Autore: Morris Wright
Data Di Creazione: 26 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 25 Ghjugnu 2024
Anonim
10 cibi senza grassi che fanno bene alla salute e al peso
Video: 10 cibi senza grassi che fanno bene alla salute e al peso

Cuntenutu

Una bona strategia per riduce u pesu è diminuisce u grassu addominale accumulatu hè di manghjà frutti di ghjornu chì favurizanu a perdita di pesu, sia per via di a poca quantità di calorie, di a so grande quantità di fibre o di u so bassu indice glicemicu.

I frutti, in generale, sò pochi in calorie, tuttavia hè impurtante chì una quantità adeguata sia cunsumata, è pò esse inclusa in spuntini o cum'è dessert per i pasti principali. A parte cunsigliata hè di 2 à 3 frutti sfarenti per ghjornu, hè impurtante includeli in una dieta à bassa caluria chì deve esse accumpagnata da attività fisica regulare. Questu permette di aumentà u metabolismu è aduprà e riserve di grassu accumulate in u corpu, favurendu a perdita di pesu.

1. Fragola

Calorie in 100 g: 30 calorie è 2 grammi di fibra.


Porzione cunsigliata: 1/4 tazza di fragola sana fresca.

E fragole vi aiutanu à perde u pesu perchè cuntenenu calorie negative è in più, sò ricche di cumposti bioattivi per via di a so alta quantità di vitamina C, folati è cumposti fenolici, chì furniscenu effetti antiossidanti è antiinflamatori.

Inoltre, e fragole sò ricche di fibre, aiutendu à cuntrullà i livelli di zuccheru in sangue, postu chì aumentanu a sensazione di sazietà, diminuiscenu e calorie ingerite è favuriscenu a perdita di pesu. Sò ancu ricchi in putassiu, chì aiuta à regulà a pressione sanguigna.

2. Apple

Calorie in 100 g: 56 calorie è 1,3 grammi di fibra.

Porzione cunsigliata: 1 unità media di 110 g.

I Mele aiutanu à perde u pesu perchè sò ricchi in antioxidanti cum'è catechine è acidu clorogenicu, è ancu cuntenenu fibre cum'è quercetina, chì aiuta à regulà i livelli di zuccheru in sangue, à migliurà a digestione è à calà i livelli di colesterolu è trigliceridi. Inoltre, u cunsumu regulare di mele pò aiutà à diminuisce u risicu di una persona di malatie cardiache, cancru è asma.


I pomi cotti à a cannella o chiodi di garofano cuntenenu poche calorie è sò un dessert dolce è nutritivu. Scopre tutti i vantaghji di a mela.

3. Pera

Calorie in 100 grammi: circa 53 calorie è 3 grammi di fibra.

Porzione cunsigliata: 1/2 unità o 110 grammi.

A pera aiuta à perde u pesu perchè hè ricca in fibre, chì aiuta à migliurà u transitu intestinale è à caccià a fame. Aiuta ancu à regulà i livelli di colesterolu in sangue. E pere cotte à a cannella sò ancu un bellu dessert chì, oltre à esse deliziosi, aiuta à perde pesu.

4. Kiwi

Calorie in 100 g: 51 calorie è 2,7 grammi di fibra.


Porzione cunsigliata: 1 unità media o 100 grammi.

Trà i benefici di u Kiwi ci hè a lotta à a stipsi è a capacità di sazietà l'appetitu, hè ancu riccu in vitamina C, è hè un diureticu.

5. Papaia

Calorie in 100 g: 45 calorie è 1,8 grammi di fibra.

Porzione cunsigliata: 1 tazza di papaia tagliata o 220 grammi

Diuretica è ricca di fibre, facilita l'eliminazione di e feces è cumbatte u ventre gonfiu. A papaia hè bona per aiutà à cuntrullà u diabete è allevia i sintomi di gastrite. Una fetta di papaia tritata cù 1 vasettu di yogurt semplice hè una bella opzione per a vostra merendella di a mattina.

6. Limone

Calorie in 100 grammi: 14 calorie è 2,1 grammi di fibra.

Hè un diureticu, riccu in vitamina C è un putente antioxidante, aiutendu à eliminà e tossine è à fà a pelle più frondosa. Pigliate una tazza di tè da a buccia di limone ogni ghjornu hè un ottimu modu per cunsumà u limone senza zuccheru è gode di tutti i so benefici.

U limone aiuta ancu à calà u colesterolu è u zuccherinu in sangue. Amparate cumu u limone pò aiutà à perde u pesu.

7. Mandarina

Calorie in 100 g: 44 calorie è 1,7 grammi di fibra.

Porzione cunsigliata: 2 unità chjuche o 225 grammi.

A mandarina vi aiuta à perde u pesu perchè hè ricca in acqua è fibre, è ancu bassa in calorie. Stu fruttu hè riccu in vitamina C, chì aiuta à l'assorbimentu di u ferru in l'intestinu è rinforza u sistema immune. E so fibre migliuranu u transitu intestinale, riducenu l'assorbimentu di grassu è aiutanu à cuntrullà u glucosiu in sangue. Scuprite i benefici per a salute di u mandarinu.

8. Mirtillo

Calorie in 100 g: 57 calorie è 2,4 grammi di fibra.

Porzione cunsigliata: 3/4 tazza.

I mirtilli sò un fruttu chì hà parechji benefizii per a salute, postu chì ùn anu micca solu una bassa quantità di calorie, ma anu ancu una alta concentrazione di fibre, aiutendu à cuntrullà i livelli di zuccheru in sangue è à calà u colesterolu LDL. Inoltre, hè riccu in antioxidanti, diminuendu l'infiammazione di u corpu è i danni causati da i radicali liberi.

9. Melone

Calorie in 100 g: 29 calorie è 0,9 g di fibra.

Porzione cunsigliata: 1 tazza di melone in cubetti.

U melone aiuta à riduce u pesu per via di e so proprietà diuretiche, chì aiutanu à diminuisce a ritenzione di fluidi perchè hè riccu in acqua. Inoltre, hè riccu in putassiu, fibre è antioxidanti cum'è a vitamina C, i beta-caroteni è u licopenu.

10. Pitaia

Calorie in 100 g: 50 calorie è 3 grammi di fibra.

Porzione cunsigliata: 1 unità media.

Pitaia hè un fruttu pocu caluricu, riccu in antioxidanti, cum'è betalains è flavonoidi, in più di avè vitamina C, ferru è fibre, frà altri cumposti chì favurizanu a perdita di pesu, u migliuramentu di u sistema immune, u cuntrollu di u zuccheru in u corpu. sangue è riduzzione di grassu accumulatu in u fegatu.

Scopri altri benefici di pitaia.

Novi Posti

Hè male di mette unghie in gel?

Hè male di mette unghie in gel?

Unghie di gel applicate bè ùn ò micca danno e per a alute perchè ùn danneghjanu micca e unghie naturali è ò ideali per quelli chì anu unghie debuli è fragi...
À chì serve u Resveratrol è cumu cunsumà

À chì serve u Resveratrol è cumu cunsumà

U Re veratrol hè un fitonutriente chì i trova in alcune piante è frutti, chì a o funzione hè di prutege u corpu da infezioni da funghi o batteri, agi ce cum'è antioxi...