Autore: Judy Howell
Data Di Creazione: 3 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Ghjugnu 2024
Anonim
E’ TORNATO L’INFERMIERE PAZZO! * cosa vorrà da mammagiulia e figliachiara?*
Video: E’ TORNATO L’INFERMIERE PAZZO! * cosa vorrà da mammagiulia e figliachiara?*

Cuntenutu

Chì ghjè a malatia di a manu, di u pede è di a bocca?

A malatia di a manu, di u pede è di a bocca hè una infezzione altamente contagiosa. Hè causatu da virus da u Enterovirus genere, più comunemente u coxsackievirus. Sti virus si ponu spannà da persona à persona attraversu u cuntattu direttu cù e mani non lavate o superfici contaminate da feci. Pò esse trasmessu ancu per cuntattu cù a saliva, a feci, o e secrezioni respiratorie di una persona infettata.

A malatia di a manu, di u pede è di a bocca hè carattarizata da vesciche o piaghe in bocca è un rash nantu à e mani è i pedi. L'infezzione pò influenzà e persone di tutte l'età, ma accade di solitu in i zitelli di menu di 5 anni. In generale hè una cundizione lieve chì si ne và da sola in pochi ghjorni.

Chì sò i sintomi di a malatia di a manu, di u pede è di a bocca?

I sintomi cumincianu à sviluppà trè à sette ghjorni dopu à l'infezzione iniziale. Stu periodu hè cunnisciutu cum'è periodu d'incubazione. Quandu i sintomi cumpariscenu, voi o u vostru zitellu pudete sperimentà:

  • una frebba
  • un poviru appetitu
  • un mal di gola
  • un mal di testa
  • irritabilità
  • duluri, vesciche rosse in bocca
  • un rash rossu nantu à e mani è a sola di i pedi

A frebba è u mal di gola sò di solitu i primi sintomi di malatie di a manu, di u pede è di a bocca. E vesciche caratteristiche è l'eruzione si presentanu più tardi, di solitu unu o dui ghjorni dopu à l'iniziu di a frebba.


Chì causa a malatia di a manu, di u pede è di a bocca?

A malatia di a manu, di u pede è di a bocca hè spessu causata da una ceppa di coxsackievirus, più comunemente coxsackievirus A16. U coxsackievirus face parte di un gruppu di virus chjamati enterovirus. In certi casi, altri tippi di enterovirus ponu causà malatie di mani, pedi è bocca.

I virus ponu esse facilmente diffusi da persona à persona. Tù o u to figliolu pudete cuntrainte a malatia di a manu, di u pede è di a bocca per via di u cuntattu cù una persona infettata:

  • saliva
  • fluidu da vesciche
  • feci
  • gocce respiratorie spruzzate in aria dopu à tossu o starnutitu

A malatia di e mani, di u pede è di a bocca pò ancu esse trasmessa per mezu di u cuntattu direttu cù e mani micca lavate o una superficia chì cuntene tracce di u virus.

Quale hè in periculu per a malatia di a manu, di u pede è di a bocca?

I zitelli chjuchi anu u risicu u più altu di cuntene a manu, u pede è a malatia di a bocca. U risicu aumenta s'elli assistenu à a crècula o à a scola, chì i virus si ponu spannà rapidamente in sti stabilimenti. I zitelli di solitu crescenu immunità à a malattia dopu esse esposti à i virus chì a causanu. Hè per quessa chì a cundizione tocca raramente à e persone di più di 10 anni. Tuttavia, hè sempre pussibule per i zitelli maiò è l'adulti d'avè l'infezzione, soprattuttu s'elli anu indebulitu u sistema immunitariu.


Cumu hè diagnosticata a malatia di a manu, di u pede è di a bocca?

Un duttore pò spessu diagnosticà a malatia di a manu, di u pede è di a bocca semplicemente eseguendu un esame fisicu. Verificeranu a bocca è u corpu per l'apparenza di vesciche è eruzioni cutanee. U duttore dumanderà ancu à voi o à u vostru zitellu nantu à altri sintomi.

U duttore pò piglià un campionu di gola o campione di feci chì pò esse testatu per u virus. Questu li permetterà di cunfirmà u diagnosticu.

Cumu hè trattata a malatia di a manu, di u pede è di a bocca?

