Autore: Tamara Smith
Data Di Creazione: 21 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 27 Ghjugnu 2024
Anonim
E’ TORNATO L’INFERMIERE PAZZO! * cosa vorrà da mammagiulia e figliachiara?*
Video: E’ TORNATO L’INFERMIERE PAZZO! * cosa vorrà da mammagiulia e figliachiara?*

Cuntenutu

Per guarì una ferita rapidamente, in più di avè da esse attenti cù u vestitu, hè ancu impurtante di manghjà in bona salute è evità altre abitudini di vita dannose, cume fumà, beie bevande alcoliche o avè un stilu di vita sedentariu.

Questu hè principalmente perchè a circolazione hè compromessa è, dunque, ùn ci hè abbastanza sangue chì ghjunghje à a ferita per permettere una guarigione curretta, ritardendu a guarigione di a ferita. Tuttavia, hè sempre impurtante di mantene a ferita pulita per evità una infezione chì, in più di ritardà a guarigione, pò ancu compromettere a salute generale.

Cusì, alcuni passi chì garantiscenu una guarigione più rapida è prevenu l'apparizione di brutti cicatrici è altre complicazioni, sò:

1. Lavate a ferita è fate un vestitu

In ferite semplici, cume un tagliu o un graffiu, u primu passu duveria esse di lavà a ferita è a pelle circundante per caccià u più numeru di batteri è virus pussibuli, impedendu u sviluppu di un'infezzione. Stu lavatu pò esse fattu cù salina, ma ancu cù acqua è sapone di pH neutru.


In e ferite chirurgiche o quelle chì sò più gravi è esposte, ancu se u lavu hè ancu indicatu, deve generalmente esse fattu cù salina è materiale sterile è, dunque, hè assai impurtante d'andà à l'uspidale. Tuttavia, se a ferita hè assai brutta, pudete versà un pocu di serum per rimuovere a terra prima di andà in ospedale.

Fighjate u video seguente è scopre u megliu pruduttu per pulisce e ferite:

Dopu, un medicamentu deve esse applicatu, almenu durante e prime 24 ore, mentre a crosta ùn hè ancu formata, per impedisce l'entrata di batteri in l'ambiente in a ferita. Eccu cumu fà un vestitu currettamente.

2. Applica u calore à a ferita per 15 minuti

L'applicazione di una compressa calda sopra u vestitu o a ferita per 15 minuti aiuta à aumentà u flussu di sangue in a regione, aumentendu a quantità di nutrienti è di cellule in a zona, accelerendu u prucessu di guarigione. Sta tecnica pò esse fatta trà 2 à 3 volte à ghjornu, ma deve esse fatta solu dopu chì u conu s'hè furmatu.


Se a zona diventa assai gonfia o causa dolore, duvete caccià a compressa è evità di applicà calore durante quellu ghjornu o altrimenti applicà a compressa per menu tempu.

3. Mantene a ferita alta

Quandu u situ di a ferita hè gonfiu per più di 2 ghjorni hè impurtante di pruvà à elevà a ferita, per riduce l'accumulazione di fluidi è facilità a circulazione di sangue. Stu tipu di gonfiore hè più cumunu in e persone chì anu prublemi di cori o di circulazione è di solitu si presentanu in piache à e gambe. Cusì, hè impurtante piazzà e gambe circa 20 cm sopra u livellu di u core, almenu 3 volte à ghjornu o quandu hè pussibule.

4. Manghjate omega 3 è vitamine A, C è E

L'alimenti ricchi in omega 3, cù salmone, tonu o semi di chia, è ancu quelli ricchi in vitamina A, C è E, cum'è aranciu, mango, pumata o arachide, sò un ottimu modu per rinfurzà l'organisimu è stimulare a furmazione di u tissutu chì chjude e ferite è aiuta à a creazione di u novu stratu di pelle.


Cusì, fà una dieta più ricca in stu tipu di manghjà è evità altri chì impediscenu a guariscenza, cum'è u zuccheru, e bevande gassate, u latte à a cicculata o u porcu grassu, per esempiu, hè un ottimu modu per assicurà una curazione più rapida di a ferita. Scuprite un elencu più cumpletu di alimenti curativi è quelli chì ùn duverebbe manghjà.

5. Applica un unguentu curativu

L'unguenti curativi sò ancu una bona opzione per accelerà a guarigione, chì furniscenu nutrienti impurtanti per a rigenerazione di u novu stratu di pelle, in più di riduce sempre l'infiammazione chì rende a guarigione difficiule.

Tuttavia, devenu esse aduprati solu circa 3 à 5 ghjorni dopu l'apparizione di a ferita è cù a guida di un duttore o infermiera, chì alcuni unguenti ponu cuntene antibiotici, senza esse necessariu per u trattamentu di a ferita. Vede a lista di i migliori unguenti curativi.

Cumu si faci a guarigione

A guarigione hè un prucessu di riparazione chì pò esse divisu in 3 fasi principali:

  1. Fase infiammatoria: dura trà 1 à 4 ghjorni è principia cù una custrizione di i vini sanguini, per prevene u sangu. Ma dopu, sta fasa evolve à a dilatazione di i navi, affinchì u sangue ghjunghji in u situ cù tutte e cellule necessarie per a guarigione, generendu sintomi cum'è gonfiore, rossu è dolore;
  2. Fase proliferativa: dura trà 5 à 20 ghjorni è, in questu stadiu, principia a furmazione di collagenu è altre fibre chì aiutanu à chjude a ferita;
  3. Fase di maturazione: hè a fase più longa chì pò durà da 1 mese à parechji anni, in chì u corpu cuntinueghja à pruduce collagenu è à curregge u bilanciu di e ferite in a cicatrice, chì li permette di diminuisce cù u tempu.

Quandu una di queste fasi ùn accade micca, sia per mancanza di sangue in a regione sia per causa di una infezione, a guarigione hè compromessa è una ferita cronica pò cumparisce, cum'è in u casu di u pede diabeticu, in cui a ferita deve esse trattatu da una infermiera per parechji mesi o ancu anni.

Segnali di sveglia per andà à u duttore

Ancu se a maiò parte di e ferite guariscenu senza cumplicazioni, ci hè sempre a pussibilità d'avè un'infezzione in locu, per esempiu. Cusì, hè impurtante andà à l'uspidale se segni cum'è:

  • Gonfiamentu intensu chì ùn migliurà dopu à 3 ghjorni;
  • Presenza di pus in a ferita;
  • Sanguinamentu eccessivu;
  • Dolore assai intensu;
  • Difficultà à spustà u membru toccu.

Inoltre, altri sintomi cum'è frebba persistente o stanchezza eccessiva ponu ancu indicà chì a ferita hè infetta è, dunque, duverebbe ancu esse valutata.

Populari In Situ

Differenze trà miopia, astigmatismu è iperopia

Differenze trà miopia, astigmatismu è iperopia

A Miopia, l'a tigmati mu è l'iperopia ò malatie oculari a ai cumuni in a pupulazione, chì ò farenti trà elle è ponu empre accade à tempu, in a li te a per on...
Cisti di Bartholin: chì hè, cause è trattamentu

Cisti di Bartholin: chì hè, cause è trattamentu

A ci ta di Bartholin accade quandu ci hè un accumulu di fluidu in a glàndula di Bartholin. ta glàndula i trova in a parte anteriore di a vagina è hà a funzione di lubrific...