Un ghjornu in a vita di un sopravvivente di u cancheru di u senu
Cuntenutu
Sò una superstite, moglie è matrigna di u cancheru di u senu. Chì ghjè un ghjornu nurmale per mè? In più di piglià a cura di a mo famiglia, u focu è a casa, gestu una impresa da casa è sò un difensore di u cancheru è autoimmune. I mo ghjorni parlanu di campà cun significatu, scopu è simplicità.
5 ore
Arrìzzate è brilla! Mi svegliu versu 5 ore di mane, quandu u mo maritu s'appronta per u travagliu. Sto in lettu è cumincu ogni ghjornu cù gratitudi, preghiere è perdonu, dopu 10 minuti di meditazione (adupru l'app Headspace). Infine, ascultu a Bibbia in un annu devozione ogni ghjornu (un'altra app preferita) mentre mi preparu per a ghjurnata. I mo prudutti per u bagnu è u corpu, u dentifriciu è u truccu sò tutti tossichi. Vogliu sentirmi bè per cumincià ogni ghjornu a cura di u mo corpu, mente, è spiritu, è esse una macchina per prevene u cancheru!
6 ore
Aghju trattatu cù fatica surrenale è disfunzioni è ancu dolore articulare, sia effetti latenti latenti da chemio. Dunque, i mo esercizii di a mattina sò simplici è dolci - picculi pesi, una breve passeggiata è yoga. U mo scopu hè di aumentà l'intensità di i mo allenamenti à un certu puntu cù passeggiate più lunghe, jogging leggeri è nuoto. Ma per avà, aghju bisognu di truvà un equilibriu trà un eserciziu dolce è aumentà u sforzu solu quandu u mo corpu hè prontu.
6 ore è mezu
In seguitu nantu à u registru hè preparatu a colazione per u mo figliolu è per mè prima di mandallu à a scola media. Sò un grande difensore di e proteine è di i grassi in a mattina, allora a colazione hè spessu un frullatu di avocatu fattu cù alcuni deliziosi superfoods per luttà contr'à u cancheru è mischji sani. Mi piace à fà cresce i diffusori cù mischji d'olii essenziali di stagione. Avà, a mo cumbinazione preferita hè citronella, bergamotta è incensu. Senteraghju ancu i podcasts relativi à a salute. Cercu sempre di amparà di più nantu à a salute è studu per diventà un duttore naturopaticu.
7 ore à 12 ore
Trà 7 ore è meziornu sò e mo ore di forza. Aghju a più energia è focu in a mattina, allora aghju impilatu a mo ghjurnata sia cù un travagliu intensivu di travagliu sia un travagliu impegnativu in u cervellu durante stu tempu. Gestu un situ web dedicatu à una vita sana per a vita vera, è facciu ancu assai cancheru di senu è difesa autoimmune. Questu hè u mo tempu per travaglià nantu à i post di blog, scrive articuli, cunduce interviste, o tuttu ciò chì hè necessariu per guadagnà soldi è pagà i conti.
Sicondu u ghjornu, adupru ancu questu tempu per tendene à a casa, travaglià in u giardinu, o fà cumandamenti. Quale pò dì di nò à una visita à u mercatu agriculu lucale? Stranamente, mi piace assai a pulizia di a nostra casa. Durante l'ultimi anni, avemu pruvatu à minimizà a quantità di sostanze chimiche tossiche in casa nostra, postu chì e tossine ambientali ponu cuntribuisce à causà u cancer. O adupru detergenti non tossichi o quelli chì aghju fattu mè stessu. Aghju ancu amparatu à fà un detergente per lavanderia casanu!
12 ore
Ùn aghju mai guaritu cumpletamente dopu à u trattamentu di u cancheru finitu sei anni fà, è hè statu dopu diagnosticatu di tiroidite di Hashimoto, una cundizione autoimmune. Aghju amparatu chì e duie malatie sò "frenemies" è ponenu sfide ogni ghjornu cù e mo surrenali è a fatica cronica.
À u principiu di dopu meziornu, sò nurmale in un crash adrenale cumpletu (chì attualmente provu à guarisce). A maiò parte di i ghjorni, a fatica tocca cum'è un muru di mattoni è ùn possu stà svegliu ancu se provu. Dunque, questu hè u mo sacru tempu tranquillu. Manghju un pranzu sanu (u mo preferitu hè l'insalata di kale!) È poi pigliu un longu sonnu. In i mo ghjorni migliori, fighjà un pocu di TV senza mente hè utile per ripusà si ùn possu dorme.
1 ore
A nebbia cerebrale (vi ringraziu, chimio!) Aggrava durante questa ora di a ghjurnata, allora ùn la lottu micca. Ùn possu micca cuncintrà mi nant'à nunda è sò cumpletamente stancu. Amparaghju à accettà sta volta cum'è tempu di riposu pianificatu.
