Effetti di l'Opiu nantu à u Corpu è Sintomi di Ritirata
Cuntenutu
L'opiu hè una sustanza estratta da u papaveru orientale (Papaver somniferum) è hè dunque cunsideratu una droga naturale. Hè statu inizialmente adupratu per luttà contr'à u dolore estremu in quantu agisce nantu à u sistema nervosu, eliminendu u dolore è u disagiu, ma hà ancu azzione ipnotica, ancu se pò ancu influenzà negativamente u corpu causendu tolleranza, richiedendu dosi crescenti per truvà i stessi "benefici". .
Piantagione di papaveriCumu si cunsuma l'opiu
Ilegalmente, l'opiu naturale si trova in forma di barra, in polvere, in capsule o compresse. In polvere, hè inalatu, cum'è a cocaina, ma l'opiu pò ancu esse presu cum'è tè, è in forma di una compressa sublinguale o in forma di suppositorio. L'opiu ùn si pò fumà perchè u calore degrada e so molecule, alterendu i so effetti.
Effetti di a droga opiu
L'opiu naturale quandu cunsumatu hà i seguenti effetti nantu à u corpu:
- Azione analgésica è cumbatte u dulore severu, purtendu un sensu di sollievu è di benessere;
- Induce u sonnu, per avè azzione ipnotica;
- Combatte a tosse, chì hè per quessa hè ampiamente aduprata in sciroppi è rimedi per a tosse;
- Induce un statu di calma induve a realtà è u sognu si riuniscenu;
- Affetta l'intelligenza;
- Diminuisce u sistema di difesa naturale di u corpu, cù un risicu più grande di malatie.
Questi effetti duranu da 3 à 4 ore, secondu a quantità chì hè stata cunsumata.Ma in più, l'opiu abbassa ancu a pressione sanguigna è u centru di respirazione, ma per truvà i stessi effetti, sò necessarie dosi crescenti, chì causanu dipendenza è dipendenza.
Estrazione di lattice chì face nasce a polvere di oppiuSintomi di ritirata
Dopu passatu circa 12 ore à 10 ghjorni senza cunsumà oppiu, u corpu mostra sintomi di ritruvamentu, chì richiedenu una nova assunzione, cume:
- Cigna;
- Sensibilità à a luce;
- Tremori;
- A pressione aumentata;
- Diarrea;
- Pienghje crisi;
- Nausea è vomitu;
- Sudore fretu;
- Ansietà;
- Crampi addominali è musculari;
- Pèrdita di l'appetite;
- Insonnia è
- Dolori forti.
Ùn hè micca pussibule di prevede quandu a persona diventa dipendente è dunque questi sintomi ponu apparisce ancu dopu à pochi usi di sta droga.
Per sbarrazzassi di a dipendenza da l'opiu, l'uspitalizazione hè necessaria per u trattamentu contr'à a dipendenza chimica perchè ci hè un risicu di morte, se a persona decide di smette di cunsumà bruscamente. In i centri di trattamentu, i medicini sò aduprati chì aiutanu u corpu à sbarrazzassi di l'opiu pocu à pocu, ciò chì rende pussibule a riabilitazione. Tuttavia, u cunsumu d'opiu altera moleculamente l'organisimu in modu chì a persona chì hà digià cunsumatu oppiu pò avè una ricaduta ancu dopu parechji anni di l'ultimu cunsumu.
Origine di l'opiu
U più grande produttore di oppiu naturale hè l'Afghanistan, chì hà grandi piantazioni di papaveri, ma altri paesi implicati sò Turchia, Iran, India, Cina, Libanu, Grecia, Iugoslavia, Bulgaria è sud-ovest di l'Asia.
L'opiu si trova in forma di polvere chì si ottiene da u lattice chì hè cacciatu da a capsula di papaveru, chì hè sempre verde. Sta polvere cuntene morfina è codeina, chì agiscenu nantu à u sistema nervosu centrale chì face u cervellu travaglià più pianu, chì provoca sonnu è riposu.
Altre sostanze derivate da l'opiu, ma prodotte in laboratorio, sò eroina, meperidina, propossifene è metadone, chì sò droghe potenti contr'à u dolore acutu è postoperatoriu. Alcuni nomi di rimedii oppiacei sò Meperidine, Dolantina, Demerol, Algafan è Tylex. L'usu di queste droghe face ancu a persona abituata à i so effetti nantu à u cervellu, diventendu dipendente, cun risicu di sovradosaggio, dunque questi rimedi sò indicati solu in casi estremi.