À chì serve è cumu si pò piglià Tensaldin
Cuntenutu
Tensaldin hè un medicamentu analgésicu, indicatu per luttà contr'à u dolore, è antispasmodicu, chì riduce e cuntrazioni involuntarie, essendu indicatu per u trattamentu di mal di testa, migraine è coliche.
Stu medicamentu hà in a so composizione dipirone, chì agisce riducendu a sensibilità à u dolore è l'isometepten, chì riduce a dilatazione di i vasi sanguini cerebrali, contribuendu à a riduzione di u dolore è à potenzia l'effettu analgesicu è antispasmodicu. Inoltre, cuntene ancu caffeina, chì hè un stimulante di u sistema nervosu centrale è aiuta ancu à diminuisce u calibru di i vini sanguini in l'arterie craniche, essendu cusì efficace in u trattamentu di a migraña.
Tensaldin pò esse acquistatu per un prezzu di circa 8 à 9 reai.
Per chì ghjè
Tensaldin hè una medicina indicata per luttà contr'à u capu, a migraña è i crampi menstruali o intestinali.
Cumu aduprà
A dosa raccomandata hè di 1 à 2 pillule finu à 4 volte à ghjornu, per ùn superà 8 compresse ogni ghjornu. Questa medicina ùn deve esse rotta o masticata.
Quale ùn deve micca aduprà
Tensaldin ùn deve micca esse adupratu da e persone chì sò ipersensibili à i cumpunenti di a formula, persone cun pressione alta, cù cambiamenti in a qualità di u sangue o in a proporzione di i so elementi custituenti, cù malatie metaboliche, cum'è porfiria o glucosiu congenitu -6-carenza di fosfat -deidrogenase.
Inoltre, hè ancu contraindicatu per i zitelli sottu 12 anni è ùn deve micca esse adupratu da e donne incinte è da e mamme chì allattanu senza cunsiglii medichi.
Possibili effetti collaterali
L'effetti secundarii più cumuni chì ponu accade durante u trattamentu cù Tensaldin sò e reazioni cutanee.