Cum'è una persunalità di Tipu A, hè difficiule di rallentà, ma dopu à tuttu ciò ch'e aghju passatu, u mo corpu richiede chì ùn solu rallenti, ma u metti in parcu. Aghju fattu cuscientemente a guarigione una parte di a mo ghjurnata quant'è manghjà o lavammi i denti. Sì Mamma ùn s'occupa micca d'ella stessa ... Mamma ùn pò piglià cura di nimu!
4 ore
U tempu tranquillu finisce cù una transizione à u tempu di famiglia. U mo figliassu hè in casa da a scola, allora tende à i compiti è l'attività dopu à a scola per ellu.
5 ore
Cocu una cena sana. U mo figliolu è u mo maritu manghjanu una dieta per u più paleo, è tipicamenti ci pigliu nantu à i piatti laterali postu chì sò senza glutine, veganu, è trattendu assai sensibilità alimentaria.
Chimi hà distruttu u mo trattu GI, è u Hashimoto hà aggravatu i crampi di u stomacu, u dolore, u gonfiore è l'IBS. Ci hè vulsutu parechji anni per capisce cumu l'eliminazione di l'alimenti scatenanti da a mo dieta hà fattu sparisce a maggior parte di sti sintomi.
Invece d'esse scumbattutu da l'alimenti ch'ùn possu più gode, amparu à pruvà novi ricetti. Postu chì manghjà biologicu pò esse caru, andemu per a regula 80/20 è truvemu un equilibriu trà manghjà pulitu è rispettà u bilanciu.
6 ore
Manghjemu sempre a cena inseme in famiglia. Ancu s'ellu hè prestu, ùn hè micca negoziatu in casa nostra. Cù trè orarii impegnati, e cene in famiglia sò u nostru tempu per verificà trà di noi è sparte e storie nantu à a nostra ghjurnata. Sentu ancu chì hè impurtante mudellà abitudini sane per u mo figliassu è dà li un fundamentu solidu per cascà torna mentre ellu cresce.
6 ore è mezu di sera
L'ultima parte di a ghjurnata hè dedicata à a preparazione per u lettu. Sò fermu per ottene 8 à 9 ore di sonnu ogni notte. Questi rituali di fermu mi aiutanu à calmà è à preparà u mo corpu è a mo mente per a restaurazione è a guarigione da a notte à a notte.
Una volta pulita a cena, tiru un bagnu caldu cù sali Epsom, sale di l'Himalaya è olii essenziali. Truveru chì a cumminazione di magnesiu, sulfatu è traccia minerali aiuta à migliurà u mo sonnu, stimula l'intestinu, riduce l'infiammazione, è calma i musculi è l'articuli - chì sò tutti assai necessarii cum'è sopravvivente di u cancer. Sicondu u ghjornu è u mo umore, possu o ùn puderebbe ascultà altri 10 minuti di meditazione Headspace.
7 ore
Dopu u mo bagnu, mi lampu nantu à una lozione di corpu à lavanda (non tossica, benintesa) è preparu a camara. Ciò include accende u diffusore cù olii essenziali di lavanda, spruzzà u lettu cù oliu essenziale di lavanda (un DIY!), È accende a lampada di sale di l'Himalaya. Aghju trovu chì i prufumi è l'energia pacifica di a stanza facenu un sonnu di notte sana.
Prima di chjappà u fenu, hè ora di famiglia. Avemu "pruvatu" per ùn esse in i nostri telefoni o dispositivi è guarderemu qualchì TV inseme per un'ora o tantu prima di dorme. Di solitu sò supravutatu, cusì a maiò parte di e notte sò "I Simpsons", "American Pickers" o "I X-Files".
8 ore
Mi ne cullu in lettu è leghju finu à dorme. U telefunu passa in modalità aereo. Toccu qualchì ritmu binaurale è dicu e mo preghere d'andà à dorme mentre mi dormu nantu à u nostru materasso è biancheria organica. U sonnu hè u mumentu u più criticu di a ghjurnata per a guarigione è a ristaurazione per chiunque, ma soprattuttu per i sopravvissuti à u cancer.
Sì ùn si pò sapè, sò passiunatu da una bona notte di sonnu! Vogliu svegliarmi rinfrescatu è pienu di energia per pudè compie a mo missione è a mo passione di esse ispirazione è avucatu per i mo cumpagni sopravvissuti à u cancer.
Ci hè vulsutu una dosa di cancheru di u senu per capì chì ogni ghjornu hè un rigalu è una benedizione è duverebbe campà à u massimu. Ùn stò micca rallentendu prestu. Ebbè, eccettu per u tempu di a siesta!
Holly Bertone hè un sopravvivente di u cancheru di u senu è vive cù a tiroidite di Hashimoto. Hè ancu autore, blogger, è difensore di una vita sana. Amparate più nantu à ella in u so situ web, Rosa Fortezza.