Cume Eliminà l'Henna da a Vostra Pelle
Cuntenutu
- Cunsiglii per caccià l'henna
- 1. L'acqua salata impregna
- 2. Scrub esfoliante
- 3. Oliu d'aliva è sale
- 4. Sapone antibattericu
- 5. Bicarbonate di sodiu è suchju di limonu
- 6. Eliminatore di truccu
- 7. Acqua micellare
- 8. Perossu d'idrogenu
- 9. Imbiancatura di u dentifriciu
- 10. Oliu di coccu è zuccheru crudu
- 11. Condizionatore di capelli
- 12. Andate à nutà
- U takeaway
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Henna hè un tintu derivatu da e foglie di a pianta di hennè. In l'arte antica di mehndi, A tintura hè appiicata à a vostra pelle per creà intricate, mudelli di tatuaggi temporanei.
A tintura di Henna tende à durà duie settimane o più prima di cumincià à piglià un apparenza sfumata. Una volta chì a tinta di henna cumincia à svanisce, pudete vulete rimuovere rapidamente u cuncepimentu di henna da a vostra pelle.
Continuate à leghje per alcuni metudi chì pudete pruvà à sbarrazzassi di un tatuu di henna.
Cunsiglii per caccià l'henna
1. L'acqua salata impregna
Puderete vulè inizià u prucessu di rimozione di henna immergendu u vostru corpu in acqua cù un agente esfoliante, cum'è u sale marinu. U sale Epsom, o ancu u sale da tavulinu, funziona ancu. U cloruru di sodiu in u sali pò aiutà à nutrisce e vostre cellule viventi di a pelle è sbarrazzassi di quelle morte.
Pour circa mezza tazza di sale in l'acqua calda di una vasca mezza piena è immergeru per vinti minuti.
2. Scrub esfoliante
Scrubbà a pelle cù un visu esfoliante o lavatu di u corpu pò aiutà à rimuovere l'henna rapidamente. Aduprendu unu chì cuntene un agente esfoliante naturale, cum'è l'albicocca o u zuccheru brunu, minimizza l'irritazione per a vostra pelle.
Assicuratevi di aduprà una crema idratante o applicà oliu di coccu dopu avè esfoliatu u vostru tatuu di henna.
3. Oliu d'aliva è sale
U mischju di una tazza d'oliu d'oliva cù trè o quattru cucchiai di sale marinu crea un mischju chì pò esse capace di allentà a tintura di henna da a vostra pelle mentre esfolia u tatuu chì svanisce.
Aduprate un tampone di cuttuni per cuttighjà a to pelle è lasciate chì l'oliu d'oliva inzuppassi prima di sfregà delicatamente u sale cù un pannu bagnatu.
4. Sapone antibattericu
L'altu cuntenutu in alcolu è e perle esfolianti in u sapone antibattericu ponu aiutà à sbarrazzassi di u tintu à l'henna. Scrubate e mani uni pochi di volte à ghjornu cù u vostru sapone antibattericu preferitu, ma fate attenzione à asciugà a vostra pelle.
Applica una crema idratante à u vostru corpu dopu aduprà sapone antibattericu per sbarrazzassi di l'henna.
5. Bicarbonate di sodiu è suchju di limonu
Agente di schiarimentu di a pelle di suchju di limone. U bicarbonate di sodiu è u suchju di limonu ponu travaglià inseme per schjarisce a tintura di henna è fà sparisce più prestu. Tuttavia, ùn appiccicate mai u bicarbonate di sodiu è u suchju di limone à a vostra faccia.
Aduprate una mezza tazza d'acqua calda, una cucchiaia piena di bicarbonato di sodiu, è duie cucchiaie di suchju di limonu. Applica stu mischju cù un tampone di cuttone è lasciate ammuglià in a vostra pelle prima di rimuoverla. Continue ripetendu finu à chì u henna ùn si pò micca vede.
6. Eliminatore di truccu
Ogni rimozione di trucco à base di silicone pò funzionà cum'è un modu dolce per sbarrazzassi di u tintu à l'henna.
Aduprate un tampone di cuttuni o una punta Q per saturà cumpletamente u vostru tatuu à l'henna è poi caccià u removedor di truccu cù un pannu asciuttu. Pudete bisognu di ripetiri questu un paru di volte.
7. Acqua micellare
L'acqua micellare pò ligà à a tintura di henna è aiutà à alluntanalla da a pelle. Stu metudu hè specialmente dolce per a vostra pelle.
Assicuratevi di impregnà completamente a vostra pelle cù l'acqua micellare è lasciate chì a vostra pelle l'assorba. Poi applicate una certa pressione mentre vi sfregate a pelle.
8. Perossu d'idrogenu
U perossidu d'idrogenu pò schjarisce l'aspettu di a vostra pelle, ma questu metudu pò piglià un paiu di prove per rimuovere l'henna. Aduprate perossidu d'idrogenu diluitu destinatu à l'usu cosmeticu, è applicalu generosamente à a zona di u vostru tatuu di henna.
Dopu parechje appiicazioni, u tatuu duverebbe svanisce oltre a visibilità.
9. Imbiancatura di u dentifriciu
Mettite l'ingredienti sbiancanti di u vostru dentifriciu à bonu usu applicendu una quantità generosa à u vostru tatuu di henna è strofinendu in.
Lasciate asciugà u dentifriciu prima di aduprà un vechju spazzolinu per lavà delicatamente u dentifriciu.
10. Oliu di coccu è zuccheru crudu
Un mischju di oliu di noce di coccu à temperatura ambiente (scioltu) è di zuccheru di canna cruda face un putente agente di esfoliazione.
Strofate l'oliu di coccu nantu à u vostru tatuu di henna è lasciate chì a vostra pelle l'assorba prima di stratificà u zuccheru crudu sopra. Fregate u zuccheru annantu à u vostru tatuu prima di applicà a pressione cù una loofah o un pannu per caccià l'oliu è u zuccheru da a vostra pelle.
11. Condizionatore di capelli
Un pruduttu di condizionatore per capelli destinatu à idratà i vostri capelli pò ancu caccià l'henna.
Applica u condizionatore à u tatuu è assicuratevi chì a vostra pelle abbia u tempu di assorbe cumpletamente. Risciacquare cù acqua calda.
12. Andate à nutà
L'acqua clorurata in una piscina publica puderia esse ciò chì avete bisognu per caccià l'henna da a vostra pelle, è avete un pocu di eserciziu in u prucessu. Hit a piscina per quaranta minuti più o menu, è qualsiasi segnu di henna nantu à a vostra pelle probabilmente svanirà fora di ricunniscenza.
U takeaway
Ancu se avete prublemi per caccià u tintu di henna da a vostra pelle cù i metudi descritti sopra, ùn duverete micca esse pazienti per longu. U tintu à l'Henna ùn hè micca permanente è deve esse partutu da per ellu in trè settimane se fate una doccia ogni ghjornu.
Sì avete una reazione allergica à a henna, pruvendu à sbarrazzassi da u tatuu da solu ùn risolverà micca u prublema. Parlate à un dermatologu nantu à qualsiasi reazzioni negativi o marchi nantu à a vostra pelle chì uttenite da u henna.