Autore: Robert Simon
Data Di Creazione: 24 Ghjugnu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Piede diabetico: che cosa si intende?
Video: Piede diabetico: che cosa si intende?

Cuntenutu

U cuntrollu di u zuccherinu in sangue (glucosiu) hè imperativu cù a diabete. U nivellu elevatu di zuccherinu in sangue pò causà sintomi multiplici, cum'è:

  • cresce a sete
  • fami
  • urinazione frequente
  • visione sfocata

Pudete ancu sperimentà prurito, chì pò esse localizatu à i pedi. U pruritu di u diabete hè spessu u risultatu di una cattiva circolazione o di una neuropatia diabetica.

Un studiu di u 2010 hà esaminatu 2.656 persone cun diabete è 499 persone senza diabete. Hà trovu chì a pruritazione era un sintomu cumunu, affettendu circa u 11,3 per centu di quelli cun diabeti paragunatu à solu u 2,9 per centu di quelli chì ùn avianu micca a cundizione.

Pruritazione pò esse cumuna per alcuni, è ci sò cunsiglii per cuntrullallu. Leghje per amparà e cause cumune di i pedi pruriginosi è e manere di calmà a vostra pelle.

Cause di pruritu

L'ubbiettivu di u trattamentu di a diabete hè di cuntrullà u zuccherinu in sangue è di mantene lu in un intervallu sanu.

U vostru zuccherinu in sangue pò aumentà per diverse ragioni. Questi includenu saltà o dimenticà di piglià a vostra medicazione per a diabete, manghjendu troppu grammi di carboidrati, trattendu di stress crònicu, inattività o avè una infezione.


U zuccherinu in sangue hè qualchì volta a causa sottostante di i pedi pruriginosi. Questu hè chì u zuccherinu in sangue incontrollatu pò purtà à cundizioni chì causanu danni à i nervi è un poviru flussu di sangue in i pedi.

Neuropatia periferica diabetica

Un altu zuccherinu in sangue incontrollatu pò dannà e fibre nervose in e gambe è i pedi. Questu hè cunnisciutu cum'è neuropatia periferica diabetica. I sintomi includenu intorpidimentu o incapacità di sente u dulore, una sensazione di zingara o brusgiatura, è prurito.

A neuropatia incita ancu u sistema immune à liberà citochine, chì sò proteine ​​chì aiutanu à regulà e risposte infiammatorie. Queste proteine ​​ponu irrità i nervi è causà prurite.

Malatie di l'arteria periferica

U persinu di zuccherinu in sangue affetta ancu a circulazione di sangue in e gamme è i pedi. Chistu pò purtà à a malatia di l'arteria periferica, un tipu di disordine circulatoriu.

Pruritu si face perchè a cattiva circulazione vi face incline à a pelle secca, chì hè quandu l'olii naturali di i pedi si seccanu. I segni di i pedi secchi includenu a pelle aspra, sfocata è incrinata.


Altri prublemi cumuni di a pelle

Sti cundizioni ùn sò micca i soli mutivi di i pedi pruriginosi. U diabete pò ancu mette in risicu per altre condizioni di a pelle, chì causanu ancu prurite.

Infezzione batterica

Un altu zuccherinu in sangue indebulisce u sistema immunitariu, dunque ci hè a pussibilità di sviluppà infezioni batteriche cutanee cun diabete. Un tagliu, una vescica o altra rottura in a pelle permette à i batteri di entre in u vostru corpu. Questu vi mette in risicu per infezioni cutanee pruriginose cum'è impetigo è folliculite.

Un antibioticu topicu o orale applicatu à l'area affettata pò tumbà i batteri è aiutà a vostra pelle à guarisce.

Infezzione fungale

U pede d'atleta hè causatu da a candida, un fungu simile à un levitu chì si pò sviluppà in i pieghi umidi di a pelle. Un sistema immunitariu debule vi mette ancu à risicu per sti tippi d'infezioni, chì ponu prurite è accade trà i vostri dita.

Applica una crema antifungica topica per tumbà u fungu è piantà l'infezzione.

Necrobiosi lipoidica diabeticorum (NLD)

Sta situazione infiammatoria affetta circa u 0.3 per centu di e persone cun diabete. Hè u risultatu di danni di collagenu causati da cambiamenti à i picculi vini sanguini sottu à a pelle. I sintomi includenu ispessimentu di vasi sanguigni, oltre à macchie o brufoli dolorosi, pruriginosi.


NLD pò accade nantu à unu o i dui stinchi, ma pò sviluppà ancu in altre parti di a gamba. Ùn avete micca da trattà a cundizione a menu chì avete sintomi. Una crema topica di steroidi o iniezione di steroidi pò fermà l'infiammazione è sbarrazzassi di sti punti è brufoli.

Veziche diabetiche

E persone cun neuropatia diabetica sò suscettibili à vesciche diabetiche nantu à i pedi, i pedi, è altre parti di u so corpu. A causa hè scunnisciuta, ma si ponu sviluppà vesciche quandu u zuccherinu in sangue hè troppu altu, è pò esse attivatu da attriti o da una infezzione di a pelle.

