Autore: Lewis Jackson
Data Di Creazione: 13 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
10 Benefici Impressiunali per a Salute di i Fava - Nourrisson
10 Benefici Impressiunali per a Salute di i Fava - Nourrisson

Cuntenutu

I fasgioli - o fasgioli - sò legumi verdi chì venenu in baccelli.

Anu un gustu leggermente dolce è terrenu è sò manghjati da persone in tuttu u mondu.

I fasgioli Fava sò carchi di vitamine, minerali, fibre è proteine. Sò pensati per offre effetti impressiunanti nantu à a salute, cum'è una funzione di mutore migliorata è immunità.

Eccu 10 benefici per a salute di i fasgioli favuri, sustinuti da a scienza.

1. Caricatu Di Nutrienti

Per a so dimensione relativamente chjuca, i fasgioli fava cuntenenu una quantità incredibile di nutrienti.

In particulare, sò ricchi di proteine ​​vegetali, folati è parechje altre vitamine è minerali. Sò ancu carchi di fibre solubili chì ponu aiutà a digestione è calà i livelli di colesterolu (,).

Una tazza (170 grammi) di fasgioli cotti hà (3):

  • Calorie: 187 calorie
  • Carbuidrati: 33 grammi
  • Grassu: Meno di 1 gramma
  • Proteine: 13 grammi
  • Fibra: 9 grammi
  • Folate: 40% di u Valore Quotidianu (DV)
  • Manganese: 36% di u DV
  • Rame: 22% di u DV
  • Fosforu: 21% di u DV
  • Magnesiu: 18% di u DV
  • Ferru: 14% di u DV
  • Potassiu: 13% di u DV
  • Thiamine (vitamina B1) è Zinc: 11% di u DV

Inoltre, i fasgioli favi furniscenu quantità più chjuche di quasi tutte l'altre vitamine B, calciu è seleniu.


Riassuntu

I fasgioli favi sò incredibilmente nutritivi è una ottima fonte di fibra solubile, proteine, folati, manganese, rame è parechji altri micronutrienti.

2. Puderà Aiutà cù i Sintomi di a Malattia di Parkinson

I fasgioli Fava sò ricchi di levodopa (L-dopa), un cumpostu chì u vostru corpu converte in u neurotrasmettitore dopamina ().

A malattia di Parkinson causa a morte di e cellule cerebrali produttrici di dopamina, purtendu à tremuli, prublemi cù a funzione motoria è difficultà à marchjà. Sti sintomi sò generalmente trattati cù medicazione chì cuntenenu L-dopa ().

Dunque, manghjà fasgioli favi pò aiutà cù i sintomi di a malattia di Parkinson, ancu se a ricerca hè limitata.

Un picculu studiu in 11 persone cù a malatia di Parkinson hà trovu chì manghjà 1,5 tazze (250 grammi) di fasgioli fava dopu à 12 ore senza medicazione anu avutu un effettu pusitivu paragunevule à i livelli di dopamina sanguigna è à a funzione motrice cum'è droghe L-dopa ().

Un altru studiu in 6 adulti cù a malatia di Parkinson hà dimustratu chì cunsumà 100-200 grammi - circa 1-1,75 tazze - di fasgioli fava cù a medicazione anti-Parkinson carbidopa hà miglioratu i sintomi è ancu e cumbinazioni tradiziunali di farmaci ().


Mentre questi risultati sò prometenti, più ricerca hè necessaria. Tenite à mente chì ancu se i fasgioli sò ricchi di L-dopa, ùn devenu micca esse aduprati in postu di medicazione.

Riassuntu

I fasgioli Fava sò ricchi di L-dopa, chì u vostru corpu converte in dopamina. Siccomu a malatia di Parkinson hè carattarizata da livelli di dopamina bassi, manghjà fasgioli favi pò aiutà cù i sintomi. Eppuru, hè necessaria più ricerca nantu à questu tema.

3. Pò Aiutu à Prevene i Difetti di Nascita

I fasgioli Fava sò carchi di folatu, un nutriente chì prumove un sviluppu fetale sanu.

