Autore: Ellen Moore
Data Di Creazione: 13 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 25 Ghjugnu 2024
Anonim
Cumu diventà un ufficiale di pulizza m'hà amparatu à apprezzà u mo corpu forte, curvatu - Vita Di Vita
Cumu diventà un ufficiale di pulizza m'hà amparatu à apprezzà u mo corpu forte, curvatu - Vita Di Vita

Cuntenutu

Cresciendu, Cristina DiPiazza hà avutu assai sperienza cù e diete. Grazie à una vita di casa caòtica (ella dice ch'ella hè stata cresciuta in una famiglia induve l'abusu fisicu, verbale è psicologicu era rampante), hà cuminciatu à sperimentà u cuntrollu di u so pesu cum'è un modu per cuntrullà a so vita. Sfortunatamente, DiPiazza dice, sia a dieta sia l'abusu l'anu pigliatu un pesu mentale è fisicu. L'agenti di pulizza chjamati in casa soia anu sceltu ripetutamente di fà un ochju à a so situazione di vita di incubo, è u so pesu hà fluttuatu drasticamente durante a so zitellina è a so età adulta grazia à a so situazione di vita volatile. À a fine, a so dieta hà trasfurmatu in un disordine alimentariu è hè diventata bulimica in un sforzu per abbandunà u so quadru "densu è curvatu".


Ma a nativa di Pittsburgh hà capitu ch'ella ùn averia mai cumpletamente scappà u so passatu o u so corpu, cusì hà decisu di abbraccià tutti dui è di trasfurmà in qualcosa di pusitivu. Piuttostu ch'ella sia amara per l'inazione di l'agenti di pulizzia, hà decisu chì un ghjornu diventerà ella stessa un agente di polizia per pudè aiutà l'altri persone in una situazione abusiva. È in u 2012, à l'età di 29 anni, hà fattu esattamente quessa. (Un'altra donna sparte: "Sò 300 Pounds è aghju trovu u mo sognu Job-In Fitness).

Una volta accettata in l'Accademia di Polizia, DiPiazza hà capitu subitu quantu era fisicamente esigente u travagliu. Hà ricunnisciutu chì ùn pudia micca mette u so corpu attraversu bingeing è purgà o morre di fame è poi s'aspetta chì sia capace di esse forte è agile per a furmazione. Dunque, ancu s'ella ùn si era mai cunsiderata cum'è un corridore in u passatu, hà pigliatu u sport cum'è un modu per aumentà a so resistenza. Per a prima volta in a so vita, hà cuminciatu à amà veramente a forma fisica è hà aspittatu i so feste di sudore ogni ghjornu.È non solu era diventata più forte è più rapida di ghjornu, ma hà trovu ch'ella ùn avia più da inchietassi per u so pesu. À u mumentu ch'ella hà ghjuntu in carrughju cum'è un ufficiale novu cuniatu, avia guadagnatu un rispettu seriu per u so corpu è tuttu ciò chì puderia fà.


"U mo corpu hè u mo più grande strumentu quandu si tratta di pudè fà u mo travagliu in modu efficace ", dice.

È u so travagliu pò esse incredibilmente esigente-non solu deve passà testi regulari (un chilometru è mezu di corsa, un sprint di quartu di migliu, pressa da bancu, sit-up è push-ups, in casu chì siate curiosi), ma hà ancu da esse pronta à caccighjà criminali o luttà omi duie volte più grande chè a terra.

Hè per quessa chì hè cusì impurtante per DiPiazza di cuntinuà à piglià una cura eccellente di u so corpu. "Sò un ratu di gimma, senza dubbitu. Facciu un pocu di tuttu: cardio, pesi liberi, spinning, yoga è corsa ", dice. "Hè u mo me tempu. Aghju messu in i mo cuffie è sintonizza u mondu. Nisun chjama. Nisun testu. Nisun media suciale. Questu hè u mo tempu per reconnect with myself and fixing everything that need fixing ". (Queste Donne mostranu Perchè u Muvimentu #LoveMyShape hè cusì Freakin 'Empowering.)

