I sintomi di conjunctivitis in u zitellu è cumu trattà
![I sintomi di conjunctivitis in u zitellu è cumu trattà - Salute I sintomi di conjunctivitis in u zitellu è cumu trattà - Salute](https://a.svetzdravlja.org/healths/sintomas-de-conjuntivite-no-beb-e-como-tratar.webp)
Cuntenutu
- Principali sintomi
- Cumu hè fattu u trattamentu
- 1. Cuncuntivite batterica
- 2. Cunjunctivite virale
- 3. Cunjunctivite allergica
- Altre cura durante u trattamentu
A cunghjuntivitis in un criaturu hè carattarizata da l'apparizione di l'ochju rossu, cù assai remu è irritabilità. Inoltre, u zitellu pò ancu purtà e so mani à a so faccia più spessu per via di discomfort.
U trattamentu di a cunghjuntivite in un criaturu deve esse guidatu da un oculistu o un pediatre è pò esse fattu cù gocce d'ochji o unguenti antibiotici, antihistaminici o pulizia d'ochji cù gasa inumidita cù acqua filtrata o soluzione salina, secondu u tippu di congiuntivite. A maiò parte di u tempu a cungiuntivite hè facilmente cuntrullata ma hè impurtante di purtà u zitellu à u pediatra perchè, in certi casi, pò purtà à a meningite.
U criaturu pò avè cungiuntivite per via di una infezzione batterica, essendu chjamatu cunghjuntivite batterica, per via di un'infezzione da un virus, avendu u nome di cunghjuntivite virale o da una sustanza allergenica, essendu chjamata cungiuntivite allergica. Vede cumu identificà megliu ogni tippu di cunghjuntivite.
Principali sintomi
I sintomi di cunghjuntivitis in i zitelli o in i zitelli nascenu:
- Ochji rossi è irritati;
- Ochji strappanti;
- Ochji chì si gonfianu assai, cù assai secrezione, chì ponu esse bianchi, spessi o giallastichi;
- Pruritazione di l'ochji, chì face chì u criaturu si mette e mani à spessu in faccia;
- Pocu gonfiore in e palpebre è intornu à l'ochji;
- Ipersensibilità à a luce;
- Irritabilità è difficultà à manghjà;
- A frebba, in particulare in casu di cunghjuntivitis batterica.
Sti sintomi ponu esse prisenti solu in un ochju o in i dui ochji, è di solitu quand'elli sò prisenti in i dui ochji hè una cunghjuntivite allergica. Tuttavia, hè assai impurtante di valutà u zitellu da l'oftalmologu o pediatra, per fà u diagnosticu è guidà u trattamentu secondu u tippu di cungiuntivite.
Cumu hè fattu u trattamentu
U trattamentu per a cungiuntivitis in un criaturu deve sempre esse guidatu da un oculistu, o pediatre, è varieghja secondu u tippu di cungiuntivite:
1. Cuncuntivite batterica
I casi di cunghjuntivitis batterica di solitu causanu una grande quantità di gonfiore è ponu facilmente presentà sintomi in i dui ochji. Stu tippu di cunghjuntivite deve generalmente esse trattatu cù antibiotici, in forma di colliriu, unguenti o sciroppi.
Inoltre, hè assai impurtante di tene sempre i vostri ochji assai puliti è liberi di macchie, chì stu tippu di sostanza facilita u sviluppu di batteri è pò ritardà a recuperazione. Verificate cumu si pulisce bè l'ochji di u to zitellu.
A cunghjuntivitis batterica pò causà cumplicazioni cum'è méningite o pulmonite, dunque hè impurtante seguità tutti i cunsiglii di u duttore per evità ste cumplicazioni, assicurendu a salute di u zitellu.
2. Cunjunctivite virale
In questi casi, solu a pulizia di l'ochji cù una gasa individuale inumidita cù acqua filtrata, acqua minerale o soluzione salina pò esse indicata, chì stu tipu di cunghjuntivite di solitu tende à sparisce naturale in circa 1 settimana, senza a necessità di medicazione.
Alcune gocce d'occhi, soprattuttu creme idratanti, ponu ancu esse indicate da u duttore, ma soprattuttu per riduce u disagiu.
3. Cunjunctivite allergica
Postu chì a cungiuntivitis allergica hè causata da una reazione allergica à qualchì pruduttu o sustanza, u trattamentu si face di solitu cù l'usu di rimedii antiistaminichi è / o cortisone, chì diminuiscenu a risposta di u sistema immunitariu, allevendu i sintomi.
Altre cura durante u trattamentu
Durante u trattamentu di a cungiuntivite zitillina, in più di i medicamenti, hè ancu impurtante di aduttà qualchì precauzione cum'è mantene l'ochji di u zitellu sempre puliti, aduprendu tessuti monousu è sempre unu novu per ogni ochju.
Altre precauzioni includenu:
- Ùn pigliate micca u zitellu à a crècula o à a scola mentre duranu i sintomi;
- Lavate a faccia è e mani di u criaturu parechje volte à ghjornu;
- Evite abbraccià è basgià u zitellu durante l'infezzione;
- Cambiate a cuscinu è a spugna di u zitellu ogni ghjornu.
Queste precauzioni sò assai impurtanti perchè impediscenu a diffusione di a cungiuntivite da un ochju à l'altru di u zitellu è u zitellu à l'altri populi.
Ùn hè micca cunsigliatu di gocciolare gocce di latte maternu direttamente in l'ochji di u zitellu cù cunghjuntivite perchè ùn ci hè evidenza di u so rolu in u trattamentu di stu tippu di infezioni. Inoltre, l'acqua di l'acidu boricu hè ancu totalmente contraindicata per u risicu di avvelenamentu da l'acidu boricu.