Autore: Judy Howell
Data Di Creazione: 2 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
L'eserciziu pò aiutà quelli chì campanu cù IBD. Eccu Cumu Fattu Fattu. - Salute
L'eserciziu pò aiutà quelli chì campanu cù IBD. Eccu Cumu Fattu Fattu. - Salute

Cuntenutu

Un pocu di sudore pò avè grandi vantaghji per e persone chì campanu cù condizioni gastrointestinali. Basta chiede à Jenna Pettit.

Cum'è junior à l'università, Jenna Pettit, 24 anni, si sintia stanca è stressata da i so esigenti corsi.

Cum'è istruttrice di fitness, si hè girata per esercitassi per alleviare u stress.

Ùn hà micca travagliatu. In fatti, e cose anu peghju.

Pettit hà cuminciatu à sperimentà riguardu à i sintomi di salute. Pudia à pena sorte da u lettu, avia una diarrea incontrollabile, hà persu 20 chilò, è hà passatu una settimana à l'uspidale.

Pettit, chì stà in Corona, in California, hà ricevutu à a fine un diagnosticu di a malatia di Crohn. Dopu à u diagnosticu, hà avutu da piglià un mese di pausa da e so classi di fitness.

Una volta chì hà avutu a pussibilità di trattà u so diagnosticu, hà saputu ch'ella avia da turnà à travaglià. Ma ùn era micca faciule.


"Hè stata dura per rientre in e mo classi, perchè aghju persu u mo musculu", dice. "Aghju persu sta stamina".

Per Pettit è altri chì campanu cù cundizioni gastrointestinali (GI) - cum'è colite ulcerativa, malattia di Crohn, sindrome di l'intestione irritabile (IBS), gastroparesi, o reflux gastroesofagicu severu (GERD) - l'eserciziu regulare pò esse una sfida.

Ma a ricerca hà dimustratu chì stà in forma cunduce à menu sintomi in e persone cù malatie infiammatorie di l'intestione (IBD). IBD hè un termu ombrello chì include parechji disordini di u tractu GI, cum'è a malattia di Crohn è a colite ulcerativa.

In più, e pratiche ristorative cum'è yoga è Pilates ponu aiutà à riduce u stress. A gestione di u stress pò esse cruciale per e persone cun queste condizioni.

Perchè l'eserciziu pò esse una sfida

Esercità regolarmente pò esse difficiule per quelli chì anu malatie infiammatorie, soprattuttu quandu sperimentate una fiamma. David Padua, MD, PhD, un gastroenterologu di UCLA è u direttore di u Laboratoriu di Padova, chì studia e malatie digestive, dice ch'ellu vede regolarmente i pazienti luttà per fà eserciziu per via di i so sintomi.


"Cù cose cum'è colite ulcerativa, a malattia di Crohn, è a malattia infiammatoria di l'intestini, l'infiammazione sistemica pò causà molta fatica", dice Padova. "Pò ancu causà anemia, è pudete ancu vene sanguinamenti GI cù diversi tipi di IBD. Tuttu pò cuntribuisce à qualchissia chì si senti veramente abbattutu è chì ùn pò micca esercità ".

Ma micca tutti i pazienti anu a stessa sperienza. Mentre chì certi luttanu cù l'eserciziu, altri ghjucanu à tennis, facenu jiujitsu, è ancu correnu maratoni, dice Shannon Chang, MD, gastroenterologu di u Langone Medical Center di l'Università di New York. À a fine, a capacità di una persona à esercitassi dipende da a so salute è da quantu infiammazione anu avà.

I benefici di l'eserciziu per e condizioni GI

Ancu se qualchissia chì vive cù una malattia GI puderia truvà difficiule à esercità regolarmente, alcune ricerche anu dimustratu chì ci hè una cunnessione trà livelli più alti di attività è menu sintomi, in particulare cù a malattia di Crohn.

Un studiu publicatu in a rivista hà trovu chì l'eserciziu hè assuciatu cù un diminuitu risicu di futuri flares in e persone cù IBD in remissione.