U travagliu pò vene faciule per ella avà, ma manghjà una dieta sana era più difficiule da capì. "L'agenti di pulizza anu un brutale rap per e so abitudini alimentari per via di i nostri orarii pazzi, allora aghju avutu da stabilisce alcune regole per mè", spiega ella. À u principiu, manghjava solu una o duie volte à ghjornu è s'appoghjava nantu à l'alimenti junk per fà passà longu turni, ma hà amparatu rapidamente chì u so corpu ùn li piaceva micca. Avà, per stà alerta è energica, manghja picculi snacks sani in tuttu u ghjornu è assicura di mantene e buttigli d'acqua in a so vittura di patrulla.


Tuttu chistu enfasi di piglià bè cura di u so corpu hà avutu un grande effettu nantu à a so autoestima. Una volta s'incurvava in u so corpu, si senti impotente in fronte à tutti l'abusu ch'ella hà patitu è ​​testimone, ma avà dice chì si sente forte è, u megliu di tuttu, putenza.piena. È, aghjusta, hè sopratuttu aiutatu à capisce chì esse una donna ùn significa micca esse debule.

"Cum'è una donna di pulizza, aghju un vantaghju nantu à l'omi di pulizza. Sò più accessibile à u publicu, in particulare donne è zitelli. Spessu e vittime sò donne, è mi vedenu, una donna in una pusizione autoritaria, quandu sò à i so più vulnerabili rende e situazioni cattive più sopportabili ", spiega. "A vera forza ùn hè micca solu di esse grande è forte, hè di sapè cumu manighjà sè stessu cumunicendu".

Hè per quessa ch'ella usa a so nova fiducia in sè stessu per aiutà altre donne cum'è ambasciatrice per a campagna Dare to Bare per a Fundazione Movemeant, una urganizazione chì hà da scopu di aiutà e donne è e donne à amparà à amassi u fitness è à sentenu pusitivi per u so corpu.

"Aghju sempre i mo ghjorni induve ùn mi piace micca questu o cusì, ma sò sopra. Mi piace a forma di u mo corpu avà. Aghju ancu apprezzà e parti di u mo corpu chì ùn aghju mai statu cusì pazzu perchè cumplementanu quelli chì aghju apprezzu ", dice. "Certe volte mentre corgu o alzu pesi aghju una visione di a mo ombra o di u mo riflessu è pensu" Giiiiiirl, sì tù! Curvy è bellu, forte è capace! "

Per saperne di più infurmazioni nantu à a Fundazione Movemeant, verificate u so situ o iscriviti per participà à i nostri prossimi eventi SHAPE Body Shop in LA è New York - i ricavi da a vendita di biglietti vanu direttamente à a fundazione. Ùn pudete micca fà l'avvenimenti in persona? Pudete ancu aiutà!

#LoveMyShape: Perchè i nostri corpi sò male è si sentenu forti, sani è cunfidenti hè per tutti. Diteci perchè amate a vostra forma è aiutaci à sparghje u #bodylove.

Rivista per

Publicità

Cunsigliatu

L'oliu di coccu pò aiutà à perde u pesu?

L'oliu di coccu pò aiutà à perde u pesu?

Da mantene a to pelle dolce è dolce à abba à i livelli di zuccheru in angue, l'oliu di coccu hè a uciatu à numero e rivendicazioni di alute. A perdita di pe u hè ancu...
Cumu Fatfobia m'hà impeditu di uttene aiutu per u mo disordine alimentariu

Cumu Fatfobia m'hà impeditu di uttene aiutu per u mo disordine alimentariu

A di criminazione in u i tema anitariu ignificava chì aghju luttatu per uttene aiutu.Cumu vedemu chì u mondu forma quale ceglimu di e e - {textend} è di parte perienze cunvincibili p...