À chì serve Nisulid è cumu si pò piglià
Cuntenutu
Nisulid hè un rimediu antiinfiammatoriu chì cuntene nimesulide, una sostanza chì pò inibisce a produzzione di prostaglandine. E prostaglandine sò sostanze prodotte da u corpu chì regulanu l'infiammazione è u dolore.
Cusì, questu medicamentu hè generalmente indicatu in prublemi di salute chì causanu dolore è infiammazione, cume mal di gola, febbre, dolore musculare o mal di denti, per esempiu.
U genericu di Nisulid hè allora nimesulide chì pò esse truvatu in diverse forme di presentazione cum'è compresse, sciroppu, suppositoriu, compresse dispersibili o gocce.
U prezzu è induve cumprà
U prezzu di sta medicina varieghja secondu a forma di presentazione, a dosa è a quantità in a scatula, è pò varià trà 30 è 50 reai.
Nisulid pò esse acquistatu da farmacie convenzionali cun prescrizione.
Cumu piglià
L'usu di stu rimediu duverebbe sempre esse guidatu da un duttore postu chì e dosi ponu varià secondu u prublema da trattà è a forma di presentazione di nisulidi. Tuttavia, e linee guida generali per i zitelli di più di 12 anni è adulti sò:
- Pilluli: 50 à 100 mg, 2 volte à ghjornu, cù a pussibilità di aumentà a dosa finu à 200 mg à ghjornu;
- Tablette disperse: 100 mg, duie volte à ghjornu, scioltu in 100 ml d'acqua;
- Granulosa: 50 à 100 mg, duie volte à ghjornu, scioltu in un pocu d'acqua o di suchju;
- Suppositoriu: 1 suppositoriu di 100 mg, duie volte à ghjornu;
- Gocce: sgocciola una goccia di Nisulid 50 mg per chilogrammo di pesu in bocca di u zitellu, duie volte à ghjornu;
In e persone cù prublemi di rene o di fegatu, queste dosi devenu sempre esse adattate da u duttore.
Possibili effetti collaterali
L'usu di nisulidi pò causà effetti collaterali cum'è mal di testa, sonnolenza, vertigini, urticaria, prurito di a pelle, perdita di appetitu, dolore di stomacu, nausea, vomitu, diarrea o diminuzione di quantità di urina.
Quale ùn deve micca aduprà
Nisulid hè contraindicatu per i zitelli è e donne chì sò incinte o chì allattanu. Inoltre, ùn deve ancu esse adupratu da e persone cun ulcera peptica, sanguinamentu digestivu, disordini di coagulazione, insufficienza cardiaca grave, prublemi renali, malfunzionamentu di u fegatu o chì sò allergici à nimesulide, aspirina o altri antiinflamatori.