U folatu hè criticu per creà cellule è organi. Una mamma chì aspetta hà bisognu di folati supplementari da alimenti è supplementi per riduce u risicu di difetti di u tubu neurale, o prublemi cù u sviluppu di u cervellu di u so zitellu è di a medula spinale (,).

In fatti, si stima chì più di 260.000 zitelli nati in u mondu sanu in u 2015 avianu difetti di u tubu neuralu, assai di i quali pudianu esse stati prevenuti da un ingaghjamentu adattu di folati materni ().

Un studiu nantu à più di 23.000 donne hà trovu chì l'incidenza di prublemi cerebrali è di a medula spinale era inferiore di 77% in i zitelli di mamme chì avianu u più altu apportu cutidianu di folatu dieteticu, paragunatu à i zitelli di donne cù u cunsumu più bassu ().


Cù u 40% di u DV per u folatu in una sola tazza (170 grammi), i fasgioli sò una scelta eccellente per e donne incinte (3).

Riassuntu

I fasgioli Fava sò carchi di folatu, un nutriente chì prumove un sviluppu currettu di u cervellu è di a medula spinale in i zitelli. Una ingesta adatta di folati in donne incinte pò aiutà à prevene i difetti di u tubu neurale.

4. Cuntene Nutrienti Immunulanti

Manghjà regularmente fasgioli favi pò aumentà u vostru sistema immunitariu.

In particulare, sò ricchi di cumposti chì ponu arricchisce l'attività antioxidante. L'antioxidanti sò critichi per a difesa immune di u vostru corpu, postu chì luttanu contr'à i radicali liberi chì ponu purtà à danni cellulari è malatie (,,).

Un studiu in provette hà trovu chì u trattamentu di e cellule pulmonarie umane cù estratti di fasgioli favi aumentava a so attività antioxidante finu à 62,5% ().

Inoltre, i fasgioli fava cuntenenu cumposti chì anu dimustratu per arricchisce a capacità di u putente glutatione antioxidante in e cellule umane è ritardà l'invecchiamentu cellulare (,).

Tuttavia, sti studii sò stati fatti nantu à cellule isolate trattate cù estratti di fagioli fava. Ùn hè chjaru se i fasgioli fava anu i stessi effetti di rinfurzamentu immune in e persone quandu si manghjanu cum'è parte di una dieta regulare.

Riassuntu

I fasgioli Fava cuntenenu cumposti chì sò stati dimustrati per aumentà l'attività antioxidante di e cellule umane in studii di provette. Siccome l'antioxidanti miglioranu a funzione immunitaria, manghjà fagioli favi pò aumentà l'immunità, ma hè necessaria più ricerca.

5. Beneficu per a Salute Osse

I fasgioli Fava sò ricchi di manganese è di ramu - dui nutrienti chì ponu impedisce a perdita ossea (,).

U so rolu esattu in a salute di l'osse ùn hè micca chjaru, ma studii di ratti suggerenu chì e carenze di manganese è di rame ponu purtà à una diminuzione di a furmazione ossea è à una crescita di l'escrezione di calciu (,).

A ricerca umana suggerisce ancu chì u manganese è u ramu sò vitali per a forza ossea.

Un studiu di un annu in donne in postmenopausa cun osse debule hà trovu chì piglià un supplementu cù manganese è rame, è ancu vitamina D, calciu è altri nutrienti, hà miglioratu a massa ossea ().

Ricerche addiziunali anu dimustratu chì u manganese è u ramu in cumbinazione cù u calciu è u zincu ponu impedisce a perdita di l'osse in donne anziane sane ().

Riassuntu

Ricerche sia in animali sia in umani suggerenu chì livelli adeguati di manganese è di ramu - dui nutrienti chì sò abbundanti in fasgioli favi - ponu prumove a forza ossea.

6. Pò Migliurà i Sintomi di l'Anemia

Manghjà fagioli ricchi di ferru pò aiutà cù i sintomi di l'anemia.

U ferru hè necessariu per pruduce l'emoglobina, a proteina chì permette à i vostri globuli rossi di trasportà l'ossigenu in u vostru corpu. Una carenza di ferru pò purtà à l'anemia, caratterizata da fatica, debolezza, vertigini è mancanza di respiru (24,).

