute hà.
Fighjate u video seguente è vedi più esempi di tranquillanti naturali chì aiutanu à riduce l'ansietà è dorme megliu:
Rimedi farmaceutichi senza ricetta
Se nimu di i metudi naturali ùn hè efficace per migliurà u sonnu, si pò optà per i rimedii di farmacia, chì ùn anu micca bisognu di una prescrizione per esse acquistati. Tuttavia, u so usu ùn deve esse abusatu è hè megliu parlà cun u duttore prima di piglià lu.
1. Melatonina
A melatonina hè una sustanza prodotta da u corpu stessu, chì a so funzione hè di regulà u ritmu circadianu, facendulu funziunà nurmalmente. A produzzione di melatonina hè cuntrullata da esposizione à cicli di luce è di bughju, essendu stimulata à u crepuscolo è inibita durante u ghjornu.
Cusì, piglià melatonina esogena pò aiutà in casi di disordini di u sonnu è cambiamenti in u ritmu circadianu, cum'è accade in e persone cùcambiu di fusu orariu, chì travaglianu turni di notte, o chì soffrenu di disordini psichiatrici. In queste situazioni, a melatonina hà per scopu di riassincronizà questi cicli, esercitendu simultaneamente un effettu ipnoticu è sedativu, favurendu cusì l'induzione di u sonnu è u mantenimentu.
A dosa raccomandata di melatonina va da 1 à 2 mg, è per cumprà e dosi più alte, pò esse necessariu presentà una prescrizione. Amparate più nantu à i benefici per a salute di a melatonina.
2. Antihistaminichi
A Doxylamine hè una droga chì hà una forte azzione antiistaminica è pò esse aduprata in situazioni sporadiche, in cui a persona hà difficoltà à addurmintassi o à mantene un sonnu cuntinuu. A dosa raccomandata di doxilamina va da 12 à 25 mg è deve esse presa circa una mezz'ora prima di dorme.
Per evità effetti indesiderati u ghjornu dopu, cume stanchezza, sonnolenza o mal di testa, a persona deve dorme almenu 8 ore.
Rimedi di farmacia chì necessitanu una prescrizione
Questi rimedii, chjamati ipnotichi è sedativi, devenu esse l'ultima opzione per aiutà à dorme è devenu esse evitati ogni volta chì hè pussibule, perchè generalmente causanu dipendenza, tolleranza, interazioni medicinali, ponu mascherà altri prublemi o ancu causà un effettu di rimbalzu.
1. Benzodiazepine
E benzodiazepine più adatte per u trattamentu di l'insonnia sò l'estazolam, flurazepam (Dalmadorm) è temazepam. A dosa dipende da a persona, da a gravità di l'insonnia è deve sempre esse raccomandata da u duttore.
2. Non benzodiazepine
Questi rimedii sò più recenti è anu menu effetti collaterali di e benzodiazepine è menu risicu di dipendenza, tuttavia, devenu ancu esse aduprati cun prudenza è sottu supervisione medica. Quelli chì sò più spessu prescritti sò zaleplon (Sonata) è zolpidem (Stilnox), per esempiu.
3. Analugii di melatonina
Rozerem hè una pillula per dorme chì cuntene ramelteone in a so composizione, una sustanza chì hè capace di ligà à i recettori di melatonina in u cervellu è di causà un effettu simile à quellu di questu ormone, chì vi aiuta à addurmintassi è à mantene un sonnu rilassante è di qualità. .
A dosa cunsigliata hè 1 8 mg compressa, circa 30 minuti prima di andà à dorme.
Cumu aduprà i rimedii in modu sicuru
Durante u trattamentu cù medicazione chì l'aiutanu à dorme, si deve evità di beie bevande alcoliche o altri rimedii sedativi vicinu à u mumentu di l'assunzione, si deve dorme almenu 8 ore, per evità di svegliarsi cù sonnolenza u ghjornu dopu è ùn si deve mai piglià un bichjeru. .dosi extra in mezzu di notte.
Inoltre, unu deve sempre inizià u trattamentu cù a dosa più bassa pussibule, evità l'usu frequente quant'è pussibule è ùn cunduce micca o ùn faci micca operà macchine durante l'effettu di u medicamentu.
Eccu ancu qualchi suggerimenti chì ponu aiutà à dorme megliu: