Cume Cuntrullà Ipertiroidismu Naturalmente
Cuntenutu
- Chì manghjà è chì evità
- Più infurmazione nantu à evità u iodu
- L-carnitina
- Bugleweed
- Cumplessu B o B-12
- Seleniu
- Melissa
- Oli essenziali di lavanda è di sandalo
- Glucomannanu
- U takeaway
- Articuli fonti
Panoramica
L'ipertiroidismu si verifica quandu ci hè troppu ormone tiroidea in u corpu. Sta cundizione hè ancu chjamata tiroide eccessiva.
Affetta a glàndula tiroidea, una glàndula situata in a gola chì hè incaricata di secretà una quantità d'ormoni impurtanti.
L'ipertiroidismu ùn deve micca esse cunfusu cù l'ipotiroïdismu. Mentre l'ipertiroïdismu descrive una tiroide iperattiva, l'ipotiroïdismu si verifica quandu a glàndula tiroidea si sottovaluta.
I sintomi è u trattamentu di l'ipotiroïdismu sò assai diversi cà per l'ipertiroïdismu.
L'ipertiroidismu pò esse cagiunatu da cancri di gola, malatia di Graves, eccessu di iodu, è altre cundizione.
I sintomi di ipertiroidismu includenu:
- palpitazioni di u core
- pressione sanguigna alta
- perdita di pesu
- cresce l'appetite
- menstruazione irregulare
- fatigue
- capelli diluenti
- sudatu aumentatu
- diarrea
- trimendu è scuzzulendu
- irritabilità
- prublemi di sonnu
L'ipertiroidismu pò ancu cunduce à u gonfiu di a to tiroide. Questu hè chjamatu un boccu.
L'ipertiroidismu hè spessu trattatu cù farmaci antitiroidici, chì fermanu a surproduzione di ormoni tiroidei.
Sì i farmaci antitiroidichi ùn migliuranu micca u statu di a glàndula tiroidea, l'ipertiroidismu puderia esse trattatu cù iodu radioattivu. In certi casi, a glàndula tiroidea pò esse rimossa chirurgicamente.
In più di i trattamenti medichi, alcuni trattamenti naturali di ipertiroïdismu ponu aiutà. Mentre ùn devenu rimpiazzà alcunu medicamentu chì vi hè prescrittu da un duttore, ponu rende più faciule a gestione di i sintomi di l'ipertiroidismu.
Prima di aghjunghje qualcosa per cumplementà u vostru pianu di trattamentu, parlate cù u vostru duttore.
Chì manghjà è chì evità
Un modu per gestisce l'ipertiroïdismu hè di avè una dieta sana.
Sì avete ipertiroidismu, u vostru duttore pò prescrive una dieta bassa in iodu prima di inizià u trattamentu medicu. Questa aumenta l'efficacezza di u trattamentu.
Sicondu l'Associazione Americana di a Tiroide, una dieta bassa in iodu significa chì duvete evità:
- sale iodatu
- frutti di mare
- prudutti casgili
- quantità elevate di pollame o manzo
- quantità elevate di prudutti di granu (cum'è pane, pasta è pasticceria)
- ghjallu d'ova
Inoltre, duvete evità i prudutti di soia cum'è u tofu, u latte di soia, a salsa di soia è a soia. Hè perchè chì a soia pò interferisce cù a funzione tiroidea.
Più infurmazione nantu à evità u iodu
In più di evità l'alimenti sopra, hè impurtante evità iodu supplementu.
U iodu si pò truvà in supplementi à base d'erbe, ancu s'ellu ùn hè micca nutatu annantu à l'etichetta. Arricurdatevi chì ancu se un supplementu hè dispunibule annantu à u bancone, pò ancu avè un effettu dannosu per u vostru corpu.
Prima di piglià qualsiasi supplementu, parlate cù u vostru duttore.
Quandu si tratta di iodu, u bilanciu hè di primura. Mentre u iodiu eccessivu pò purtà à ipertiroidismu, una carenza di iodu pò causà ipotiroïdismu.
Ùn pigliate micca alcunu medicamentu à iodu, à menu chì u vostru medicu vi dicessi.