Un studiu nantu à 200 giovani donne hà trovu chì quelli chì anu segnalatu un assunzione dietetica insufficiente di ferru eranu sei volte più propensi à avè anemia paragunatu à quelli chì anu avutu un assunzione adatta ().

Manghjà regularmente fasgioli favi è altri alimenti vegetali ricchi di ferru pò aumentà i livelli di ferru in u sangue è migliurà i sintomi di l'anemia ().

Tuttavia, i fasgioli fava cuntenenu una forma di ferru chì hè megliu assurbita cù a vitamina C da l'alimenti, cum'è agrumi o pimentari ().

Inoltre, i fasgioli fava ùn sò micca raccomandati per e persone cun u disordine geneticu carenza di glucosiu-6-fosfat deidrogenase, chì manghjà sti fasgioli pò purtà à un tippu diversu di emissione di sangue chjamata anemia emolitica (29).

Riassuntu

U cunsumu regulare di fasgioli favi pò aiutà à aumentà i livelli di ferru in u sangue è à migliurà i sintomi di l'anemia chì risultanu da un ingaghjamentu inadecuatu di ferru.

7. Pò Migliurà a Pressione Sanguigna

I fasgioli Fava sò ricchi di nutrienti chì ponu migliurà a salute di u core.

In particulare, cuntenenu magnesiu è putassiu chì ponu rilassà i vini sanguini è prevene a pressione alta ().

Parechji studii anu dimustratu chì l'Approcciu Dieteticu per Stop Hipertensione (DASH) Dieta, un mudellu alimentariu chì raccomanda alimenti ricchi di potassiu è magnesiu, aiuta à diminuisce a pressione sanguigna alta (,,).

Inoltre, un studiu di 10 anni in 28.349 donne anu trovu chì quelli chì anu u più altu assunimentu dieteticu di magnesiu eranu menu propensi à sviluppà pressione sanguigna alta di quelli chì anu cunsumatu più bassu di stu minerale ().

Basatu nantu à sta ricerca, manghjà una dieta chì cuntene fasgioli è altri alimenti ricchi in magnesiu è potassiu pò abbassà a pressione sanguigna è migliurà a salute di u core.

Riassuntu

I fasgioli Fava sò carchi di magnesiu è potassiu chì ponu aiutà à rilassà i vasi sanguini è à diminuisce a pressione alta.

8. Maghju Aiutà a Perda di Peso

I fasgioli favi ponu esse boni per a vostra cintura.

Una porzione di una tazza (170 grammi) di fasgioli favi furnisce 13 grammi di proteine ​​è 9 grammi di fibra - à solu 187 calorie (3).

Una dieta ricca di proteine ​​è di fibre pò migliurà i sentimenti di pienezza, chì pò traduce in una caloria inferiore è una perdita di pesu (,).

Un picculu studiu in 19 adulti hà trovu chì una dieta cun 30% di calorie da e proteine ​​aumentava i sentimenti di pienezza è diminuiva l'ingestione di calorie ogni ghjornu da 441 calorie in media, paragunatu à una dieta cù u listessu numeru di calorie ma solu 15% da e proteine ​​() .

Un altru studiu di quattru anni in 522 persone hà osservatu chì quelli chì anu manghjatu una dieta ricca di fibre cù più di 15 grammi di fibre per 1.000 calorie anu persu più di cinque chilò (2,4 kg) di più di quelli chì anu manghjatu una dieta cun menu fibre ().

Cusì, aghjunghjendu fasgioli fava ricchi in proteine ​​è fibre à a vostra dieta pò aiutà à ghjunghje à i vostri obiettivi di perdita di pesu.

Riassuntu

Manghjà cibi chì sò ricchi di proteine ​​è di fibre - cume i fasgioli favi - ponu aiutà a perdere pesu è cunsumà menu calorie in generale.

9. Pò Aiutu à Abbassà u Colesterolu

A maiò parte di a fibra in i fasgioli hè solubile è pò aiutà à calà i livelli di colesterolu.