In a maiò parte di i casi, l'infezzione si ne và senza trattamentu in sette à 10 ghjorni. Tuttavia, u vostru duttore pò raccomandà certi trattamenti per aiutà à alleviare i sintomi finu à chì a malattia sia andata. Queste ponu include:

  • ricetta o unguentu topicu senza ricetta per calmà e vesciche è l'eruzione
  • medicazione per u dolore, cum'è acetaminofene o ibuprofene, per alleviare i mal di testa
  • i sciroppi medicati o lozengesto facilitanu u dulore à a gola

Certi trattamenti in casa ponu ancu furnisce sollievu da i sintomi di a malatia di a manu, di u pede è di a bocca. Pudete pruvà i seguenti rimedii casani per aiutà à fà e bolle menu fastidiosi:


  • Suggeri nantu à u ghjacciu o ghiaccioli.
  • Manghjate ghjacciu o sorbet.
  • Bei bevande fredde.
  • Evite agrumi, bevande di frutta è soda.
  • Evite alimenti piccanti o salati.

Swishing acqua calda salata intornu à a bocca pò ancu aiutà à alleviare u dolore assuciatu cù vesciche di a bocca è ferite à a gola. Fate cusì parechje volte à u ghjornu o spessu quant'è necessariu.

Chì sò e prospettive per e persone cun malattia di a manu, di u pede è di a bocca?

Tù o u to figliolu duvete sente cumpletamente megliu in cinque à sette ghjorni dopu à l'iniziu iniziale di i sintomi. A reinfezzione hè pocu cumuna. U corpu di solitu accumula immunità à i virus chì causanu a malattia.

Chjamate subitu un duttore se i sintomi aggravanu o ùn si schjariscenu in dece ghjorni. In rari casi, coxsackievirus pò causà una emergenza medica.

Cumu si pò prevene a malatia di e mani, di u pede è di a bocca?

Praticà una bona igiene hè a migliore difesa contr'à e malatie di e mani, di i pedi è di a bocca. U lavatu regulare di e mani pò riduce assai u risicu di cuntrae stu virus.

Insegnate à i vostri figlioli cumu si lavanu e mani cù acqua calda è sapone. E mani devenu sempre esse lavate dopu aduprà u bagnu, prima di manghjà, è dopu esse stati in publicu. I zitelli anu ancu da esse insegnati à ùn mette micca e mani o altri oggetti in o vicinu à a so bocca.

Hè ancu impurtante di disinfettà ogni spaziu cumunu in a vostra casa di modu regulare. Prendete l'abitudine di pulì e superfici cumune prima cù acqua è sapone, dopu cun una soluzione diluita di candeggina è acqua. Duvete ancu disinfettà i ghjoculi, i pacificatori, è altri oggetti chì ponu esse contaminati da u virus.

Sì tù o u to figliolu sperimentate sintomi cum'è una frebba o mal di gola, stà in casa da a scola o da u travagliu. Duvete cuntinuà à evità u cuntattu cù l'altri una volta chì si sviluppanu e vesciche rivelatrici. Questu pò aiutà à evità di sparghje a malattia à l'altri.

Quantu site cuntagiosu?

Q:

A mo figliola hà e mani, i pedi è a bocca. Quantu tempu hè contagiosa è quandu pò principià à vultà à a scola?

Paciente anonimu

A:

E persone cun HFMD sò più contagiose durante a prima settimana di a malattia. Puderanu certe volte cuntagiosi, ancu à un gradu minore, per qualchì settimana dopu chì i sintomi si ne vanu. U vostru zitellu deve stà in casa finu à chì i so sintomi si risolvinu. Puderà torna à a scola, ma hà sempre bisognu di pruvà à evità un cuntattu strettu cù i so pari, ancu permessu à l'altri di manghjà o di beie dopu à ella. Hà ancu bisognu à lavassi e mani spessu è evità di strufinassi l'ochji o a bocca, chì u virus pò esse trasmessu per mezu di i fluidi corporei.

Mark Laflamme, MD Le risposte riprisentanu l'opinioni di i nostri esperti medichi. Tuttu u cuntenutu hè strettamente informativu è ùn deve micca esse cunsideratu cunsigliu medicu.

Pubblicazioni Populari

Sete - eccessivu

Sete - eccessivu

A ete ecce iva hè un intimu anormale di empre bi ognu di beie liquidi.Piglia a ai acqua hè anu in a maiò parte di i ca i. A voglia di beie troppu pò e e u ri ultatu di una malattia...
Pruteghje si da e scrucche da u cancheru

Pruteghje si da e scrucche da u cancheru

e voi o un amatu avete u cancheru, vulete fà tuttu u pu ibule per luttà contr'à a malatia. furtunatamente, ci ò e cumpagnie chì ne prufittanu è prumove trattamenti f...