Questi risultati ùn sò micca cunclusivi, però. "Ci hè qualchì suggerimentu chì l'eserciziu è a permanenza fisica attiva cun un gradu moderatu di attività pò aiutà à mantene a calma di a malattia", dice Chang. Eppuru l'esperti ùn sò micca sicuri se questu hè perchè e persone in remissione sò capaci di esercità di più o perchè più eserciziu in realtà porta à menu sintomi.

In generale, l'esperti sò d'accordu chì l'eserciziu hè una bona cosa. "I dati sò un pocu in tuttu u locu, ma in generale ciò chì avemu vistu hè chì una quantità moderata di esercitazione hè in realtà veramente benefica per quellu chì hà una malattia infiammatoria di l'intestinu", dice Padova.

Pettit travaglia oramai cum'è assistente di patologia linguistica linguistica è insegna ancu corsi di fitness PiYo è INSANITY. Ella dice chì l'eserciziu hà sempre aiutatu à gestisce a so malatia di Crohn. Ella sperimenta menu sintomi quandu esercita regolarmente.

"Diceraghju sicuramente chì l'eserciziu aiuta à mantene mi in remissione", dice Pettit. "Ancu prima ch'e fussi statu diagnosticatu, aghju sempre nutatu chì i mo sintomi eranu menu severi quandu travagliava".

Benefici oltre a remissione

L'attività fisica hà benefici chì vanu oltre u mantenimentu di e malatie GI in remissione.

1. Buster di stress antiinflamatori

A maiò parte di i pratichi sanitarii credenu chì u stress pò induce flares in e persone cun condizioni cum'è colite ulcerativa, malattia di Crohn è GERD.

I medichi spessu sentenu chì e persone cun malatie GI infiammatorie anu brusgiate durante i tempi di stress, dice Padova. Per esempiu, ponu sperimentà una fiamma quandu cambianu u travagliu, si muovenu, o avè prublemi di relazione.

"Cum'è clinichi, sintemu ste storie in permanenza", dice Padova. «Cum'è scentifichi, ùn capimu micca bè ciò chì hè quellu ligame. Ma credu veramente chì ci hè un ligame ".

Pratiche ristorative cume u yoga ponu aiutà à migliurà a cunnessione mente-corpu è riduce u stress. Quandu u stress hè calatu, idealmente l'infiammazione serà ancu.

In fattu, un articulu publicatu in truvò chì l'eserciziu moderatu pò aiutà à rinfurzà a risposta immune è à migliurà a salute psicologica in e persone cun IBD. Pò dinò aiutà à migliurà a qualità di vita è à riduce i livelli di stress.

2. Una salute megliu di l'osse

Un altru benefiziu di l'eserciziu in e persone cù malatie GI hè una densità ossea migliorata, dice Padova.

E persone cun certe malatie GI ùn anu micca sempre una grande salute ossea, postu chì sò spessu in corsi lunghi di steroidi o anu prublemi per assorbe a vitamina D è u calciu.

L'eserciziu aerobicu è l'allenamentu di forza mette una resistenza aumentata à l'osse, chì tandu anu da diventà più forti per cumpensà, spiega Padova. Questu migliora a densità ossea.

Esercitu cù una malatia GI pò:

  • migliurà a densità ossea
  • riduce l'infiammazione
  • rinfurzà l'immunità
  • prolongà a remissione
  • migliurà a qualità di vita
  • riduce u stress

E migliori pratiche per esercitassi cù una situazione gastrointestinale

Se avete una malattia GI è avete difficoltà à esercità, pruvate à piglià questi passi per rientre in una rutina di eserciziu sicura è sana.

1. Parlate cù u vostru duttore medico

Se ùn site micca sicuru di ciò chì u vostru corpu pò trattà, parlate cun un prufessiunale. "Sempre dicu à i mo pazienti chì quandu cercanu attività fisica - in particulare qualchissia chì hà assai prublemi GI - hè sempre bè di parlà cù u so fornitore medicu di quantu sò capaci di fà", dice Padova.

2. Truvate u giustu equilibriu

A ghjente pò tendene à avè una mentalità di tuttu o di nunda cù l'eserciziu è pò ancu esercità à un gradu chì pò esse periculosu, dice Padova.

