Cumu identificà i sintomi di l'herpes labiale

Prima chì l'herpes si manifesti in a forma di una ferita, un formicoliu, intorpidimentu, bruciore, gonfiore, disconfort o un prurigione cumincianu à sente in a zona. Queste sensazioni ponu durà parechje ore o finu à 3 ghjorni prima chì e vescicule apparsu.
Appena questi primi sintomi cumpariscenu, hè cunsigliatu di applicà una crema o unguentu cù antivirali, affinchì u trattamentu sia più veloce è a dimensione di e vescicule ùn cresce micca assai in grandezza.

Quandu e eruzioni cutanee cumincianu à apparisce, sò circundate da un bordu rossu, chì apparisce più spessu à l'internu è intornu à a bocca è à e labbre.
E vescicule ponu esse dulurose è formanu agglomerati, cù liquidu, chì si fondenu, diventendu una sola regione affettata, chì dopu à qualchi ghjornu cumincia à asciugà, furmendu una crosta fina è giallastra di ulcere pocu prufonde, chì di solitu casca senza lascià una cicatrice. Tuttavia, a pelle pò crepà è causà dolore quandu si manghja, si beie o si parla.
Dopu chì e vescicule apparsu, u trattamentu dura circa 10 ghjorni per compie. Tuttavia, quandu l'erpesia si trova in zone umide di u corpu, piglianu più tempu per guarisce.
Ùn hè ancu chjaru ciò chì face chì l'herpes apparissi, ma si pensa chì certi stimuli ponu riattivà u virus chì torna in e cellule epiteliali, cume febbre, mestruazioni, esposizione à u sole, fatica, stress, trattamenti dentali, qualchì tippu di trauma, freddo è fattori chì deprimenu u sistema immune.
L'Herpes pò esse trasmessu à altre persone per mezu di cuntattu direttu o d'ogetti infettati.
Amparate à prevene l'iniziu di l'herpes è cumu si face u trattamentu.