Gonorrea in gravidanza: risichi è cumu deve esse u trattamentu
Cuntenutu
A gonorrea durante a gravidanza, quandu ùn hè micca identificata è trattata currettamente, pò rapprisintà un risicu per u zitellu à u mumentu di a consegna, perchè u zitellu pò acquistà i batteri quandu passa per u canale vaginale infettatu, è pò sviluppà ferite oculari, cecità, otitis media è infezzione generalizata, per esempiu. Per quessa, hè impurtante chì, se a donna hà segni è sintomi di gonorrea durante a gravidanza, andate à l'ostetricu per fà u diagnosticu è inizià u trattamentu adattatu, chì di solitu si face cù antibiotici.
A gonorrea hè una malattia infettiva causata da i batteri Neisseria gonorrhoeae, chì si trasmette per mezu di rapporti sessuali vaginali, orali o anali senza prutezzione, vale à dì senza preservativu. A maiò parte di u tempu a gonorrea hè asintomatica, tuttavia pò ancu cunduce à l'apparizione di alcuni segni è sintomi cume a scarica vaginale cù un cattivu odore è dolore o brusgiu per urinare. Sapete cumu identificà i sintomi di gonorrea.
Rischi di gonorrea in gravidanza
A gonorrea in gravidanza hè periculosa per u zitellu, sopratuttu se a nascita hè da u partitu nurmale, chì u zitellu pò esse contaminatu da i batteri prisenti in a regione genitale di a mamma infettata, à u risicu di causà a cungiuntivite neonatale di u zitellu è, qualchì volta, cecità è infezzione generalizata, chì anu bisognu di trattamentu intensivu.
Durante a gravidanza, ancu se u zitellu hè menu prubabile di esse infettatu, a gonorrea hè assuciata cun un risicu aumentatu di aborto spontaneu, infezzione di u fluidu amnioticu, nascita prematura, rottura prematura di membrane è morte di u fetu. A gonorrea hè ancu una causa maiò di inflammazione pelvica, chì danneghja i tubi di Falloppiu, purtendu à gravidanza ectopica è sterilità.
In u periodu postpartum ci hè un risicu aumentatu di malatie infiammatoria pelvica è a diffusione di infezioni cù dolore articulare è lesioni cutanee. Per quessa, hè impurtante chì a donna sia attenta à i sintomi di a gonorrea in modu chì u trattamentu pò esse iniziatu rapidamente è u risicu di trasmissione à u zitellu diminuisce. Amparate più nantu à a gonorrea.
Cumu hè fattu u trattamentu
U trattamentu per a gonorrea durante a gravidanza cunsiste à aduprà antibiotici secondu a guida di u ginecologu o ostetricu per un periudu di tempu chì varieghja secondu u tippu è a gravità di l'infezzione. Di solitu, a gonorrea, se hè rilevata prestu, hè limitata à a regione genitale è u trattamentu più efficace hè attraversu l'usu di una sola dose di antibioticu. Alcune opzioni di trattamentu, chì devenu esse raccomandate da u duttore, per a gonorrea sò i seguenti antibiotici:
- Penicillina;
- Ofloxacin 400 mg;
- Tianfenicol granulatu 2,5 g;
- Ciprofloxacina 500 mg;
- Ceftriaxone 250 mg intramuscularmente;
- Cefotaxima 1 g;
- Spectinomicina 2 mg.
In vista di e cumplicazioni chì a gonorrea pò causà à a donna è u zitellu, hè impurtante chì u cumpagnu sia ancu trattatu, i rapporti sessuali devenu esse evitati finu à chì a malattia ùn sia micca risolta, mantene un unicu partner sessuale, aduprate preservativi è seguitate sempre tutte e linee guida mediche cundizioni durante a gravidanza.