Cumu cambià un pannolinu
Cuntenutu
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Quelli preziosi zitelli, cù i so surrisi dolci è i so picculi vestiti ... è cacate massicce (chì succedenu sicuramente à i mumenti menu pratichi).
U travagliu di u pannolinu bruttu ùn hè micca a parte preferita di a maiò parte di a ghjente per curà un criaturu, ma hè quella chì passerai assai tempu à fà. Iè, face parte di u pacchettu.
A maiò parte di i criaturi passanu da 6 à 10 pannolini per ghjornu per i primi mesi di vita, è dopu da 4 à 6 pannolini per ghjornu finu à ch'elli si entrenanu à l'età à 2 o 3 anni. Chì hè una mansa di pannolini.
Fortunatamente, cambià un pannolinu ùn hè micca una scienza di razzi. Hè un pocu puzzante, ma pudete fà! Avemu t’hà cupertu, cù tuttu, da e pruviste necessarie à struzzioni passu à passu è cunsiglii di risoluzione di i prublemi.
Ciò chì avete bisognu
Avè e pruviste ghjuste in piazza hè chjave per rende u prucessu di cambià di pannolinu assai più faciule per voi è più sicuru per u vostru zitellu. Ùn vulete micca esse pigliatu cù caca finu à i gomiti è un pacchettu viotu di salviette. È ùn vulete mai alluntanassi da u vostru zitellu mentre sò nantu à u tavulinu cambiante.
Cusì per saltà a necessità di corre per piglià un cambiamentu di vestiti, o per evità di piglià macchie gialle di senape nantu à a vostra moquette (ew) hè megliu pianificà in anticipu. Mentre pò sembrà eccessivu, "esse sempre preparatu" hè un bonu mottu quandu si tratta di diaperà u vostru zitellu.
Ognunu avrà una preferenza diversa per quantu implicati volenu chì a so messa in opera di pannolini sia. Alcuni genitori anu un ultimu centru chì cambia u pannolinu cù tutte e comodità possibili in a cria di u so zitellu, mentre chì altri preferenu fà cambiamenti di pannolini di basa nantu à una manta in terra.
In i dui casi, eccu alcuni articuli (cun ligami per cumprà in ligna) chì ponu aiutà à prevene i panni di u pannolinu:
- Pannolini. Ch'ella sia adupratu un pannu o unipochi, assicuratevi di avè un stash di pannolini à portata di modu da ùn avè micca da vultà o lascià u vostru zitellu pè ottene una fresca. Pudete vulete sperimentà cù diverse marche per truvà u dirittu adattatu per u vostru zitellu (è u prezzu ghjustu per voi).
- Alocu pulitu per pone u vostru zitellu. Questu pò esse un asciugamanu o un tappettu nantu à u pavimentu, un cuscinettu impermeabile nantu à u lettu, o un cuscinettu cambiante nantu à una tavula o un vestitore. Vulete un locu pulitu per u zitellu è qualcosa per prutege a superficia chì travagliate da pipì o caca. Hè ancu utile se a superficia hè lavabile (cum'è un asciugamanu) o asciugabile (cum'è un tappettu o pad) in modu da pudè disinfettallu spessu. Pensate à questu cum'è u bagnu persunale di u to babbu.
- Salviette. Hè megliu aduprà asciugamani ipoallergenichi chì ùn anu alcolu è prufumi. Per e prime 8 settimane di a vita di un neonatu, parechji pediatri raccomandanu di aduprà acqua calda è palline di cuttone per pulì invece di salviette, chì hè più dolce per a pelle neonata assai sensibile. Pudete ancu cumprà salviette chì sò preumidificate cù solu acqua.
- Crema rash di pannolinu. U vostru pediatricu pò ricumandà una crema barriera per aiutà à prevene o trattà l'eruzione cutanea. Mantene sta pratica cù i vostri pannolini cambiendu i forniture, chì vulete appiccicallu à u fondu pulitu è asciuttu di u to zitellu cù ogni pannolinu frescu.
