U Dighjunu Intermittenti Funziona per Perde Peso?
Cuntenutu
- Chì ghjè u dighjunu intermittenti?
- Funziona per a perdita di pesu?
- Sinergia cù ceto
- Altri benefici
- Inconvenienti putenziali
- U fondu
U dighjunu intermittenti hè un mudellu alimentariu chì hè diventatu pupulare trà e persone chì cercanu di perde u pesu.
A differenza di e diete è altri prugrammi di perdita di pesu, ùn limita micca e vostre scelte alimentari o l'ingestione. Invece, tuttu ciò chì importa hè quandu manghji.
Mentre chì certe persone affirmanu chì u dighjunu intermittenti pò esse un modu sicuru è sanu per sparisce l'eccessu di pesu, altri u ricusanu cum'è inefficace è insostenibile.
Questu articulu spiega se u digiunu intermittenti funziona per a perdita di pesu.
Chì ghjè u dighjunu intermittenti?
U dighjunu intermittenti implica u ciclismu trà i periodi di manghjà è di dighjunu.
A maiò parte di stu tippu dieteticu si concentra nantu à limità i vostri pranzi è spuntini à una finestra di tempu specifica - tipicamente trà 6 è 8 ore di u ghjornu.
Per esempiu, u digiunu intermittente 16/8 implica a limitazione di l'ingestione alimentaria à solu 8 ore à ghjornu è l'astensione di manghjà durante e 16 ore rimanenti.
Altri tippi implicanu dighjunu per 24 ore una volta o duie volte à a settimana o tagliendu significativamente l'ingestione di calorie pochi ghjorni à a settimana ma manghjendu normalmente durante l'altri.
Ancu se a maiò parte di a ghjente pratica u digiunu intermittenti per arricchisce a perdita di pesu, hè statu assuciatu à parechji altri benefici per a salute. In fatti, i studii mostranu chì u dighjunu intermittenti pò migliurà i livelli di zuccheru in sangue, diminuisce u colesterolu è aumentà a longevità (,).
RiassuntuU digiunu intermittenti hè un mudellu alimentariu pupulare chì limita a vostra ingestione alimentaria à una finestra specifica di tempu. Ùn limite micca i tippi o a quantità di alimentu chì manghjate.
Funziona per a perdita di pesu?
Parechji studii mostranu chì u dighjunu intermittenti pò aumentà a perdita di pesu per mezu di parechji meccanismi.
Prima, limità i vostri pranzi è spuntini à una stretta finestra di tempu pò naturalmente diminuisce a vostra assunzione di calorie, chì pò aiutà a perdita di pesu.
U dighjunu intermittenti pò ancu aumentà i livelli di norepinefrina, un ormone è un neurotrasmettitore chì ponu aumentà u vostru metabolismu per aumentà a combustione di calorie per tuttu u ghjornu ().
Inoltre, stu mudellu alimentariu pò riduce i livelli di insulina, un ormone implicatu in a gestione di u zuccherinu in sangue. A diminuzione di i livelli pò scumpressà a combustione di grassu per prumove a perdita di pesu (,).
Alcune ricerche mostranu ancu chì u digiunu intermittente pò aiutà u vostru corpu à mantene a massa musculare più efficacemente cà a restrizione calurica, chì pò aumentà u so appellu ().
Sicondu una rivista, u dighjunu intermittenti pò riduce u pesu di u corpu finu à 8% è diminuisce u grassu corporeu finu à u 16% per 3-12 settimane ().
Sinergia cù ceto
Quandu accumpagnatu cù a dieta chetogenica, u digiunu intermittenti pò accelerà a cetosi è amplificà a perdita di pesu.
A dieta ceto, chì hè assai alta in grassi ma bassa in carbuidrati, hè pensata per inizià a cetosi.
A Ketosi hè un statu metabolicu chì forza u vostru corpu à brusgià grassu per carburante invece di carboidrati. Questu accade quandu u vostru corpu hè privu di glucosiu, chì hè a so fonte principale di energia ().
A cumminazione di u dighjunu intermittenti cù a dieta ceto pò aiutà u vostru corpu à entrà in cetosi più rapidamente per maximizà i risultati. Pò ancu attenuà alcuni di l'effetti secondari chì spessu si verificanu quandu si inizia sta dieta, cumpresu l'influenza ceto, chì hè caratterizata da nausea, mal di testa è fatica (,).
