Cumu cambià u pannolinu di u to babbu
Cuntenutu
- Materiale necessariu per cambià u pannolinu
- Passu à passu per cambià u pannolinu
- 1.Eliminazione di u pannolinu bruttu di u zitellu
- 2. Pulite a zona intima di u zitellu
- 3. Mette un pannolinu pulitu à u zitellu
- Cumu mette u pannolinu di stofa nantu à u zitellu
- Cume prevene l'eruzione di u pannolinu nantu à u fondu di u zitellu
- Cume stimulà u cervellu di u zitellu durante a commutazione
U pannolinu di u criaturu deve esse cambiatu ogni volta chì hè bruttu o, almenu, ogni trè o quattru ore dopu a fine di ogni alimentazione, in particulare in i primi 3 mesi di vita, perchè u criaturu normalmente caca dopu allattà.
Quandu u zitellu cresce è allatta menu di notte, hè pussibule di diminuì a frequenza di i cambiamenti di pannolinu, soprattuttu di notte per assicurà chì u zitellu possa creà una rutina di sonnu. In questi casi, l'ultimu pannolinu deve esse cambiatu trà 23 ore è mezzanotte, dopu l'ultimu pastu di u zitellu.
Materiale necessariu per cambià u pannolinu
Per cambià u pannolinu di u zitellu, duvete principià raccogliendu u materiale necessariu, chì include:
- 1 pannolinu pulitu (dispunibule o stoffa);
- 1 bacinu cù acqua calda
- 1 asciugamanu;
- 1 saccu di spazzatura;
- Cumpressi puliti;
- 1 crema per rash di diaper;
I pads ponu esse rimpiazzati cù pezzi puliti di tessutu o salviette per pulisce u fondu di u zitellu, cum'è Dodot oHuggies, per esempiu.
Tuttavia, a megliu opzione hè sempre di aduprà cumpresse o tessuti, chì ùn cuntenenu alcunu tipu di prufumu o di sustanza chì pò causà allergie in u fondu di u zitellu.
Passu à passu per cambià u pannolinu
Prima di cambià u pannolinu di u zitellu hè impurtante di lavà e mani è dopu:
1.Eliminazione di u pannolinu bruttu di u zitellu
- Posa u zitellu annantu à un pannolinu, o un asciugamanu pulitu nantu à una superficia ferma, è caccià solu a robba da a vita in ghjò;
- Aprite u pannolinu bruttu è alza u fondu di u criaturu, tinendulu per e cavichje;
- Cacciate a caca da u culu di u zitellu, aduprendu una parte pulita di u pannolinu bruttu, in un muvimentu unicu da cima à fondu, pieghjendu u pannolinu à a mità sottu à u zitellu cù a parte pulita in su, cum'è mostratu in l'immagine.
2. Pulite a zona intima di u zitellu
Pulite l'area intima cù e cumpresse bagnate in acqua calda, fendu un muvimentu unicu da u genitale à l'anu, cumu si vede in l'immagine;
- In a zitella: hè cunsigliatu di pulisce un inguernu à a volta è poi pulisce u vaginu versu l'anu, senza pulisce l'internu di u vaginu
- In u zitellu: unu deve cumincià cù un inguernu à a volta è poi pulisce u pene è i testiculi, finendu in l'anu. U prepuziu ùn deve mai esse tiratu in daretu perchè pò fà male è causà crepe.
- Lanciate ogni cumpressa in a spazzatura dopu 1 usu per evità di imbruttà i lochi chì sò dighjà puliti;
- Asciugate a zona intima cù un pannu o un pannu di stoffa.
3. Mette un pannolinu pulitu à u zitellu
- Mette nantu à un pannolinu pulitu è apre sottu à u fondu di u zitellu;
- Mette una crema per arrustisce, se hè necessariu. Cioè, se a zona di u culo o di l'inguine hè rossa;
- Chiudite u pannolinu fissendu i dui lati cù nastri adesivi, lasciandulu sottu à u ceppu ombelicale, se u zitellu hà sempre;
- Metti i panni da a vita in ghjò è lavate dinò e mani.
Dopu cambiatu u pannolinu, hè cunsigliatu di cunfirmà chì hè strettu contr'à u corpu di u zitellu, ma hè ancu cunsigliatu di pudè mette un ditu trà a pelle è u pannolinu, per assicurà chì ùn sia micca troppu strettu.
Cumu mette u pannolinu di stofa nantu à u zitellu
Per piazzà un pannolinu di stofa annantu à u zitellu, duvete seguità i stessi passi chì u pannolinu dispunibile, avendu cura di piazzà l'assorbente in l'internu di u pannolinu di stoffa è d'aghjustà u pannolinu secondu e dimensioni di u zitellu.
Pannulone di stoffa mudernu cù velcroI pannolini moderni in tela sò più rispettosi di l'ambiente è ecunomichi perchè sò riutilizabili, ancu se l'investimentu hè più altu à l'iniziu. Inoltre, riducenu e probabilità di eruzione cutanea in u zitellu è ponu esse aduprati in altri zitelli.
Cume prevene l'eruzione di u pannolinu nantu à u fondu di u zitellu
Per evità una pussibule eruzione cutanea, cunnisciuta ancu cum'è dermatite da u pannolinu, hè impurtante seguità qualchi suggerimenti simplici cum'è:
- Cambia u pannolinu spessu. Almenu ogni 2 ore;
- Pulite l'intera zona genitale di u criaturu cù cumpresse inumidite cù l'acqua, è evite micca l'usu di salviette umide, postu chì cuntenenu prudutti chì ponu favurisce l'installazione di rash di pannoliu nantu à u zitellu. Aduprà li solu quandu ùn site micca in casa;
- Asciugate l'intera zona intima assai bè cù l'aiutu di un tissutu soffice, senza frottu, soprattuttu in i pieghi induve si concentra l'umidità;
- Applica a crema o unguentu contr'à l'eruzione di u pannolinu à ogni cambiamentu di pannolinu;
- Evite aduprà talc, perchè favurisce l'eruzione cutanea in u zitellu.
L'eruzione cutanea di u pannolinu nantu à u fondu di u zitellu hè, in generale, transitoria, ma pò sviluppà in una situazione più seria, cù vesciche, fessure è ancu pus s'ellu ùn hè micca trattatu currettamente, è dunque hè impurtante sapè cumu prevene è trattà l'eruzione cutanea.
Cume stimulà u cervellu di u zitellu durante a commutazione
U tempu di cambià u pannolinu pò esse un bellu mumentu per stimulà u zitellu è prumove u so sviluppu intellettuale. Per quessa, alcune attività chì ponu esse fatte includenu:
- Appesi un pallone gonfiabile da u tettu, abbastanza bassu da pudè tuccallu, ma micca à portata di u zitellu, pruvucendu a palla à spustassi da un latu à l'altru mentre cambia u pannolinu di u to zitellu. Serà affascinatu è pruvarà prestu à tuccà u ballò. Dopu avè finitu di cambià u pannolinu, pigliate u to criaturu è lasciate tuccà a palla è ghjucà cù ella;
- Parlate à u vostru zitellu di ciò chì fate in cambià u pannolinu, per esempiu: «Aghju da caccià u pannolinu di u zitellu; avà aghju da pulì u to culo; emu da mette un pannolinu novu è pulitu per chì u criaturu puzza ".
Hè assai impurtante di fà questi esercizii da chjucu è ogni ghjornu in almenu un cambiamentu di pannolinu per stimulà a memoria di u criaturu è per ellu cumincià à capisce ciò chì accade intornu à ellu.