A FDA hà autorizatu un COVID-19 Booster Shot per Immunocompromessi
Cuntenutu
Cù apparentemente nova infurmazione nantu à COVID-19 chì spunta ogni ghjornu - cun una alarma alarmante in i casi naziunali - si capisce se avete dumande nantu à cume stà megliu prutettu, ancu sì site vaccinatu. È mentre a chjachjarata di i putenziali colpi di rinfurzà COVID-19 hè scappata pocu settimane fà, riceve una dosa addiziunale diventerà una realità per alcuni prestu.
L'Amministrazione di l'Alimentazione è di a Drug hà autorizatu a terza dose di i vaccini Moderna è Pfizer-BioNTech COVID-19 à dui colpi per i persone immunocompromessi, l'urganizazione hà annunziatu ghjovi. A mossa vene quandu a variante Delta altamente contagiosa continua à cresce in tutta a nazione, cuntendu per 80 per centu di i casi COVID-19 in i Stati Uniti, secondu i dati recenti da i Centri per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie. (Relativu: Quantu hè efficace u vaccinu COVID-19?)
Ancu se u coronavirus pone una minaccia evidente per tutti, avè un sistema immunitariu indebolitu - chì hè u casu per circa u trè per centu di a pupulazione di i Stati Uniti - "pò fà più probabilità di ammalassi gravemente da COVID-19", secondu u CDC. L'urganizazione hà ricunnisciutu l'immunocomprumessi cum'è destinatarii di trapianti d'organi, quelli chì sò sottumessi à trattamenti di u cancheru, persone cun HIV / AIDS, è quelli chì anu malatie ereditate chì affettanu u sistema immunitariu, trà altri. A FDA hà dettu in un comunicatu di stampa ghjovi chì l'individui chì seranu eligibili per un terzu colpu includenu i destinatari di trasplante d'urgani solidi (cum'è reni, fegati è cori), o quelli chì sò simili immunocompromessi.
"L'azzione d'oghje permette à i duttori di rinfurzà l'immunità in certi individui immunocompromessi chì necessitanu una prutezzione in più da u COVID-19", hà dettu Janet Woodcock, M.D., cumissariu di a FDA, in una dichjarazione ghjovi.
A ricerca nantu à a terza dosa di una vacuna COVID-19 per l'immunocompromessi hè in corso dapoi qualchì tempu. Recentemente, i ricercatori di John Hopkins Medine anu suggeritu chì ci sò evidenze per illustrà cume trè dosi di u vaccinu ponu aumentà i livelli di anticorpi contr'à SARS-SoV-2 (alias, u virus chì causa l'infezzione) in i destinatari di trapianti d'organi solidi, versus i dui dosi vaccinazioni. Perchè e persone cun trapianti d'organi sò spessu richiesti di cunsumà droghe "per suppressione u so sistema immunitariu è impedisce u rigettu" di un trapianto, secondu u studiu, ci hè preoccupazione per a capacità di una persona di creà anticorpi contr'à materiali stranieri. In breve, 24 di i participanti 30 di u studiu anu segnalatu zero anticorpi rilevabili contr'à COVID-19 malgradu esse vaccinati cumpletamente. Tuttavia, dopu avè ricevutu a terza dose, un terzu di i pazienti hà vistu un aumentu di i livelli di anticorpi. (Leghjite più: Eccu Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à u coronavirus è e carenze immunitarie)
U Cumitatu Consultivu di i Centri per u Controlu è a Prevenzione di e Malattie nantu à e Pratiche di Immunizazione si riuniscenu u venneri per discutiri ulteriori raccomandazioni cliniche in quantu à e persone immunocompromesse. Finu a ora, altri paesi anu digià autorizatu dosi di rinfurzà per i persone immunocompromessi, cumprese a Francia, a Germania è l'Ungheria. U New York Times.
Avà, i boosters ùn sò ancu appruvati per quelli chì anu un sistema immunitariu sanu, dunque ferma vitale chì tutte e persone eligibili per u vaccinu COVID-19 a ricevanu. Inseme à portà maschere, hè a scumessa più sicura per prutege quelli chì anu un sistema immune debilitatu o quellu chì ùn hà ancu ricevutu u so tiru.
L'infurmazioni in sta storia sò precise à tempu di stampa. Quandu l'aggiornamenti nantu à u coronavirus COVID-19 continuanu à evoluzione, hè pussibule chì alcune informazioni è raccomandazioni in sta storia sianu cambiate dapoi a publicazione iniziale. Vi incuraghjemu à verificà regularmente cù risorse cum'è u CDC, l'OMS, è u vostru dipartimentu di salute publica lucale per i dati è raccomandazioni più aggiornati.