Cura per l'inserimentu è a rimozione di lenti di cuntattu
Cuntenutu
- Cumu mette nantu à i lenti di cuntattu
- Cumu caccià i lenti di cuntattu
- Pulizia è cura di lenti à cuntattu
U prucessu di messa è di rimozione di e lente di cuntattu implica a manipolazione di e lenti, ciò chì rende necessariu seguità alcune precauzioni d'igiene chì impediscenu l'apparizione di infezioni o cumplicazioni in l'ochji.
Rispuntendu à l'occhiali da vista, i lenti di cuntattu anu parechji vantaghji, chì ùn sò micca nebbiosi, ùn pesanu nè sciddicanu è sò più comodi per quelli chì praticanu attività fisica, ma u so usu pò causà cunghjuntivite, ochji rossi è secchi o ulceri corneali., Per esempiu. Scuprite chì sò i vantaghji è i svantaghji di portà lenti à cuntattu in a Guida per portà lenti à cuntattu.
Cumu mette nantu à i lenti di cuntattu
Per mette lenti di cuntattu ogni ghjornu, si consiglia di seguità una rutina d'igiene, chì rende tuttu u prucessu più sicuru. Cusì, hè cunsigliatu:
- Lavate bè e mani cù sapone liquidu è asciugate;
- Sceglite un ochju è cuminciate sempre cù quellu, per evità scambii, hè generalmente raccomandatu di cumincià cù l'ochju ghjustu;
- Cacciate l'obiettivu da u casu cù a punta di u dittu indice, mettelu nantu à a palma è verificate chì l'obiettivu ùn sia micca invertitu. Per fà questu, duvete mette l'obiettivu annantu à u dittu indice, dirigendulu versu a luce, è verificà se i bordi si allarganu versu l'esternu, se ciò accade a lente hè invertita (da dentro à fora). Per chì l'obiettivu sia in a pusizione curretta, deve mustrà un contornu turchinu, cum'è mostratu in l'imagine;
- Tandu, duverebbe rimette l'obiettivu in u palmu di a manu, passendu un pocu di liquidu sopra a lente per caccià qualchì particella chì pò esse stata appiccicata;
- Pone a lente nantu à a punta di u dettu indice, aduprate e dite di a manu chì hà a lente per apre a palpebra inferiore è quelle di l'altra manu per apre a palpebra superiore;
- Pianu pianu è cun primura, move a lente versu l'ochju, piazzendula pianu pianu. Se necessariu, fighjà quandu u lente hè attaccatu pò facilità u prucessu;
- Rilasciate e palpebre è chjude è apre l'ochju per uni pochi secondi per aiutà cù l'adattazione.
Tuttu u prucessu da u puntu 3 in avanti deve esse ripetutu per piazzà a lente in l'altru ochju.
Cumu caccià i lenti di cuntattu
A rimozione di e lenti hè di solitu più faciule ch'è di mette, ma a cura necessaria hè simile. Cusì, per caccià e lenti da l'ochju, si consiglia:
- Lavate dinò e mani cù sapone antibattericu è asciugate;
- Aprite u casu di u lente, sceglite l'ochju da cui parterete.
- Fighjate è tirate a palpebra inferiore cù u dittu mediu;
- Cù u vostru dittu indice, tira pianu pianu u lente di cuntattu finu à a parte bianca di l'ochju;
- Catturà a lente cù u pulgaru è l'indice, stringhjendu delicatamente, cù appena forza per caccià la da l'ochju;
- Pone l'obiettivu in u casu è chjude.
Tuttu u prucessu da u puntu 2 in avanti deve esse ripetutu per caccià l'altra lente. In u casu di e lenti di cuntattu ogni ghjornu, ùn devenu mai esse conservate, devenu esse rimosse solu da l'ochju è scartate.
Pulizia è cura di lenti à cuntattu
Per evità infezioni è altri prublemi più gravi cum'è l'ulcera corneale, hè impurtante chì quelli chì portanu lenti di cuntattu seguitanu alcune regule, chì includenu:
- Prima di tuccà l'ochji o lenti, lavate sempre e mani bè cù sapone liquido antibattericu è asciugate cù carta o un asciugamanu senza peluche;
- Cambiate a soluzione disinfettante in u casu di u lente ogni volta chì avete bisognu di conservà e lenti, risciacquendu bè u casu cù una soluzione per eliminà i residui pussibuli.
- Ogni volta chì salvate 1 lente, duvete mette prima a soluzione in u casu, micca a lente;
- L'obiettivi devenu sempre esse trattati unu per volta, per evità cunfusioni o scambii, postu chì hè cumunu per l'ochji ùn avè micca listessa graduazione.
- Ogni volta chì una lente hè cacciata da l'ochju, duvete piazzalla in u palmu di a manu, aghjunghje qualchì goccia di soluzione disinfettante è cù a punta di u dittu duvete frotte delicatamente a parte anteriore è posteriore di ogni lente per pulisce accuratamente a vostra lente. superficia.
- Ogni volta chì u casu hè liberu, deve esse lavatu cù una soluzione disinfettante, permettendulu di asciugà à l'apertura à capu in ghjò è nantu à un tissutu pulitu. U casu deve esse cambiatu una volta à u mese per evità infezioni è l'accumulazione di rifiuti.
- Se e lente ùn sò micca aduprate ogni ghjornu, a soluzione di u casu duverebbe esse cambiata una volta à ghjornu per priservà è disinfettà a lente di cuntattu.
L'attaccamentu è a rimozione di lenti di cuntattu da l'ochji hè un prucessu faciule, soprattuttu s'ellu hè fattu seguendu i passi raccomandati. Ci hè spessu una paura chì a lente di cuntattu si fermi in l'ochju è ùn riesci micca à esse cacciata, ma questu hè fisicamente impussibile per via di l'esistenza di una membrana chì impedisce chì questu accada. Scopre altri Miti è Verità nantu à e Lenti di Cuntattu.