Grassu lucalizatu: 5 opzioni di trattamentu è cume si garantisce u risultatu
Cuntenutu
- 1. Lipocavitazione
- 2. Endermoterapia
- 3. Criolipolisi
- 4. Carboxiterapia
- 5. Cirurgia plastica
- Cumu garantisce i risultati
Per brusgià grassu lucalizatu hè assai impurtante di mantene una rutina di attività fisica regulare, scumettendu principalmente per esercizii aerobici, cum'è corsa, ciclismu o camminata, in più di avè una dieta equilibrata cù menu calorie, evitendu cibi è cibi trasfurmati. è carbuidrati.
Tuttavia, ci sò ancu alcuni trattamenti estetichi chì ponu aiutà à ottene risultati migliori, in particulare per quellu grassu localizatu più persistente.
Alcune ottime opzioni sò dispositivi à ultrasuoni à alta frequenza, carboxiterapia è criolipolisi, ma a scelta di u trattamentu deve esse guidata da un fisioterapeuta specializatu o estetista, tenendu in contu a quantità di grassu accumulatu, u so aspettu è se hè dolce o dura.
1. Lipocavitazione
A lipocavitazione hè una prucedura estetica ampiamente aduprata per prumove a distruzzione di grassu accumulatu in u ventre, a schiena, e cosce è i calzoni, è cunsiste in l'applicazione di un gelu in a regione da trattà chì hè spargugliatu da attrezzature specifiche cù movimenti circulari.
L'attrezzatura aduprata in lipocavitazione emette onde ultrasoniche chì sò capaci di penetrà e cellule di grassu è di prumove a so distruzzione, in più di prumove l'eliminazione di i detriti cellulari da u flussu sanguinu da esse eliminati da u corpu.
U numeru di sessioni varieghja secondu a regione da trattà è a quantità di grassu accumulatu in a regione, ponu esse necessarie fino à sessioni 10, è si raccomanda ancu chì dopu ogni sessione, un drenaje linfaticu sia effettuatu per garantisce i risultati, in aghjuntu à a pratica di attività fisiche aerobiche. Vede più dettagli nantu à a lipocavitazione.
2. Endermoterapia
L'Endermoterapia, chjamata ancu endermologia, hè un altru trattamentu esteticu chì aiuta à luttà contr'à u grassu situatu in u ventre, in e gambe è in i bracci, oltre à esse ancu indicatu per trattà a cellulite, a tonificazione di a pelle è u miglioramentu di a siluetta.
In questu tippu di trattamentu, si utilizanu attrezzature chì "succhianu" a pelle di a regione da trattà, favurendu u staccamentu di a pelle è u stratu grassu, favurendu u miglioramentu di a circulazione sanguigna, a combustione di grassu lucalizatu è l'eliminazione di u fluidu ritenimentu. Capite cumu hè fatta l'endermoterapia.
3. Criolipolisi
A criolipolisi hè una prucedura chì hà u principiu di congelà u grassu corporeu per prumove a distruzzione di e cellule di grassu è luttà contr'à u grassu lucalizatu. Questu hè pussibule perchè in criolipolisi si usa un equipagiu chì rinfrisca a regione da trattà à -10ºC per circa 1 ora, ciò chì face chì e cellule di grassu sianu rotture per via di a bassa temperatura.
Stu trattamentu hè assai efficace in a lotta contru u grassu lucalizatu, in ogni modu per esse garantiti i risultati, hè ancu raccomandatu di fà una sessione di drenaje linfaticu, dunque hè pussibule favurisce l'eliminazione di u grassu più efficacemente. Amparate più nantu à a criolipolisi.
4. Carboxiterapia
A carbossiterapia pò ancu esse effettuata per eliminà u grassu lucalizatu, principalmente in u ventre, culotte, cosce, braccia è schiena, è cunsiste in l'applicazione di diossidu di carbonu medicinali in a regione, chì stimula u grassu accumulatu per fughje da l'internu di e cellule, chì cumincianu da aduprà da l'urganisimu cum'è fonte d'energia.
Inoltre, attraversu sta tecnica hè ancu pussibule di prumove a circulazione sanguigna è l'eliminazione di tossine, in più di aiutà a pelle più fina. Scuprite altre indicazioni di carboxiterapia.
5. Cirurgia plastica
A chirurgia plastica hè un metudu più invasivu per luttà contr'à u grassu lucalizatu, è pò esse effettuata nantu à varie parti di u corpu sottu a raccomandazione di u chirurgu plasticu.
In a maiò parte di i casi, a chirurgia hè fatta per trattà u grassu situatu in a regione di u ventre, è pò esse raccomandatu da u duttore per fà liposuzione o abdominoplastia secondu a quantità di grassu da rimuovere è a salute generale di a persona.
Verificate queste è altre procedure per luttà contr'à u grassu lucalizatu in u video sottu:
Cumu garantisce i risultati
Per garantisce i risultati di trattamenti estetichi è prevene l'accumulazione di grassu in u corpu di novu, hè impurtante di fà una attività fisica regulare, praticendu esercizi aerobici è di forza, cume l'allenamentu cù i pesi è crossfit, per esempiu, hè impurtante ch'elli sianu praticati intensamente.
In casu di lipocavitazione è criolipolisi, per esempiu, per garantisce i risultati, a raccomandazione hè di avè una sessione di drenaje linfaticu dopu è di praticà esercizii finu à 48 ore dopu ogni sessione di trattamentu, per brusgià veramente u grassu lucalizatu. Solu cusì u corpu serà capace di spende l'energia da u grassu lucalizatu, eliminendula definitivamente.
Inoltre, hè impurtante prestà attenzione à l'alimentu, dendu preferenza à una dieta più naturale è sana, povera in alimenti grassi è industrializzati, è hè ancu assai impurtante di beie assai liquidi durante a ghjurnata. Scuprite alcuni cunsiglii per evità l'accumulazione di grassu.