- Un ghjocu pulitu di vestiti. Questu hè facultativu, ma hè stupente cumu i zitelli riescenu à uttene i so excrementi in ogni locu. È vulemu dì in ogni locu.
- Un locu per dispunisce i pannolini brutti. Se state aduprendu pannolini di stoffa, vulete un saccu sigillabile o un contenitore per tene i pannolini finu à chì li risciacchiate è li laviate (chì duverianu esse prontamente). Sè vo aduprate i pannolini à dispusizione, vularete ancu un saccu, un fragnu di pannoliu, o una spazzatura per piazzà i pannolini. I pannolini ponu mette fora un odore putente, dunque un cuntainer ermeticu serà u vostru megliu amicu.
- Kit in viaghju. Questu hè ancu opzionale, ma un kit cù un pad cambiante pieghevule, un picculu contenitore di salviette, un paiu di pannolini, è sacchetti di plastica per piazzà i pannolini sporchi pò esse un salvavita quandu site fora è circa cù un pocu.
Istruzioni passo-passo
Sì avete cambiatu un pannolinu prima o micca, eccu una ripartizione di cume mantene e cose pulite è fresche in babyland:
- Posa u zitellu nantu à una superficia sicura è pulita. (Assicuratevi di avè tuttu ciò chì avete bisognu à portata di u bracciu - ùn duverete mai alluntanassi da un criaturu nantu à una superficia alzata.)
- Cacciate i pantaloni di u criaturu o scumpressate i chjappi nantu à u pagliacciu / body, è spinghje a cammisa / body in direzzione di l'ascelle per ch'ellu ùn sia micca in strada.
- Unfasten the diaper sporcu.
- Se ci hè assai caca, pudete aduprà a parte anteriore di u pannolinu per asciugà versu u fondu è caccià una parte di e cacche da u vostru zitellu.
- Piegate u pannolinu finu à chì a parte esterna (micca sgrossata) sia sottu à u fondu di u to babbu.
- Pulisci delicatamente da davanti à daretu (questu hè assai impurtante per prevene l'infezioni, in particulare in e donne), assicurendu chì uttene ogni piega. Questu pò piglià parechje salviette se u vostru zitellu hà avutu un muvimentu intestinale grande o seculu.
- Tenendu cun dolcezza e cavichje di u to zitellu, alzate e gambe è u fondu in alto da pudè caccià u pannolinu sporcu o bagnatu è asciugalli da sottu à elli, è asciucà tutti i lochi chì pudete avè mancatu.
- Pone u pannolinu bruttu è si asciuga à u latu induve u vostru zitellu ùn li pò ghjunghje.
- Pone u pannolinu pulitu sottu à u fondu di u to zitellu. U latu cù e linguette va à u fondu, sottu à u so fondu (è dopu e linguette ghjunghjenu intornu è si fissanu in fronte).
- Lasciate u so fondu asciugà à l'aria, poi applicate a crema di pannoliu se hè necessariu cun un ditu pulitu o inguantatu.
- Tirate u pannolinu pulitu è appiccicate cù linguette o snaps. Fissate abbastanza bè per prevene e perdite, ma micca cusì strettu chì lascia tracce rosse nantu à a pelle di u to zitellu o li sprime a panza.
- Rimpiazzate e chjappelle di u corpu è rimettiti i pantaloni di u zitellu. Eliminate u pannolinu bruttu in modu adattatu. Lavate o disinfettate e vostre mani (è quelle di u vostru zitellu, s'elli ghjunghjenu in a zona di u pannolinu).
- Prufittate di e prossime 2 ore finu à chì duvete fà dinò!
Cunsiglii per i cambiamenti di diaper
Pò esse difficiule à principiu per sapè se u vostru zitellu hà bisognu di un pannolinu pulitu. I pannolini monousu anu spessu una linea d'indicatore di umidità chì diventa turchina quandu un cambiamentu hè necessariu, o u pannolinu pò esse pienu è squishy o pesante. Un test di sniff o un'ispezione visuale vi pò dì se u vostru zitellu hà fattu una cacca.
Una bona regula generale hè di cambià u pannolinu di u to babbu dopu ogni manghjà è nanzu è dopu à ogni sunnita, o circa ogni 2 ore durante u ghjornu.
