5 passi per cuntrullà u diabete in menopausa
Cuntenutu
- 1. Uttene è mantene u pesu ideale
- 2. Fate attività fisica
- 3. Evite dolci è grassi
- 4. Aumenta u cunsumu di fibra
- 5. Manghja più soia
Durante a ménopause hè cumunu chì i livelli di glucosiu in sangue sianu più difficiuli à cuntrullà, ma e strategie fermanu e listesse ch'è prima di a ménopause per cuntrullà u diabete, ma avà cun più impurtanza in u rigore è in a rigularità di fà esercizii legeri cum'è marchjà chì in u mantenimentu di u pesu aiuta à cuntrullà i cambiamenti ormonali tipichi di a menopausa.
Oltre à cuntrullà u diabete, queste precauzioni devenu ancu esse prese per prevene l'iniziu di sta malattia, chì e donne in ménopause sò in più risicu di avè diabete, in particulare quelli chì anu sovrappesu.
I 5 passi per una donna per tene u glucosiu in sangue sott'à cuntrollu è truvà benessere durante sta tappa di a vita sò:
1. Uttene è mantene u pesu ideale
U cuntrollu di u pesu hè di primura perchè l'eccessu di grassu aggrava u diabete è aumenta ancu e probabilità chì e donne sane sviluppinu sta malatia dopu a ménopause. Cusì, l'attività fisica regulare è a cura si devenu piglià cun l'alimentu, per cuntrullà u glucosiu in sangue è impedisce l'aumento di pesu.
2. Fate attività fisica
L'attività fisica deve esse fatta regolarmente almenu 3 volte à a settimana, attraversu esercizii chì aumentanu u metabolismu è brusgianu calorie, cume marchjà, corre, nuà è aerobica in acqua. L'eserciziu fisicu hè impurtante perchè aiuta à calà u glucosiu in sangue è à riduce u pesu, duie misure essenziali per cuntrullà megliu u diabete.
Chì fà è chì ùn fà micca in ménopause3. Evite dolci è grassi
Duvete evità di aduprà zuccheru, burru, margarina, olii, pancetta, salsiccia, salsiccia è cibi surgelati surgelati, cume pizza, lasagne, hamburger è pepite.
Durante a menopausa hè ancu più impurtante evità i dolci è i grassi, perchè cù u cambiamentu di l'ormoni è l'età avanzata, e donne anu più difficoltà à cuntrullà u glucosiu in sangue è più probabilità di avè malatie cardiovascolari.
4. Aumenta u cunsumu di fibra
Per aumentà u cunsumu di fibre, alimenti sani cume u risu, a pasta è a farina di granu devenu esse preferiti, u cunsumu di sementi cum'è u linu, chia è sesamu duveria esse aumentatu, manghjendu frutti senza peli è preferiscenu ligumi crudi.
Hè impurtante di aumentà u cunsumu di fibre perchè diminuiranu l'assorbimentu di zucaroli da i grassi in l'intestinu è acceleranu u transitu intestinale.
5. Manghja più soia
Hè impurtante di aumentà u cunsumu di soia perchè stu granu hè riccu in isoflavoni, chì funzionanu cum'è un rimpiazzamentu naturale per l'ormoni chì diminuiscenu durante a menopausa.
Cusì, a soia aiuta à diminuisce i sintomi di a ménopause, cum'è vampate di calore, insonnia è nervosità, è migliora u cuntrollu è a prevenzione di a diabetes, l'osteoporosi, u cancheru di u senu è e malatie cardiovascolari. Oltre à l'alimentu naturale, a lecitina di soia si pò ancu truvà in capsule, è pò esse usata durante a ménopause.
Capite i cambiamenti in u corpu chì accadenu durante a menopausa è i trattamenti indicati per passà megliu per questa fase di a vita.