Ùn aduprate micca i Parenti di Persone Disabili cum'è i Vostri Esperti
Cuntenutu
- Quandu sto leggendu nantu à prublemi chì influenzanu a comunità di autismu, vogliu sente da persone autiste
- Semu quelli chì capiscenu a nostra cumunità, i nostri bisogni d'accessu, i nostri alloghji, è a nostra cultura u megliu - {textend} ma simu spessu una riflessione in e cunversazioni nantu à a disabilità.
- I genitori di zitelli disabili sò ancu impurtanti, è capiscu a necessità di risorse specifiche per elli
- Aduprà e persone disabili cum'è esperti in a nostra vita è sperienze riformuleghja dinò u nostru modu di vede a disabilità
Cumu vedemu chì u mondu forma quale sceglimu di esse - {textend} è di sparte sperienze cunvincibili pò inquadrà u modu in cui ci trattemu, per u megliu. Questa hè una prospettiva putente.
Sò autistu - {textend} è per esse onestu, sò stancu di i genitori di i zitelli autisti chì dominanu a cunversazione nantu à a difesa di l'autismu.
Ùn mi sbagliate micca. Sò incredibilmente grata di avè cresciutu cù dui genitori chì simultaneamente anu avutu per mè è mi anu insegnatu l'autodifesa.
Ciò chì hè frustrante hè quandu e persone cum'è i mo genitori - {textend} chì alzanu figlioli autistici è disabili, ma chì ùn sò micca disabili stessi - {textend} sò sempre i soli esperti, sopra persone chì anu vissutu in realtà cù un invalidità.
Quandu sto leggendu nantu à prublemi chì influenzanu a comunità di autismu, vogliu sente da persone autiste
Vogliu una prospettiva di una persona autistica nantu à cume cresce i sistemazioni in u situ di travagliu, o ciò chì sembra navigà in classi universitarie cum'è studiente.
Se stessi leghjendu una storia nantu à cume e persone autistiche ponu creà pianificazioni di classe accessibili, mi piacerebbe sente prima di tuttu da studenti attuali o anziani di autistica universitaria. Cù chì anu luttatu? Chì risorse anu adupratu? Chì era u risultatu?
Saria d'accordu se a storia includissi ancu fonti cum'è un cunsiglieru di ammissione à l'università, qualchissia chì travaglia in un ufficiu di servizii di disabilità per u disabilità, o un prufessore. Puderanu circundà a storia offrendu una prospettiva di insider nantu à ciò chì i studienti autisti ponu aspettà è cumu pudemu megliu difende per i nostri bisogni.
TweetMa hè raru di vede una storia cusì. L'esperienza di e persone disabili in a nostra vita hè spessu trascurata è sottovalutata, ancu se avemu passatu anni - {textend} è in certi casi tutta a nostra vita - {textend} cù e nostre disabilità.
Semu quelli chì capiscenu a nostra cumunità, i nostri bisogni d'accessu, i nostri alloghji, è a nostra cultura u megliu - {textend} ma simu spessu una riflessione in e cunversazioni nantu à a disabilità.
Quandu aghju scrittu di esse altamente empaticu cum'è persona autista, aghju intervistatu adulti autisti chì vulianu dissipà u mitu chì e persone autiste ùn ponu micca esse empatiche. Aghju adupratu a mo esperienza vissuta, è l'esperienza di altri adulti autisti, per scumpientà perchè parechje persone autiste sò sbagliate cum'è disumotive è mancanti di empatia.
Hè stata una sperienza incredibile.
E persone autiste in i so 30 è 40 anni mi sò ghjunti per dì chì era a prima volta chì leghjianu qualcosa nantu à l'autismu è l'empatia chì hà pigliatu questu approcciu, o hè statu scrittu da una persona autistica invece di un genitore o ricercatore.
Questu ùn deve esse fora di l'urdinariu. Eppuru troppu spessu, l'autisti ùn sò micca invitati à sparte a so cumpetenza.
I genitori di zitelli disabili sò ancu impurtanti, è capiscu a necessità di risorse specifiche per elli
Pò esse veramente utile di leghje nantu à i migliori modi per aiutà u vostru zitellu à navigà in u mondu cù a so disabilità. Solu vogliu quelle risorse ancu incluse voci disabili.
Ma ùn saria micca incredibile chì una guida per travaglià nantu à e faccende cù u vostru zitellu chì hà ADHD abbia avutu cunsiglii specificamente da adulti cun ADHD, chì cunnoscenu è capiscenu cumu era esse un zitellu chì lotta per ricurdà ch'elli devenu lavà i piatti duie volte à settimana?
L'Adulti cù ADHD anu cunsiglii - {textend} da una vita di sperienza vissuta è trattamentu cù i so clinichi - {textend} è sanu ciò chì pò o ùn pò travaglià in manere chì un genitore chì ùn hà micca ADHD ùn averia micca.
À a fine di a ghjurnata, quandu putemu a ghjente à sparte a so voce è e so sperienze, tuttu u mondu vince.
Aduprà e persone disabili cum'è esperti in a nostra vita è sperienze riformuleghja dinò u nostru modu di vede a disabilità
Invece di posizionà i disabili cum'è persone chì anu bisognu d'aiutu, è i genitori cum'è esperti chì ci ponu aiutà, ci pone cum'è difensori chì capiscenu e nostre disabilità è anu bisognu di megliu.
Ci incadra cum'è persone chì ponu piglià decisioni attive piuttostu chì e decisioni sò state prese per noi. Ci dà un rolu impegnatu in a nostra vita è u modu chì e narrazioni nantu à a disabilità (è nantu à a nostra situazione specifica) sò ritrattate.
Sia chì avemu campatu cù e nostre disabilità per tutta a nostra vita o appena acquistate, e persone disabili sanno cumu hè di vive in a nostra mente è u nostru corpu.
Avemu una profonda comprensione di ciò chì pare navigà in u mondu, difende per noi stessi, dumandà l'accessu, creà inclusione.
Hè ciò chì ci rende esperti - {textend} è hè ora chì a nostra cumpetenza sia valutata.
Alaina Leary hè un editore, manager di social media, è scrittore di Boston, Massachusetts. Hè attualmente l'assistente di redattore di Equally Wed Magazine è un redattore di social media per u prufittu Avemu bisognu di libri diversi.