Riassuntu
A ricerca indica chì u dighjunu intermittenti pò fà cresce a perdita di pesu aumentendu a combustione di grassu è u metabolismu. Quandu s'utilice in tandem cù a dieta chetogenica, pò aiutà à accelerà a ketosi per maximizà a perdita di pesu.
Altri benefici
U dighjunu intermittenti hè statu ancu ligatu à parechji altri benefici per a salute. Pò:
- Migliurà a salute di u core. U digiunu intermittenti hè statu dimustratu per diminuisce i livelli di colesterolu totale è LDL (cattivu), è ancu di trigliceridi, chì sò fattori di risicu per e malatie cardiache (,).
- Supporta u cuntrollu di zuccheru in sangue. Un picculu studiu in 10 persone cun diabete di tippu 2 hà nutatu chì u digiunu intermittenti hà aiutatu à diminuisce significativamente i livelli di zuccheru in sangue ().
- Diminuisce l'infiammazione. Parechji studii anu trovu chì stu mudellu alimentariu pò riduce marcatori di sangue specifici di l'infiammazione (,).
- Aumenta a longevità. Ancu se a ricerca in l'omu hè mancante, alcuni studii nantu à l'animali suggerenu chì u digiunu intermittenti pò aumentà a vostra vita è rallentà i segni di l'invecchiamentu (,).
- Prutegge a funzione cerebrale. Studii nantu à i topi palesanu chì stu mudellu dieteticu pò migliurà a funzione cerebrale è cumbatte cundizioni cum'è a malatia d'Alzheimer (,).
- Aumenta l'ormone di crescita umanu. U digiunu intermittenti pò naturalmente aumentà i livelli di ormone di a crescita umana (HGH), chì pò aiutà à migliurà a cumpusizione di u corpu è u metabolismu (,).
U dighjunu intermittenti hè assuciatu cù numerosi benefici per a salute, cumprese una diminuzione di l'infiammazione, una crescita di a salute di u core è di u cervellu, è un megliu cuntrollu di u zuccherinu in sangue.
Inconvenienti putenziali
A maiò parte di a ghjente pò praticà u digiunu intermittenti in modu sicuru cum'è parte di un stilu di vita sanu. Tuttavia, pò esse micca a megliu scelta per tutti.
I zitelli, e persone cun una malattia cronica, è e donne chì sò incinte o chì stanu allattendu devenu cunsultà un prufessiunale sanitariu prima di inizià stu schema dieteticu per assicurà ch'elli ricevenu i nutrienti chì necessitanu.
E persone cun diabete anu ancu esse prudenti, postu chì u digiunu pò purtà à gocce periculose in i livelli di zuccheru in sangue è pò interferisce cù certi medicinali.
Mentre chì l'atleti è quelli chì sò fisicamente attivi ponu praticà in modu sicuru u dighjunu intermittenti, hè megliu pianificà pranzi è ghjorni veloci intornu à intensi allenamenti per ottimizà e prestazioni fisiche.
Infine, stu mudellu di vita ùn pò micca esse efficace per e donne. In fatti, studii umani è animali indicanu chì u digiunu intermittenti pò influenzà negativamente u cuntrollu di u zuccherinu in sangue di e donne, cuntribuisce à l'anormalità di u ciclu menstruale è diminuisce a fertilità (,,).
RiassuntuAncu se u dighjunu intermittente hè generalmente sicuru è efficace, pò esse micca bè per tutti. Notevolmente, alcuni studii suggerenu chì puderia avè parechji effetti avversi in e donne.
U fondu
U digiunu intermittenti hè statu dimustratu per rinfurzà u metabolismu è a combustione di grassu mentre conserva a massa magra di u corpu, tuttu ciò pò aiutà a perdita di pesu.
Quandu si combina cù altre diete cum'è a dieta cheto, pò ancu accelerà a cetosi è riduce l'effetti negativi negativi, cum'è l'influenza ceto.
Ancu s'ellu ùn pò micca travaglià per tutti, u digiunu intermittenti pò esse un metudu di perdita di pesu sicuru è efficace.