A fibra solubile pò prumove movimenti intestinali sani assorbendu l'acqua in u vostru intestinu, furmendu una sostanza simile à un gelu è addulcendu e vostre feci ().

Pò ancu ligà è eliminà u colesterolu da u vostru corpu. In fattu, parechji studii anu dimustratu chì e fibre solubili ponu aiutà à calà i livelli di colesterolu in u sangue in adulti sani è in quelli cun livelli elevati (,).

Un studiu di trè mesi in 53 adulti sani hà trovu chì quelli chì anu manghjatu dui grammi addiziunali di fibra solubile per ghjornu anu sperimentatu una diminuzione di 12,8% di u colesterolu LDL "cattivu", mentre chì u gruppu chì hà manghjatu menu fibre ùn hà avutu cambiamenti significativi in ​​u so LDL livelli ().

Inoltre, una rivista di 10 studii focalizati nantu à l'effettu di e legumi ricche di fibre nantu à i livelli di colesterolu anu trovu chì e diete chì includevanu stu tippu di alimentu eranu assuciati cù modeste diminuzioni di u totalu è di "cattivi" livelli di colesterolu LDL ().

Sè vo circate di migliurà i vostri livelli di colesterolu, aghjunghje fagioli favi à a vostra dieta pò esse benefiziu.

Riassuntu

I fasgioli Fava sò ricchi di fibre solubili chì ponu ligà è eliminà u colesterolu da u vostru corpu. Stu tipu di fibra hè statu ancu dimustratu per calà i livelli di colesterolu in u sangue.

10. Versatile è Facile da aghjunghje à a vostra Dieta

I fasgioli favi ponu esse un addiziunamentu diliziosu à i pasti è i stuzzichini.

Per preparalli, cumminciate caccendu e so baccelli verdi micca commestibili. Dopu, fate bollire i fasgioli per 30 secondi prima di trasfurmalli in una suppera cù acqua ghiacciata. Questu addulurisce u revestimentu esternu di cera, facendu più faciule à sbuchjulà.

I fasgioli sbucciati ponu esse cotti à a vapore è lampati in oliu d'aliva è cundimi da manghjà interi, o smachjate per manghjalli sopra à u pane o in altri piatti.

Per arrustisce i fasgioli, bollite per 30 minuti, scurriteli è dopu aghjustate oliu d'oliva è cundimi. Spread the beans on a baking baker and roast for another 30 minutes at 375 ℉ (190 ℃).

I fasgioli cotti ponu esse aghjunti à insalate, piatti di risu, risotti, paste, zuppe è pizze.

Riassuntu

I fasgioli favi devenu esse cacciati da i so baccelli è di i rivestimenti esterni prima di manghjà. Fagioli fagioli al vapore o arrustiti ponu esse aghjunti à una varietà di pranzi è stuzzichini.

U Bottom Line

I fagioli Fava sò carchi di nutrienti è ponu offre benefici impressionanti per a salute.

Manghjà questi fasgioli regolarmente pò avè benefici per i sintomi di a malattia di Parkinson, aiutanu à prevene difetti di nascita, aumentanu l'immunità, aiutanu a perdita di pesu è riduce i livelli di colesterolu è a pressione sanguigna.

Tuttavia, a ricerca hè limitata è sò necessarii più studii nantu à l'effetti di i fagioli nantu à a salute umana.

Tuttavia, sò un aghjuntu eccellente è versatile à una dieta sana è equilibrata.

U Nostru Cunsigliu

Cistinuria

Cistinuria

Chì hè a ci tinuria?A ci tinuria hè una malatia ereditaria chì face furmà e petre fatte di l'aminoacidu ci tina in i reni, a ve cica è l'uretere. E malatie eredi...
Chì ci hè l'affare cù Kambo è Frog Medicine?

Chì ci hè l'affare cù Kambo è Frog Medicine?

U Kambo hè un rituale di guarigione adupratu principalmente in udamerica. Hè chjamatu dopu à e ecrezioni veleno e di a rana cimmia gigante, o Phyllomedu a bicolore.A ranochja ecreta a u...