Avemu bisognu di parlà di cumu i disordini alimentari influenzanu a nostra sessualità
Cuntenutu
- I disordini alimentarii ùn influenzanu micca solu a relazione di e persone cù l'alimentu
- A relazione trà i disordini alimentari è a sessualità tene a prufundità
Esplorà i numerosi modi in cui i disordini alimentari è a sessualità interagiscenu.
Ci hè statu un mumentu in a mo prima carriera di dutturatu chì m'hà attaccatu. Presentendu nantu à a mo ricerca di tesi chì si sviluppava allora in una piccula cunferenza fatta da u mo prugramma, m'aspettava, à u megliu, una manciata di studiosi in andatura di participà.
A mo ricerca - esplorà i disordini alimentari da un scopu sessologicu - dopu tuttu, hè di nicchia.
Ancu in un prugramma di dottoratu per Studii di Sessualità Umana, eru spessu incontratu cù curiosità quandu discusendu u mo travagliu. Quandu avemu questioni enormi da affrontà in u campu di a sessualità - da stigma STI è educazione sessuale cumpleta à violenza intima in i partner - perchè guardu disordini alimentarii?
Ma sta cunferenza hà cambiatu per sempre a mo perspettiva.
Quandu aghju cuminciatu a mo presentazione davanti à decine di studienti, e so mani anu cuminciatu à cresce lentamente. Chjamendu li, unu à unu, cumencianu ognunu u so cummentu cù una intruduzione simile: «Cù u mo disordine alimentariu ... "
Aghju capitu tandu chì sti studienti ùn eranu micca quì perchè eranu interessati à i mo metudi. Piuttostu, eranu quì perchè avianu tutti disordini alimentari è ùn avianu mai avutu un spaziu per parlà di quella sperienza in u cuntestu di a so sessualità.
Li stava dendu una rara opportunità di esse validata.
I disordini alimentarii ùn influenzanu micca solu a relazione di e persone cù l'alimentu
Hè stimatu chì almenu 30 milioni di persone in i Stati Uniti sviluppanu un disordine alimentariu clinicamente significativu in a so vita - questu hè quasi u 10 per centu di a pupulazione.
Eppuru, secondu un rapportu di l'Istituti Naziunali di Salute, a ricerca nantu à i disordini alimentari hè stimata per riceve solu $ 32 milioni in sovvenzioni, contratti è altri meccanismi di finanzamentu per a ricerca in 2019.
Questu equivale à circa un dollaru per individuale interessatu.
A causa di l'urgenza medica di i disordini alimentari - in particulare l'anorexia nervosa, chì hà tutte e malatie psichiatriche - gran parte di questi soldi saranu probabilmente prioritizzati in una ricerca chì hà per scopu di scopre determinanti biologichi è soluzioni per questi disordini.
Cumu hè necessariu questu travagliu, i disordini alimentari ùn influenzanu micca solu a relazione di e persone cù l'alimentu. Invece, interagiscenu cù e sperienze generali di i malati è di i sopravviventi in i so corpi, cumpresa a sessualità.
È a sessualità hè un sughjettu largu.
A relazione trà i disordini alimentari è a sessualità tene a prufundità
Quandu pigliemu a vista di un laicu di a sessualità, pare spessu simplice. Parechje persone, quandu sentenu ciò chì studiu, dumanderanu scherzosamente: "A sessualità? Chì ci hè sapè?»Ma vista da a perspettiva di un espertu, a sessualità hè cumplessa.
Secondu u mudellu Circles of Sexuality, chì hè statu introduttu per a prima volta da u Duttore Dennis Dailey in u 1981, a vostra sessualità hè cumposta da cinque categurie cumulative, sovrapposte chì cuntenenu parechji temi:
- salute sessuale, inclusa a ripruduzzione è u rapportu sessuale
- identità, cumpresu u sessu è l'orientazione
- intimità, cumpresu l'amore è a vulnerabilità
- sensualità, inclusa a fame di a pelle è l'immagine di u corpu
- sessualizazione, inclusa seduzione è fastidiu
A sessualità, in breve, hè interattiva è sempre in evoluzione. È hè resu ancu più cumplicatu da e nostre sperienze in altri regni di a nostra vita, da i nostri lochi suciali à i nostri statuti di salute.
È hè per quessa chì vogliu avè sta conversazione.
Eppuru, quelli chì anu bisognu di sta infurmazione u più - malati, sopravviventi, è fornitori di servizii - ùn sanu micca induve truvà.
E risposte à e dumande cumunimenti Googled di e persone sò tenute in l'annessu di l'accademia, fora di a portata. Ma elli esiste. È quelli chì anu bisognu di e risposte meritanu d'avè e cumpassione è sapientemente furnite.
Hè per quessa chì sto assuciatu cù Healthline per presentà sta serie di cinque parti, "Avemu bisognu di parlà di cumu i disordini alimentari influenzanu a nostra sessualità".
Durante e prossime cinque settimane, lanciatu oghje durante a Settimana Naziunale di Sensibilizazione di i Disordini Alimentarii, tratteremu parechji temi à l'intersezione di i disordini alimentari è di a sessualità.
A mo speranza hè chì, à a fine di queste cinque settimane, i lettori avranu acquistatu una comprensione più sfumata di cume i disordini alimentari è a sessualità interagiscenu - affermendu e so sperienze è motivandoli à esplorà sta intersezione più prufonda.
Vogliu chì a ghjente si senti vista in e so lotte, è vogliu suscità interessu per stu fenomenu trascuratu.
- Melissa Fabello, PhD