Se u vostru criaturu hè un natu novu, vularete tene traccia di u numeru di pannolini umidi è brutti ogni ghjornu. Questu hè un indicatore utili per se stanu bevendu abbastanza latte maternu o formula.
Certi zitelli ùn anu micca piace à esse bagnati o sporchi, dunque, se u vostru zitellu hè esigente, pruvate à verificà u so pannolinu.
À u principiu, u to criaturu pò avè una cacca cù ogni alimentazione, allora cambierete i pannolini in tuttu u ghjornu. Tuttavia, se u vostru zitellu ùn caca micca dopu l'alimentazione o cumencia à dorme si stende più di notte, ùn avete micca bisognu di sveglialli per cambià un pannolinu bagnatu.
Se cacanu a notte o u so pannoliu si sente assai bagnatu, pudete cambià u pannolinu cù a so alimentazione di notte. Sì u zitellu ùn hè micca imbruttatu, pudete solu nutrisci è rimette in lettu addurmintatu.
Puderete avè bisognu di fà cambiamenti più frequenti se u vostru zitellu sviluppa rash di pannoliu, chì a pelle deve esse tenuta u più pulita è secca pussibule.
Quandu cambiate i zitelli, ùn abbiate paura di asciucà delicatamente u pene è intornu è sottu à u scrotum. Hè cunsigliatu ancu di copre u pene cun un pannu o un pannolinu pulitu durante i cambiamenti, per prevene e fontane di pipì indesiderate. Quandu si ferma u pannolinu pulitu, infilate delicatamente a punta di u pene versu u fondu per impedisce u bagnu di i so panni.
Quandu cambiate e zitelle, assicuratevi di asciugà da davanti à daretu per aiutà à prevene l'infezioni. Puderete bisognu di separà delicatamente è asciugà i labbra è assicurà chì ùn ci sia micca materia fecale vicinu à l'entrata vaginale.
Quandu site fora è circa senza tavula cambiante o superficie pulita dispunibule, pudete posà u vostru passeggiu pianu è fà un cambiamentu di pannolinu quì. I bagaglii di vittura ponu travaglià ancu per stu tippu di situazione d'impruvisione.
Avè un ghjocu (di preferenza unu chì sia faciule da disinfettà) à a manu pò aiutà à tene u vostru zitellu occupatu (vale à dì menu squirmy) durante i cambiamenti di pannolinu.
Ultimu suggerimentu pro: Ogni genitore face inevitabilmente u spaventu temutu. Eccu quandu u vostru ciucciu hà una cacca tamanta è currente chì supraneghja u pannolinu è si mette in tuttu u vestitu di u zitellu (è forse seggiolu di vittura, passeggiu, o voi).
Quandu accade, piglià un soffiu prufondu (ma micca per u nasu), è raccoglie i tovaglioli, un pannolinu pulitu, un asciugamanu, un saccu di plastica, è disinfettante s'ellu hè dispunibule.
Pò esse utile di tirà a ropa di u zitellu in bassu invece di sopra a testa, per evità di sparghje ancu di più u disordine. I vestiti brutti ponu allora esse piazzati in un saccu di plasticu finu à ottene li à a lavanderia.
Una splutazione pò esse gestibile cù salviette in più, ma qualchì volta u modu u più faciule per pulì hè di dà un bagnu à u vostru zitellu. Sè avete sperimentatu fiaschi frequenti pò esse u tempu di spustà una dimensione in pannolini.
Purtà si
Cambierete parechji pannolini durante i primi anni di a vita di u to zitellu. Pò esse un pocu intimidante à l'iniziu, ma ùn hà da piglià tantu prima di sentesi cum'è un prufessiunale tutale.
I cambiamenti di pannolini sò una necessità, ma ponu ancu esse l'occasione di cunnesse è di legà cun u vostru zitellu. Cantate una canzone speziale per cambià u pannolinu, ghjucate à peekaboo, o pigliate appena un mumentu per sparte un surrisu cù a maravigliosa persona chì vi guarda.