Autore: Christy White
Data Di Creazione: 8 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Ghjugnu 2024
Anonim
7 cibi che fanno male al cervello
Video: 7 cibi che fanno male al cervello

Cuntenutu

A fisioterapia per l'Alzheimer deve esse effettuata 2-3 volte à a settimana in i pazienti chì sò in una fase iniziale di a malattia è chì anu sintomi cume difficoltà à camminà o à bilancià, per esempiu, aiutendu à rallentà u prugressu di a malattia è mantenendu u paziente. autonomia per un periudu di tempu più longu. Tuttavia, in a fase avanzata, essendu chjinatu à u lettu, hè impurtante sottumette una terapia fisica ogni ghjornu per evità l'atrofia musculare è mantene l'ampiezza di e articulazioni.

A malattia d'Alzheimer hè una malattia degenerativa progressiva caratterizata da a perdita di memoria è di cognizione, chì rende difficile / impussibile per i compiti quotidiani più basici di a vita d'ogni ghjornu, cum'è manghjà è igiene. Sta malattia tocca principalmente l'anziani, è ancu se rara, si pò ancu sviluppà prestu trà 30-50 anni. U trattamentu si compone di medicinali, cibo adeguatu è esercizii di fisioterapia, induve l'ughjettivu hè di rallentà a progressione di a malattia, migliorendu a qualità di vita.


Benefici di a fisioterapia in Alzheimer

U trattamentu di fisioterapia per anziani cun Alzheimer hà per scopu:

  • Aiutate l'individuu à movesi più liberamente, mantendu una certa autonomia è mobilità per spustassi in u lettu, pusà o camminà, per esempiu;
  • Impedisce chì i musculi si bloccanu è atrofiatu, chì portanu u dulore è facenu difficultà e cumpetenze cum'è l'igiene di u ghjornu;
  • Permettite una bona gamma di articulazioni, per eseguisce e cumpetenze di u ghjornu;
  • Evite cascate chì ponu purtà fratture di l'osse, chì pò avè bisognu di trattamentu chirurgicu;
  • Evite u dolore musculare, ossi è tendini, chì causanu disconfort è malessere.

In questu modu, a fisioterapia permette à l'individuu di mantene una certa autonomia, pudendu fà e so attività di u ghjornu da solu o cù u minimu aiutu pussibule. Inoltre, a capacità di muvimentu è di mubilizazione sola aiuta à ritardà i prublemi cumuni in a malatia, cum'è stinzia, sviluppu di infezioni respiratorie o ulcerazioni.


Esercizii per u primu Alzheimer

In generale, quandu a persona scopre chì anu Alzheimer, duverebbenu fà esercizi aerobici, di forza, di equilibriu è di coordinazione, dunque i casi più recenti di Alzheimer ponu prufittà di esercizii di gruppu, cù pesi è palle, camminate, corse, nuotate, aqua aerobica è Pilates.

Altri esercizii ancu indicati sò camminate progressive, mantenendu a cunversazione, è cavalcà una bicicletta per almenu 30 minuti à ghjornu, perchè stu tippu d'attività migliora a funzione motoria è respiratoria, furnisce sempre guadagni cognitivi, migliurà a memoria è riduce l'atrofia di l'ippocampu cerebrale, essendu dunque un ottimu cumplementu à u trattamentu è cusì per rallentà a progressione di l'Alzheimer. Esercizii di rinfurzamentu musculare, cum'è l'allenamentu di pesi, sò ancu benvenuti.


Esercizii per Alzheimer intermediu

L'esercizii chì ponu esse fatti in casa duverebbenu esse facili da capisce, affinchì u paziente possi capisce è, duverebbe esse simile à l'attività quotidiana, per aumentà l'attività intellettuale è motrice. Queste devenu esse fatte in brevi periodi di tempu, parechje volte à ghjornu, per evità stanchezza. Alcuni esempi sò:

  1. Spassighjate in cortile o ballate;
  2. Metti una palla di plastica annantu à a testa è prova à bilancià si;
  3. Trenu spazzolendu è pettinendu i vostri capelli è di i caregiver;
  4. Stringhje i buttoni di a blusa;
  5. Stà nantu à un pede;
  6. Caminendu lateralmente è ancu in forma di circuitu;
  7. Elevazione di u bracciu aduprendu 2-3 kg di pesi;
  8. Squat appoghju à u muru;
  9. Camina cù un pede davanti à l'altru;
  10. Rebolar aduprendu un hula hoop;
  11. Plancia addominale cù supportu di ghjinochju in terra;
  12. Ponte addominale.

L'esercizii ponu esse realizati da u fisioterapeuta è da u caregiver, è ponu esse modificati, secondu a necessità è avè una variazione più grande in a furmazione, chì aumenta l'interessu per l'attività.

Esercizii per Alzheimer avanzatu

In Alzheimer avanzatu, una persona pò esse chjinata à u lettu o avè difficultà à equilibriu ancu mentre hè seduta. In questu casu, a fisioterapia deve esse effettuata ogni ghjornu cun un fisioterapeuta, per impedisce à u paziente di perde massa musculare è d'avè musculi è articulazioni atrofiati, chì portanu u dolore è u cunfortu, è impediscenu ancu a so propria igiene.

U fisioterapeuta deve indicà semplici esercizii di rinfurzamentu è allungamentu, dumandendu a cullaburazione di u paziente quandu hè pussibule. Altre tecniche cum'è a mubilizazione, è l'usu di risorse cum'è TENS, ultrasound, infrarouge è altre risorse termo-terapeutiche ponu esse ancu aduprati.

Amparate più nantu à sta malattia, cumu prevene è cumu si cura di a persona cun Alzheimer:

Publicazioni

Crescendu: Quantu serà u mo figliolu?

Crescendu: Quantu serà u mo figliolu?

Prima chì u vo tru zitellu ia ancu natu, probabilmente vi dumandavate nantu à u o culore di capelli, u culore di l'ochji è l'altura. Mentre ùn pudete micca prevede tuttu, c...
Chì ghjè Sugaring? 14 Cose da sapè prima di andà

Chì ghjè Sugaring? 14 Cose da sapè prima di andà

Puderia embrà panatteria, ma u zuccheru hè in realtà un metudu di depilazione. imile à a cera, u zuccheru elimina i peli di u corpu tirendu rapidamente i capelli da a radica. U nom...