Curcuma (curcuma): 10 vantaghji incredibili è cumu aduprà
Cuntenutu
Curcuma, curcuma, curcuma o curcuma hè un tipu di radica cù pruprietà medicinali. Hè di solitu adupratu in forma di polvere per staghjunà carni o ligumi in particulare in l'India è i paesi orientali.
Oltre à avè un grande putenziale antioxidante, a curcuma pò ancu esse usata cum'è rimediu naturale per migliurà i prublemi gastrointestinali, a frebba, trattà i raffreddori è ancu riduce u colesterolu altu.
A curcuma hè una pianta cù foglie longhe è lucenti di circa 60 cm cù longhe radiche di culore aranciu. U so nome scientificu hè Curcuma longa è pò esse acquistatu in negozi di alimenti sanitari, farmacie è ancu alcuni mercati per un prezzu mediu di 10 reai.
À chì serve è prufitta
E pruprietà principali di a curcuma sò a so azzione antiinfiammatoria, antiossidante, antibatterica è digestiva è, dunque, sta pianta hà parechji benefici per u corpu, cum'è:
- Migliurà a digestione;
- Aiutà à a perdita di pesu;
- Cumbattà i raffreddori è l'influenza;
- Evite attacchi d'asma;
- Detoxificà è curà i prublemi di fegatu;
- Regula a flora intestinale;
- Regule u colesterolu;
- Stimulà u sistema immune;
- Sollievate l'inflamazioni di a pelle, cum'è eczema, acne o psoriasis;
- Migliurà a risposta antiinflazione naturale.
Inoltre, a curcuma pò esse usata cum'è tonicu cerebrale, aiuta à inibisce a furmazione di coaguli di sangue è aiuta ancu à alleviare i sintomi di a tensione premenstruale.
U principiu attivu rispunsevule di u putenziale medicinali di a curcuma hè a curcumina, chì hè stata ancu studiata per esse usata in forma di gel o unguentu per trattà e ferite di a pelle, cum'è e brusgie, perchè hà mostratu risultati eccellenti in studii scientifichi.
Scuprite questi cunsiglii in u video seguente:
Cumu aduprà
A parte più aduprata di curcuma hè a polvere di a so radice, per staghjunà l'alimenti, ma pò ancu esse cunsumata in forma di capsule. Inoltre, e so foglie ponu ancu esse aduprate in a preparazione di qualchi tè.
- Infusione di curcuma: Mette 1 cucchiaia di caffè di turmericu in 150 ml d'acqua bollente è lasciate riposà per circa 10 à 15 minuti. Dopu u riscaldamentu, beie finu à 3 tazze à ghjornu trà pasti;
- Capsule di curcuma: generalmente a dosa raccomandata hè di 2 capsule di 250 mg ogni 12 ore, per un totale di 1 g per ghjornu, tuttavia, a dose pò variare secondu u prublema da trattà;
- Gel di curcuma: Imbulighjate una cucchiaiata di aloe vera cun polvere di curcuma è applica à l'infiammazione di a pelle, cume a psoriasi.
Vede cumu aduprà a curcuma cum'è rimediu casanu per l'artrite reumatoide o rimediu casanu per trigliceridi elevati.
Possibili effetti collaterali
L'effetti secundarii di a curcuma sò in relazione cù u so eccessu, chì pò causà irritazione di u stomacu è nausea.
Quale ùn deve micca aduprà
Malgradu avè parechji vantaghji per a salute, a curcuma hè contraindicata in i pazienti chì piglianu droghe anticoagulanti è cun ostruzione di i canali biliari per via di a petra di a cistifellea. A curcuma in gravidanza o in allattamentu deve esse aduprata solu sottu cunsiglii medichi.