Autore: Sara Rhodes
Data Di Creazione: 14 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Aostu 2025
Anonim
Повторяем Стейк из мультика Tom and Jerry . Получилось очень круто !
Video: Повторяем Стейк из мультика Tom and Jerry . Получилось очень круто !

Cuntenutu

Q. Se manghju prima di corra a matina, aghju crampi. Se ùn aghju micca, mi sentu stancu, è sò chì ùn sò micca travagliatu cum'è pudendu. Ci hè una suluzione?

A: "Probabilmente avete un mumentu difficiule perchè dopu à ùn avè manghjatu per 10 o 12 ore, i vostri musculi anu riduttu i so magazini di glicogenu, a forma di carboidrati chì si basanu per l'energia", dice Barbara Lewin, RD, nutrizionista sportiva in Fort Myers, Florida, è fundatore di sports-nutritionist.com. A so suluzione: Pigliate una o duie porzioni di carboidrati, per esempiu, uni pochi di crackers graham o un iogurtu bassu di grassu spruzzatu cù granola prima di lettu per carica di fronte i vostri musculi cù glucogenu.

Ma per un rendiment ottimali, ella dice, avete bisognu di un snack tardu di notte è una colazione ligera. "A maiò parte di e donne chì anu avutu una cattiva sperienza manghjendu ghjustu nanzu una prima corsa - o qualsiasi intensu allenamentu - cunsumanu troppu fibra o grassu", dice Lewin. Una megliu opzione di a matina: cibi bassu di grassu è di fibra, chì vi danu energia rapida, ma ùn vi lascianu micca gonfiatu. "Basta avè un muffin inglese cù gelatina è una meza tazza di una bevanda sportiva 30 minuti prima di l'eserciziu pò esse abbastanza per energizà," ella dice. "È chì aumentarà u numeru di calori chì brusgiate".


Rivista per

Publicità

Cunsigliatu À Voi

Cume luttà per l'ochju seccu

Cume luttà per l'ochju seccu

Per luttà contr'à l'ochju eccu, chì hè quandu l'ochji ò ro i è brucianti, i con iglia di aduprà gocce idratanti o lacrime artificiali da 3 a 4 volte ...
Hè male di mette unghie in gel?

Hè male di mette unghie in gel?

Unghie di gel applicate bè ùn ò micca danno e per a alute perchè ùn danneghjanu micca e unghie naturali è ò ideali per quelli chì anu unghie debuli è fragi...