L-carnitina
Un supplementu naturale chì pò aiutà à trattà l'effetti di l'ipertiroidismu hè L-carnitina.
L-carnitina hè un derivatu aminòcidu chì si trova naturalmente in u corpu. Hè spessu trovu in supplementi di perdita di pesu.
Si trova ancu in alimenti cum'è carne, pesciu è prudutti casgili. Amparate nantu à i benefici di L-carnitina quì.
A carnitina impedisce l'hormone di tiroide di entre in certe cellule. Un studiu di u 2001 suggerisce chì L-carnitina pò riversà è prevene i sintomi di ipertiroidismu, cumprese palpitazioni cardiache, tremori è fatica.
Mentre sta ricerca hè prumessa, ùn sò micca abbastanza studii per verificà se L-carnitina hè un trattamentu efficace di ipertiroidismu.
Bugleweed
Bugleweed hè una pianta chì hè stata storicamente usata per trattà e condizioni cardiache è pulmonari.
Alcune fonti suggerenu chì a bugleweed hè un tirosupressore - vale à dì, riduce a funzione di a glàndula tiroidea.
Sfurtunatamente, ùn ci hè micca abbastanza infurmazione per verificà s'ellu hè un trattamentu efficace per l'ipertiroidismu o micca.
Se sceglite di aduprà un supplementu à base di erbe cum'è bugleweed, seguitate e linee guida di u fabbricante per a dose è a frequenza è parlate cù u vostru duttore prima di inizià qualcosa di novu.
Cumplessu B o B-12
Sì avete ipertiroïdismu, ci hè una probabilità d'avè una carenza di vitamina B-12. Una carenza di vitamina B-12 pò cunduce à sentite stancu, debule è sturditu.
Se avete una carenza di vitamina B-12, u vostru duttore pò suggerisce di piglià un supplementu B-12 o avè una iniezione B-12.
Mentre i supplementi di vitamina B-12 ponu aiutà à gestisce alcuni di sti sintomi, ùn trattanu micca l'ipertiroidismu da solu.
Ancu se e vitamine B-12 è B-cumplessu sò dispunibuli nantu à u comptoir, hè megliu parlà cù u vostru duttore prima di aghjunghje un novu supplementu.
Seleniu
Alcuni suggerenu chì u seleniu pò esse adupratu per trattà i sintomi di ipertiroidismu.
U seleniu hè un minerale chì si trova naturalmente in acqua, in terra, è in alimenti cum'è noci, pesci, vacca è cereali. Pò esse ancu presu cum'è supplementu.
A malatia di Graves, a causa più cumuna di ipertiroidisimu, hè assuciata à a malatia oculare di a tiroide (TED), chì pò esse trattata cù u seleniu. Ricordate, però, chì micca tutti cù ipertiroidismu anu TED.
Altri studii anu suggeritu chì u seleniu solu ùn hè micca un trattamentu efficace per l'ipertiroïdismu. In generale, a ricerca resta.
Hè megliu cunsultà u vostru duttore prima di piglià un supplementu cum'è u seleniu, postu chì ci sò alcuni effetti secundarii pussibuli è u seleniu ùn deve esse pigliatu in cumbinazione cù certi medicazione.
Melissa
U melone, una pianta chì face parte di a famiglia di a zecca, hè pensatu per esse un trattamentu per a malatia di Graves. In teoria, hè perchè riduce l'hormone stimolante di a tiroide (TSH).
Tuttavia, ci hè una mancanza di ricerca nantu à sta rivendicazione. Ùn ci hè abbastanza evidenza per valutà se u balsaminu di limonu tratta in modu efficace l'ipertiroïdismu.
U balsamu di limonu pò esse cunsumatu cum'è tè o in forma di supplementu. Pusà cun una tazza di tè di melissa pò almenu guarì cum'è una tecnica di gestione di u stress.
Oli essenziali di lavanda è di sandalo
Mentre chì parechje persone ghjuranu aduprendu olii essenziali per gestisce i sintomi di l'ipertiroïdismu, ùn ci hè micca ricerca sufficiente nant'à sta rivendicazione.