Alcune vesciche ùn causanu sintomi cum'è u dolore, ma altre vesciche ponu prurite. E vesciche diabetiche guariscenu da soli è di solitu ùn richiedenu trattamentu. Tuttavia, ci hè u risicu di una infezzione chì si sviluppa. Ogni blister, callosi, o ferite deve esse attentamente monitoratu per l'infezione.

Xantomatosi eruttiva

Sta cundizione hè ancu u risultatu di zuccaru in sangue incontrollatu. Provoca colpi gialli, cum'è piselli, nantu à a pelle chì pò prurisce.

Sti bump tendenu à apparisce nantu à u:

  • pedi
  • ghjambe
  • braccia
  • ritornu di e mani

I bump spariscenu una volta chì u zuccherinu in sangue hè cuntrullatu.

Granuloma annulare disseminatu

Questa cundizione di a pelle causa anelli o arcate cum'è e zone alzate in diverse parti di a pelle per via di l'infiammazione. Tendenu à apparisce nantu à:

  • pedi
  • mani
  • gomiti
  • cavichje

L'eruzione ùn hè micca dulurosa, ma pò prurisce. Serà sparitu da per ellu da quì à qualchi mesi, ma pudete applicà una crema topica di cortisone per aiutà à sparisce più prestu.

Cumu allevà i pedi pruriginosi

Aduprà un monitoru di glucosiu in sangue, piglià u vostru medicamentu per a diabete cum'è indicatu, manghjà una dieta ben equilibrata, è esercitassi pò aiutà à mantene u zuccherinu in sangue in un intervallu sicuru. Tutti promossi i nervi sani è a circulazione sanguigna, chì ponu piantà o alleviare i pruriti.

Altri cunsiglii per gestisce a pruritazione includenu:

  • Applica una crema idratante à a vostra pelle parechje volte à u ghjornu, soprattuttu dopu avè fattu una doccia o bagnu.
  • Pigliate menu dusce o bagni, forse ogni dui ghjorni.
  • Doccia o bagnu in acqua tiepida.
  • Evite i prudutti di a pelle cù chimichi duri.
  • Evite i tessuti chì irritanu a vostra pelle.
  • Sceglite i detergenti ipoallergenici.
  • Ùn applicate micca lozione trà i vostri ditti.

Cumu prevene i pedi pruriginosi

Pudete ancu piglià passi pratichi per prevene i pedi pruriginosi prima di inizià. A prevenzione cumencia ancu cù a gestione di i vostri livelli di zuccheru in sangue cù medicazione, dieta è eserciziu.

Altri cunsiglii di prevenzione includenu:

  • Asciugate cumpletamente i vostri pedi dopu à u bagnu o à a doccia, è applicate una crema idratante à a vostra pelle.
  • Per riduce u risicu di infezioni di a pelle, ùn vi scratci micca i pedi.
  • Aduprate un umidificatore in casa vostra, soprattuttu d'inguernu.
  • Esaminate i vostri pedi ogni ghjornu per i graffi è i tagli. Pulite è fasciate ferite ogni ghjornu.
  • Usate scarpi adatti per evità ferite o vesciche.
  • Limite l'esposizione à l'acqua. Pigliate dusce più corte.
  • Evite i saponi duri, chì ponu asciugà i pedi. Aduprate invece gels o creme purificanti.

Quandu per vede un duttore

I pedi pruriginosi sò curabili in casa cù cambiamenti di stile di vita, creme tematiche è creme idratanti. Vede à un duttore se u pruritu ùn migliurà o s'aggrava.

Pudete ancu vogliu vede un duttore se avete sintomi di neuropatia diabetica o di malatie di l'arteria periferica.

U fondu

Ùn ignore micca i pedi pruriginosi sè avete diabete. Questu hè qualchì volta un segnu di zuccherinu in sangue incontrollatu. Se ùn hè micca trattatu, ci hè un risicu di complicazioni di diabete, cumprese:

  • danni à i nervi
  • danni d'organi
  • cundizioni di a pelle
  • amputazione

Fate un appuntamentu cù u vostru duttore o endocrinologu. Pudete ancu cercà un educatore di diabete certificatu lucale per aiutu nantu à cumu cuntrollà u zuccherinu in sangue.

Vede un dermatistu se u zuccherinu in sangue ùn hè micca a causa di i vostri pedi pruriginosi.

Shareata

U nuvatore paralimpicu Jessica Long hà datu a so primura à a Salute Mentale in una Manera Intera Davanti à i Ghjochi di Tokyo

U nuvatore paralimpicu Jessica Long hà datu a so primura à a Salute Mentale in una Manera Intera Davanti à i Ghjochi di Tokyo

I Ghjochi Paralimpici di u 2020 anu da principià in Tokyo ta ettimana, è a nuvatrice americana Je ica Long ùn pò mancu cuntene a o eccitazione. Dopu à una u cita "duru&qu...
Scelta in stagione: indivia

Scelta in stagione: indivia

" harp and tangy, endive doe not wilt a quick a other green , o can hold up todre ing in alad or make a ba e ano for canapé pa atu," dice Marc Murphy, chef-pruprietariu di Landmarc in N...