E cuntrazzioni in a gravidanza sò normali - Amparate à alleviare u dolore
Cuntenutu
Sensazione di cuntrazzioni durante a gravidanza hè nurmale fintantu ch'elli sò sporadichi è diminuiscenu cù u riposu. In questu casu, stu tipu di cuntrazzione hè una furmazione di u corpu, cum'è s'ellu si trattava di una "prova" di u corpu per u mumentu di a consegna.
Queste contrazioni di furmazione cumincianu di solitu dopu à 20 settimane di gestazione è ùn sò micca assai forti è ponu esse cunfunditi cù crampi menstruali. Queste contrazioni ùn sò micca una causa di preoccupazione se ùn sò micca costanti o assai forti.
Segni di cuntrazzioni in gravidanza
I sintomi di cuntrazzioni in a gravidanza sò:
- Dolore in u ventre inferiore, cume s’ellu fussi un crampu menstruale più forte di u normale;
- Dolore in forma di pichju in a vagina o in u spinu, cum'è s'ellu fussi una crisa di rene;
- U ventre diventa assai rigidu durante a cuntrazione, chì dura à u massimu 1 minutu à a volta.
Queste contrazioni ponu apparisce parechje volte durante u ghjornu è durante a notte, è più vicinu à a fine di a gravidanza, più sò frequenti è più forti.
Cume allevà e contrazioni in gravidanza
Per riduce u cunfortu di e cuntrazzioni durante a gravidanza, hè cunsigliatu chì a donna:
- Stop ciò chì stavate facendo è
- Respira pianu è prufondu, fighjendu solu u fiatu.
Alcune donne segnalanu chì camminà pianu pianu aiuta à riduce u disagiu, mentre chì altri dicenu chì l'accovacciata hè megliu, è dunque ùn ci hè alcuna regula da seguità, ciò chì si suggerisce hè chì a donna scopri chì pusizione hè a più piacevule in questu mumentu è stà in questu ogni volta a cuntrazione vene.
Queste piccule contrazioni in gravidanza ùn danneghjanu micca u zitellu, nè a rutina di a donna, chì ùn sò micca assai frequenti, nè assai forti, ma se a donna capisce chì queste cuntrazioni diventanu sempre più intense è frequenti, o s'ellu ci hè perdita di sangue ella duverebbe andà à u duttore perchè pò esse u principiu di u travagliu.