D’altronde, ùn vulete micca trattassi troppu dilicatamente. Ancu s'ellu ùn vulete micca esagerà, ùn vulete micca esse cusì attentu chì avete paura di fà qualcosa, nota Lindsay Lombardi, un furmatore persunale in a zona di Filadelfia chì travaglia cù i clienti chì anu prublemi GI. "Ùn hè micca necessariu trattassi cum'è una bambola di vetru", dice.

3. Cù a furmazione di forza, sceglite un eserciziu basatu in circuiti

Se site interessatu à l'allenamentu cù i pesi, Lombardi consiglia di cumincià cù i circuiti. Sta forma di weightlifting pò mantene a freccia di u core, ma ùn serà micca intensa cum'è qualcosa cum'è powerlifting.

Pettit raccomanda à e persone di facilità stu tippu di eserciziu. Cumincià cù qualcosa à pocu impattu, cum'è una classe di furmazione di forza di pesu corporeu, ella suggerisce.

4. Per l'intervalli, cuminciate cù u travagliu à impattu bassu à moderatu

Per quelli chì cercanu di migliurà a so salute cardiovascolare, Lombardi suggerisce di cumincià cù intervalli. Cumincià cù intervalli d'impattu bassu à moderatu. Travagliate se u vostru corpu pò tollerà lu.

5. Incorporate u travagliu restauratore in a vostra rutina

A cunnessione mente-corpu ghjoca un rolu cruciale in a riduzione di u stress in e persone cun condizioni GI infiammatorie, cume a malattia di Crohn è a colite ulcerosa.

"Diceraghju chì u tipu più impurtante di eserciziu per a guarigione di l'intestini hè l'approcciu più ristorativu, cum'è yoga è Pilates - roba chì vi dà veramente più di quella cunnessione mente-corpu", dice Lombardi. "Senza cuntà chì ci sò tanti movimenti in quelli chì sò specificamente boni per u vostru trattu digestivu."

6. Stà à sente u vostru corpu

Lombardi ricumanda à e persone di pruvà una varietà di esercizii diffirenti per truvà unu chì sia u più adattatu per elli. Pruvate una classa di spin, per esempiu. Sì chì aggrava i vostri sintomi, pruvate qualcosa di diversu, cum'è barre. O, sè fate yoga è truvate chì pudete tollerà, aumentate u vostru livellu di attività è pruvate qualcosa cum'è power yoga o Pilates.

È in dubbitu, cambiate a vostra rutina. Un autoproclamatu appassiunatu di fitness, Pettit ùn smette mai di fà eserciziu quandu u so Crohn's splende. Invece, mudifica a so rutina. "Quandu mi sentu stancu o sò in un flare-up o i mo articuli ferenu, aghju solu da mudificà", dice.

Soprattuttu, ricordate chì ùn importa micca u tipu d'eserciziu chì fate, finu à chì restate attivu. Ch'ella sia un travagliu di pesu o una rutina di yoga dolce, Lombardi dice: "Mantene u corpu in muvimentu hè cusì utile per parechji di sti prublemi intestinali".

Jamie Friedlander hè scrittore è editore freelance cun passione per a salute. U so travagliu hè apparsu in The Cut, Chicago Tribune, Racked, Business Insider è Success Magazine. Quand'ella ùn scrive micca, si pò di solitu truvà viaghjendu, beie assai quantità di tè verde, o surfendu Etsy. Pudete vede più campioni di u so travagliu nantu à ella situ web. Seguità la nantu Twitter.

Pubblicazioni Populari

Pesta

Pesta

A pe ta hè una grave infezzione batterica chì pò cau à a morte.A pe ta hè cau ata da i batteri Yer inia pe ti . I roditori, cum'è i topi, portanu a malatia. Hè p...
Usendu ossigenu in casa - cosa dumandà à u vostru duttore

Usendu ossigenu in casa - cosa dumandà à u vostru duttore

A cau a di prublemi cù i vo tri pulmoni o core, duverete aduprà o igenu in ca a vo tra.Quì ottu ò e dumande chì pudete vulete dumandà à u vo tru duttore di alute per...