Autore: Robert Simon
Data Di Creazione: 16 Ghjugnu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Contu di eosinofili: Cosa hè è Cosa Significa - Salute
Contu di eosinofili: Cosa hè è Cosa Significa - Salute

Cuntenutu

Cosa hè un conte di eosinofili?

I globuli bianchi sò una parte impurtante di u sistema immune di u vostru corpu. Sò vitali per prutege vi di l'invasione di batteri, virus, è parassiti. A vostra midula ossea produce tutti i cinque tipi di globuli bianchi in u corpu.

Ogni globulu biancu vive in ogni locu da parechje ore à parechji ghjorni in u flussu di sangue. Un eosinofile hè un tipu di globuli bianchi. Eosinòfili sò almacenati in tessuti in tuttu u corpu, sopravvivendu finu à parechje settimane. A medula osseghja riprende in permanenza a pruvista di globuli bianchi di u corpu.

U numeru è u tippu di ogni globulu biancu in u vostru corpu pò dà à i duttori una megliu cunniscenza di a vostra salute. I livelli elevati di globuli bianchi in u sangue ponu esse un indicatore chì avete una malattia o una infezione. I livelli elevati significanu spessu chì u vostru corpu invia sempre più globuli bianchi per luttà contr'à e infezioni.

Un conte di eosinofili hè un test di sangue chì misura a quantità di eosinofili in u vostru corpu. I livelli anormali di eosinofili sò spessu scuperti cum'è parte di un test di routine di conteggio di sangue cumpletu (CBC).


A ricerca in corsu continua à scopre un elencu in espansione di roli svolti da eosinofili. Sembra avà chì quasi tutti i sistemi di u corpu si basanu nantu à eosinofili in qualchì modu. Dui funzioni impurtanti sò in u vostru sistema immune. Eosinofili distrughjenu i germi invasori cum'è virus, batteri, o parassiti cum'è i hookworms. Anu ancu un rolu in a risposta infiammatoria, soprattuttu s'ellu hè implicata un'allergia.

L'infiammazione ùn hè nè bona nè mala. Aiuta à isolà è à cuntrullà a risposta immunitaria à u situ di una infezzione, ma un effettu collaterale hè u dannu tissutale intornu. L'allergie sò risposte immune chì spessu implicanu infiammazione cronica. Eosinofili ghjucanu un rolu significativu in l'infiammazione ligata à allergie, eczema è asma.

Perchè aghju bisognu di un conte di eosinofili?

U vostru duttore pò scopre livelli anormali di eosinofili quandu si face un differenziale di conteggio di sangue biancu. Un test differenziale di conteggio di sangue biancu hè spessu fattu accantu à un conteggio di sangue completo (CBC) è determina a percentuale di ogni tipu di globuli bianchi presenti in u vostru sangue. Questa prova mostrerà se avete un numeru anormalmente altu o bassu di globuli bianchi. U conte di globuli bianchi pò varia in certe malatie.


U vostru duttore pò ancu urdinà stu test se suspettanu malatie o condizioni specifiche, cume:

  • una reazione allergica estrema
  • una reazione di droga
  • certe infezioni parasitiche

Cumu mi preparu per un conte di eosinofili?

Ùn ci hè micca preparazione speciale necessaria per sta prova. Duvete informà u vostru duttore se pigliate qualsiasi medicazione anticoagulante cum'è warfarina (Coumadin). U vostru duttore pò cunsigliallu di smette di piglià certi medicamenti.

I medicazione chì ponu causà un numeru aumentatu di eosinofili includenu:

  • pilule di dieta
  • interferonu, chì hè una droga chì aiuta à trattà l'infezioni
  • qualchi antibiotici
  • lassativi chì cuntenenu psyllium
  • tranquillanti

Prima di u test, assicuratevi di parlà à u vostru duttore nantu à qualsiasi medicazione o supplementu attuale chì pigliate.

Chì succede durante un conte di eosinofili?

Un prufessore sanitariu piglierà un campione di sangue da u vostru bracciu seguendu questi passi:


  1. Prima, pulisceranu u situ cù un tampone di soluzione antisettica.
  2. Puderanu dopu inserisce una agulla in a vostra vena è attaccanu un tubu per riempie di sangue.
  3. Dopu avè tiratu abbastanza sangue, cacceranu l'agulla è copriranu u situ cù una fascia.
  4. Mandaranu dopu u campionu di sangue à un laburatoriu per analisi.

