À chì serve u rimediu Etna?
Cuntenutu
L'Etna hè una medicina aduprata per trattà i disordini neurali periferichi, cume fratture bone, prublemi di colonna vertebrale, distorsioni, nervu perifericu tagliatu da l'ossu, ferita da oggetti taglienti, lesioni da vibrazioni è procedure chirurgiche nantu à u nervu perifericu o in strutture vicine.
Questu medicamentu furnisce u corpu cù nucleotidi è vitamina B12, sostanze chì aiutanu à u prucessu di rigenerazione di u nervu perifericu feritu, aiutendu u nervu à ricompone.
Etna pò esse acquistatu in farmarii per un prezzu di circa 50 à 60 reai, in forma di capsule o ampolle iniettabili.
Cumu piglià
E dosi raccomandate è a durata di u trattamentu cù Etna devenu esse indicate da u duttore, postu chì dipendenu da a gravità di u prublema da trattà. Tuttavia, a dose raccomandata hè di 2 capsule, 3 volte à ghjornu, per 30 à 60 ghjorni, è u limitu massimu di 6 capsule per ghjornu ùn deve esse superatu.
L'ampolle iniettabili devenu esse amministrate solu da un prufessiunale sanitariu in l'uspidale è a dose raccomandata hè 1 ampolla iniettabile, intramuscularmente, una volta à ghjornu, per 3 ghjorni.
Possibili effetti collaterali
L'effetti secundarii più cumuni chì ponu accade cù l'usu di l'Etna sò nausea, stinzia, vomitu è mal di testa.
In u casu di l'injectabili, ci ponu ancu esse dolore è rossu in u situ di iniezione, insonnia, perdita di appetitu, ardori di stomacu è dolore di stomacu.
Quale ùn deve micca piglià
L'Etna ùn deve micca esse adupratu in e persone cù una storia di allergie à unu o più cumpunenti di a formula, in investigazione diagnostica di malatie proliferative, chì anu avutu recentemente un colpu è in certi tipi di malatie genetiche cum'è carenza di diidropirimidina deidrogenase, carenza di ornitina carbamoiltransferasi è carenza di dihydropyrimidinase. Ùn deve mancu esse adupratu in donne incinte, à menu chì sia urdinatu da u duttore.
Inoltre, l'Etna iniettabile ùn deve ancu esse adupratu in e persone cun malatie cardiache o disordine di crisi.