3 passi per batte a Procrastination
Cuntenutu
- 1. Fate una lista di i compiti
- 2. Divide u compitu in parti
- 3. Smetta di ghjustificassi
- Quandu cumincià à agisce
- Per i compiti futuri - Fissate una scadenza
- Per attività in ritardu - Iniziate oghje
- Per e cumpetenze di scadenza - Inizia subitu
- Ciò chì porta à a procrastinazione
Procrastination hè quandu a persona spinge i so impegni per più tardi, invece di agisce è risolve u prublema subitu. Lascià u prublema per dumane pò diventà una dipendenza è fà chì u prublema diventi una palla di neve, in più di compromettere a vostra produttività in studii o in u travagliu.
Fondamentalmente, procrastinà mette in opera un compitu chì deve esse risoltu u più prestu pussibule, perchè ùn hè micca una priorità, o ùn hè micca un sughjettu chì ti piace o sia in vena di pensà. Alcuni esempi di procrastinazione sò: ùn fà micca u travagliu sculare appena u maestru dumanda, lasciallu da fà solu u ghjornu nanzu, o micca cumincià à scrive u testu chì avete bisognu perchè ci sò sempre altre cose più impurtanti, o più divertenti, chì bisognu à esse risoltu prima di cumincià à "perde u tempu" nantu à quellu testu noioso.
Alcuni ottimi consigli per superà a procrastinazione è inizià e vostre attività appena richieste sò:
1. Fate una lista di i compiti
Per cumincià bè, è piantà a procrastinazione, ciò chì pudete fà hè di enumerà tutti i compiti chì devenu esse fatti è di definisce a priorità chì anu. Questu facilita a decisione da induve cumincià. Ma in più di fà a lista, hè necessariu eseguisce e cumpetenze per passà sopra a lista cù ciò chì hè digià statu fattu. Questu vi dà un impulso in più per esse capace di fà tuttu ciò chì avete bisognu in una manera puntuale.
2. Divide u compitu in parti
A volte u compitu pò sembrà cusì grande è cumplicatu chì ùn sapete mancu da induve principià. In questu casu, a migliore strategia per ùn rimandà finu à dumane ciò chì si pò fà oghje hè di dividere l'attività in parti. Dunque, se l'insegnante hà dumandatu un impiegu annantu à un certu tema, pudete definisce u vostru tema è strutturà i capituli un ghjornu, navigà in bibliografia u ghjornu dopu è cumincià à scrive u ghjornu dopu. In questu casu, u prublema hè risoltu pocu à pocu è ùn pò micca esse cunsideratu procrastinazione.
3. Smetta di ghjustificassi
Quelli chì amanu procrastinà trovanu mille ragioni per ùn fà subitu ciò chì li ci vole, ma per pudè smette di spinghje u prublema cù u ventre, hè necessariu di smette di circà di truvà ragioni per ùn fà lu. Una bona strategia pò esse di pensà chì nimu hà da fà u compitu per voi è chì deve veramente esse fattu, è più prestu serà u megliu.
Quandu cumincià à agisce
A definizione di una scadenza hè una attitudine eccellente per risolve u prublema. Ancu se u maestru hà dettu chì hè di cunsignà u travagliu à a fine di u mese, pudete stabilisce un novu scopu è finisce u travagliu u prossimu weekend, o almenu finisce a metà di u travagliu.
Per cumbatte l'arte di procrastinà, nunda di megliu chè di cumincià subitu. Ancu s'ellu hè un tema chì ùn ti piace micca, hè megliu cumincià prestu è finisce l'affare chè pensà ogni ghjornu chì avete sempre bisognu di risolve lu. Se incontrate ostaculi, ùn ritardate micca è avanzate quantunque. Se u prublema hè a mancanza di tempu, pensate à dorme più tardi o à svegliatevi nanzu, o à prufittà di una festa o di un weekend per compie stu compitu.
Quandu ùn ci hè scadenza per eseguisce un certu compitu, cume avè da andà in palestra, iniziare una dieta, o leghje un libru chì i vostri amichi anu dettu chì era meravigliosu, per esempiu, ciò chì duvete fà hè di agisce è cumincià avà.
Lascià stu tippu di compitu per più tardi pò dannà a salute fisica è mentale, perchè pò trascinà per parechji anni, causendu un scuntentu intensu di a vita è ancu di depressione. In questu casu, a persona pare diventà un spettatore di a so propria vita, ma a soluzione hè di cumincià à piglià u cuntrollu, piglià e regne è agisce subitu.
Ciò chì porta à a procrastinazione
Di solitu a procrastinazione si pone quandu a persona ùn piace micca un compitu è dunque spinge per dumane, perchè ùn vole micca focalizà a so attenzione nantu à questu, in quellu mumentu. Questu pò indicà chì ùn hè micca soddisfatta di u compitu chì deve esse realizatu.
Ma un bonu modu per fermà a procrastinazione permanentemente hè di pensà più in là. Ciò significa chì hè necessariu pensà à u significatu chì u compitu compitu averà in u so avvene. Dunque, invece di pensà solu à quellu travagliu 'noioso' chì u vostru maestru hà dumandatu, pudete cumincià à pensà chì per avè un futuru megliu avete bisognu di finisce i vostri studii è per quessa, avete bisognu di consegnà u travagliu in tempu.