Cumu allevà u dolore di u pede in gravidanza
Cuntenutu
Per alleviare u dolore di u pede in gravidanza, si raccomanda di indossà scarpe confortevoli chì permettenu di sustene tuttu u pede, è ancu di praticà un massaghju di i pedi à a fine di a ghjurnata, aiutendu à alleviare micca solu u dolore di u pede ma ancu u gonfiore.
Tuttavia, se u dulore in i vostri pedi hè assai severu è rende difficiule di camminà o s'ellu hè presente dapoi più di una settimana o s'aggrava cù u tempu, duvete andà à l'ortopedicu o fisioterapeuta per identificà a so causa è inizià u trattamentu adattatu cù fisioterapia, postu chì i medicinali devenu esse evitati durante a gravidanza.
U dulore à u pede in gravidanza hè cumunu è si verifica soprattuttu per via di cambiamenti ormonali è di circulazione sanguigna, di cambiamenti ossi è di guadagnu cumunu di pesu durante a gravidanza. Scuprite altre cause di dolore à u pede è chì fà.
1. Purtate scarpi comodi
L'utilizazione di calzature adatte pò aiutà à prevene è alleviare u dolore è l'inconfortu in i pedi è, dunque, si raccomanda di usà calzature cù sulette di gomma è suole finu à 5 cm alte, chì hè cusì pussibule di sustene bè u pede, distribuendu u pesu currettamente è evitendu u pussibule dolore sia in u pede sia in a regione lombare.
Inoltre, pò ancu esse interessante d'utilizà una suletta in silicone per assorbe megliu l'impattu mentre si cammina. L'usu di sandali piatti è tacchi assai alti ùn hè micca raccomandatu, cume in più di favurisce u dolore à u pede, pò ancu generà distorsioni è dolori lombari, per esempiu.
L'abitudine di portà scarpi scomodi ogni ghjornu pò aggravà a situazione, causendu malatie ortopediche cum'è bunions, sproni è artrite in e dite, per esempiu. Dunque, l'ideale hè di mette calzature cunfurtevuli ogni ghjornu, lascendu quelli chì ponu creà più scumudità, solu per occasioni speciali.
2. Massaggio di i pedi
U massaggio di i pedi pò ancu aiutà à alleviare u dolore è à riduce u gonfiore, chì hè ancu cumunu in gravidanza, è pò esse fattu à a fine di a ghjurnata, per esempiu. Per fà u massaghju, pudete aduprà una crema idratante o un pocu d'oliu è appughjà i punti i più dulurosi. In questu modu, hè pussibile micca solu per alleviare u dolore in i pedi, ma ancu per prumove a rilassazione. Eccu cumu uttene un massaggiu rilassante di i pedi.
3. Alzate i pedi
Rialzà i pedi leggermente à a fine di a ghjurnata pò ancu aiutà à alleviare u dolore, è ancu aiutà à riduce u gonfiu, postu chì favurisce a circulazione sanguigna. Cusì, pudete alzà leggermente i pedi nantu à u bracciu di u divanu o nantu à u muru per prumove un sollievu di sintomi.
Inoltre, per alleviare u dolore à i pedi durante a gravidanza è prevene u gonfiore, pò esse ancu interessante di sustene a gamba nantu à un sgabellu quandu si stà sedendu, dunque hè pussibile riposà a gamba è i pedi, allevendu u dolore è u disagiu.
Scuprite u video seguente per altri cunsiglii per deflate i vostri pedi:
Cause principali
U dulore à i pedi hè frequente durante a gravidanza è si verifica per via di u gonfiore di e gambe è di i pedi chì hè causatu da cambiamenti ormonali è da una difficultà aumentata in u ritornu venoso di i pedi à u centru di u corpu, chì favurisce ancu u gonfiore di i pedi è l'incomodità à i pedi. marchjà. Inoltre, altre cundizioni chì ponu causà dolore à u pede durante a gravidanza sò:
- Greva diretta chì pò accade quandu inciampate nantu à qualcosa;
- Indossendu scarpi inadatti, cù tacchi assai alti, o soli incòmodi;
- Forma di u pede, cù u pede pianu o a curvatura di u pede troppu alta;
- Crepe in pedi è granu chì indicanu chì portanu scarpi scomodi o ancu chì u modu di marchjà ùn hè micca u più currettu;
- Eperone calcaneale, chì hè in realtà un callu ossu chì di solitu si forma in u calcagnu, pruvucendu un dolore intensu quandu si intensifica per via di l'infiammazione di a fascia plantare;
- Bunion, Chì apparisce dopu avè purtatu scarpi à tacchi alti cù a punta di punta spessu per anni, chì porta à una deformità in i pedi.
Cusì, hè impurtante identificà a causa di u dulore in i pedi durante a gravidanza per ch'ellu sia pussibule di inizià u trattamentu u più adattu per alleviare u dolore è l'inconfortu, è u massaggio è l'usu di scarpi più comodi ponu esse basta. In ogni casu, se u dulore ùn cala micca, hè cunsigliatu di cunsultà l'ortopedistu o fisioterapeuta per chì u dulore pò esse eliminatu permanentemente.