Questa Foto di Blogger di Fitness ci insegna à ùn fidà micca di tuttu in Instagram
Cuntenutu
A blogger di fitness Anna Victoria a mantene vera cù i so seguitori dapoi ch'ella hè diventata Insta-famosa pochi anni fà. U creatore di Fit Body Guides hè tutta di fitness è bona salute, ma ricusa di fà chì pare ch'ella hè senza "difetti". Per mustrà ciò chì và daretu à i so posti Instagram apparentemente perfetti, hà spartutu pocu fà un ritrattu fiancu à fiancu chì prova a putenza di l'anguli, di l'illuminazione è (benintesa) di i filtri.
Victoria porta u listessu vestitu in e duie foto, ma in una hè in piedi, è in l'altru, hè seduta. E fiure puderianu esse state pigliate pochi minuti, forse ancu secondi di distanza, ma cambianu cumpletamente a manera di vede u so corpu.
In a legenda, Victoria hà spiegatu: "Me l'unu per centu di u tempu versus mè 99 per centu di u tempu. È mi piaciunu entrambe e foto à parità. Anguli boni o cattivi ùn cambianu micca u vostru valore .... i nostri rotuli di panza, cellulite, [ è] i stretch marks ùn sò nunda per scusà, per esse vergogna, o per esse obsessionatu per sbarazzà !.... Stu corpu hè forte, pò curriri chilometri, pò alzà è squat è spinghje è tira u pesu intornu, è hè felice micca solu per ciò chì pare, ma cumu si sente ".
Ella cuntinua urganizendu i so seguitori per esse più gentili cù i so corpi è amalli cum'è sò. "Allora, quandu avete avvicinatu u vostru viaghju, vogliu chì ricurdate di queste cose: ùn punisce micca u mo corpu. L'alimentaraghju. L'aghju sfidatu. È l'amare ", dice.
U so postu hà toccu un accordu cù parechje donne chì anu dimustratu a so apprezzazione lascendu cumenti pusitivi. "Vi ringraziu per esse veri è onesti è mustrà e donne in tuttu u mondu esattamente ciò chì hè reale", hà scrittu una persona. Un altru hà dichjaratu: "À mezu à i ritratti mediatichi di bellezza ci scurdemu spessu di ciò chì hè nurmale ... Mi sforzu per esse in forma ma spessu mi sentu abbassatu nantu à mè quandu mi rilassu è ùn paru micca in forma da ogni angulu. Ricordu assai necessariu".
Hè definitivamente.