L'olii essenziali di lavanda è di sandalo ponu, per esempiu, riduce i sentimenti d'ansietà è aiutavvi à sente calmu. Questu puderia aiutà à luttà contr'à u nervu è l'insonnia, entrambi i sintomi di ipertiroidismu.
Oltri a chistu, ùn ci hè micca abbastanza ricerca fora per suggerisce chì l'olii essenziali puderanu aiutà à trattà l'ipertiroïdismu.
Glucomannanu
Una fibra dietetica, u glucomannanu si trova in forma di capsule, polveri è compresse. Hè spessu derivatu da a radica di a pianta konjac.
Una prumessa suggerisce chì u glucomannan puderia esse adupratu per abbassà i livelli di ormoni tiroidiali in e persone cun ipertiroidismu, ma sò necessarie più prove.
U takeaway
L'ipertiroidismu richiede generalmente trattamentu medicu è monitoru da un prufessiunale sanitariu.
Mentre questi trattamenti naturali ponu aiutà à gestisce i vostri sintomi è ponu cumplementà a medicazione per a tiroide, ùn ponu micca rimpiazzà lu.
Manghjà bè, esercitassi, è praticà l'autocura è a gestione di u stress ponu tutti aiutà. Quandu hè gestitu cù medicazione è un stile di vita sanu, a funzione tiroidea pò tornà à a normalità.
Articuli fonti
- Azezli AD, et al. (2007). L'usu di konjac glucomannan per abbassà l'hormone di tiroide sieriche in ipertiroidismu.
- Benvenga S, et al. (2001). Utilità di L-carnitina, un antagonistu perifericu naturale di azzione ormonale tiroidea, in ipertiroidismu iatrogenicu: Un studiu clinicu randomizatu, doppiu cecu, controllatu da placebo. DOI: 10.1210 / jcem.86.8.7747
- Calissendorff J, et al. (2015). Un’inchiesta pruspittiva di a malatia di Graves è di u seleniu: Ormoni tiroidei, autoanticorpi è sintomi autoclasificati. DOI: 10.1159 / 000381768
- Carenza di ferru. (nd). https://www.thyroid.org/iodine-deficiency/
- Leo M, et al. (2016). Effetti di u seleniu nantu à u cuntrollu à pocu tempu di l'ipertiroïdismu per via di a malatia di Graves trattata cù metimazole: Risultati di un prucessu clinicu randomizatu. DOI: 10.1007 / s40618-016-0559-9
- Louis M, et al. (2002). L'usu di l'aromaterapia cù i pazienti ospitali per diminuisce u dolore, l'ansietà è a depressione è per prumove un sensu aumentatu di benessere. DOI: 10.1177 / 104990910201900607
- Dieta bassa in iodu. (nd). https://www.thyroid.org/low-iodine-diet/
- Marinò M, et al. (2017). Seleniu in u trattamentu di e malatie di tiroide. DOI: 10.1159 / 000456660
- Messina M, et al. (2006). Effetti di a proteina di soia è di l'isoflavoni di soia nantu à a funzione tiroidea in adulti sani è pazienti ipotiroidi: Una rivista di a letteratura pertinente. DOI: 10.1089 / thy.2006.16.249
- Minkyung L, et al. (2014). A dieta bassa in iodiu per una settimana hè sufficiente per una preparazione adatta di a terapia di ablazione di iodiu radioattivu à alta dosi di i pazienti cun cancru di tiroide differenziati in zone ricche di iodu. DOI: 10.1089 / thy.2013.0695
- Tiroide iperattiva: Panoramica. (2018).
- Pekala J, et al. (2011). L-carnitina - funzioni metaboliche è significatu in a vita di l'omu. DOI: 10.2174 / 138920011796504536
- Trambert R, et al. (2017). Un prucessu aleatoriu cuntrullatu furnisce evidenze per sustene l'aromaterapia per minimizà l'ansietà in e donne sottoposte à biopsia mamaria. DOI: 10.1111 / wvn.12229
- Yarnel E, et al. (2006). Medicina botanica per a regulazione di a tiroide. DOI: 10.1089 / act.2006.12.107