Chì significanu i risultati?

Risultati nurmali

In adulti, una lettura nurmale di campione di sangue mostrerà menu di 500 cellule eosinofile per microlitru di sangue. In i zitelli, i livelli di eosinofili varienu cù l'età.

Risultati anormali

Se avete più di 500 cellule eosinofile per microlitru di sangue, allora indica chì avete un disordine cunnisciutu cum'è eosinofilia. Eosinofilia hè classificata sia dolce (500-1,500 cellule eosinofili per microlitru), moderata (1,500 a 5 000 cellule eosinofile per microlitru), o severa (più grande di 5 000 cellule eosinofile per microlitru). Questu pò esse dovutu à unu di i seguenti:

  • una infizzione da i vermi parassiti
  • una malatia autoimmune
  • riazzioni allergii siveri
  • eczema
  • asma
  • allergii di stagione
  • leucemia è certi altri cancri
  • colitis ulcerativa
  • scarlatina
  • lupus
  • A malatia di Crohn
  • una reazione significativa di droga
  • un rigettu di trasplante d'organu

Un conte anusualmente bassu di eosinofili pò esse u risultatu di l'intossicazione da l'alcol o di una produzione eccessiva di cortisol, cum'è in a malattia di Cushing. Cortisol hè un ormone pruduttu naturalmente da u corpu. Un cuntu bassu di eosinofili pò ancu esse dovutu à l'ora di u ghjornu. In cundizioni nurmali, i conti di eosinofili sò più bassi in a mattina è più alti in a sera.

A menu chì l'abusu d'alcol o a malattia di Cushing sia suspettata, i bassi livelli di eosinofili ùn sò di solitu di primura, a menu chì altri conti di globuli bianchi sianu ancu anormalmente bassi. Sì tutti i conti di globuli bianchi sò bassi, questu pò signalà un prublema cù a midula ossea.

Chì sò e complicazioni associate à un conte di eosinofili?

Un conte di eosinofili usa un prelevamentu di sangue standard, chì avete probabilmente avutu parechje volte in a vostra vita.

Cum'è cù qualsiasi test di sangue, ci sò risichi minimi di sperimentà contusioni minori in u situ di l'agulla. In rari casi, a vena pò diventà gonfia dopu chì u sangue hè tiratu. Questu hè chjamatu flebite. Pudete trattà sta situazione applicendu una compressa calda parechje volte ogni ghjornu. S'ellu ùn hè micca efficace, duvete cunsultà u vostru duttore.

Sanguinamentu eccessivu pò esse un prublema se avete un disordine di sangu o se pigliate medicazione per diluisce u sangue, cum'è warfarina (Coumadin) o aspirina. Questu richiede assistenza medica immediata.

Chì accade dopu à un conte di eosinofili?

Se avete un'allergia o una infezione parasitaria, u vostru duttore vi prescriverà un trattamentu à cortu andà per alleviare i sintomi è ripiglià u numeru di globuli bianchi à u normale.

Se u vostru numeru di eosinofili indica una malattia autoimmune, u vostru duttore pò vulete fà più testi per determinà chì tippu di malatie avete. Una larga varietà di altre cundizione pò causà alti livelli di eosinofili, dunque hè impurtante di travaglià cù u vostru duttore per capisce a causa.

Interessante

13 Cose chì Sapete Troppu Bè Se Vivite cù Nebbia di u Cervellu

13 Cose chì Sapete Troppu Bè Se Vivite cù Nebbia di u Cervellu

A nebbia cerebrale ùn hè micca un termine medicu, ma hè qualco a chì parechje per one cun malatie croniche cunno cenu bè. "Chemo brain" è "fibro nebbia&quo...
Cosa faci l'alcol à i vostri denti?

Cosa faci l'alcol à i vostri denti?

Alcohol è u corpuMentre u cun umu moderatu di alcolu pò e e parte di una vita ana, l'alcol ùn hè generalmente cun ideratu anu. Una parte di a o reputazione mi ta vene da l'...